Lehet,nem tudom mit csinálok de azt tudom,hogy kiért. Rohantam megkeresni Ezekielt de valahogy nem találtam sehol. A reményvesztettségtől elindultak a könnyeim és már nem bírtam tovább. A térdeim felmondták a szolgálatot és lerogytam a folyosó kellős közepén. Hallottam,hogy valaki fut utánam és megáll mögöttem.
-Úrnőm! Jól érzi magát?
-Mondd, hogy tudod hol van Ezekiel.- Felsegített és szembe találtam magam egy nálam kábé 20 centivel magasabb,göndör sötétbarna hajú és méreg zöld szemű démonnal vagy angyallal nem tudtam róla megállapítani.
-Úrnőm..itt állok ön előtt.
-Te vagy Ezekiel?
-Én úrnőm,rendelkezzen velem.
-Beszélnünk kell, azonnal!
-Kövessen kérem.-Követtem amíg el nem értünk az irodájához és bementünk.
-Hallgatom úrnőm. Parancsoljon.
-Tudsz te valamit,Lucifer háborús kísérletéről?- Kerüli azt,hogy a szemembe nézzen. Biztos tud valamit.
-Úrnőm..én..
-Meg. Ne. Próbálj. Hazudni. NEKEM!- Mind ezt halk de félelem keltő hangnemben mondta. Valamire csak jó,hogy a pokol úrnője vagyok nem?
-Szóba hozta ...de nem fejtette ki.
-Akár miről is beszél neked tájékoztass!
-Parancsára!-Szó nélkül elmentem. Már kezd összeállni a fejemben,hogy miként fogom megfékezni Lucifer még el nem kezdett hadjáratát. Visszaindultam, és ahogy szeltem a folyósókat mintha egy látomásom lett volna. Láttam Lucifert a hadsereg élén, aztán pár csata jelenetet, de a végén felém sétált de valaki hátba szúrta és előttem esett össze. Én meg csak megsemmisülve álltam előtte, de utána aki leszúrta engem is leszúrt. Mire feleszméltem addigra a könnyeim patakokban folytak és már meg is érkeztem. Benyitottam de teljes sötétség. Nem találtam a villanykapcsolót így elindultam a nappali felé. Megtorpantam az ajtóba,mert Lucifer a kanapén ült és a vörösen izzó szemeivel dühösen méregetett. Egy intéssel halvány fény gyúlt de semmi több. Mikor teljesen rámnézett és meglátta a könnyeimet mintha megenyhült volna de utána visszatért.
-Lucifer...
-Ne,mondj semmit!-Pár határozott lépéssel előttem terem és neki lök a falnak. A teljes testével betakar,szorít és nem enged. Közel hajol és a lélegzete perzseli a bőrömet. Próbáltam szabadulni de nem ment, a csuklóimat fél kézzel a fajem fölé emeli és rettentő szorosan tart.
-Azt hitted,hogy nem fogom megtudni mire készűlsz?
-Én...csak..
-Te, csak...mi?
-Meg. Akarlak. Védeni.!
-Mitől?
-Attól, hogy ne halj meg!
-Ezt honnan veszed?
-Az előbb volt egy látomásom amiben meghaltál....és én nem akarlak elveszíteni.
-Ugye,tudod mennyire felizgattál ezzel a kis akcióddal?-Tudtam-e? Basszus ezt nem lehet nem érezni,tisztára szétfeszül a nadrágod...
-Nem...
-Oh,akkor most megtudod!
-De,én most nem akarom!
-Engem ez most teljesen hidegen hagy....-A kezemet még mindig szorosan tartotta, megjegyzem fél kézzel, míg a másikkal elkezdte kigombolni a nadrágomat. Miután valahogy lehúzta rólam és már csak a pólom és az alsóneműm volt rajtam... Elkezdett a kezével erősen és durván izgatni. Éreztem és láttam rajta,hogy feszült.
-Lucifer ez fáj..
-Most ez nem hat meg..-Ezzel egy erős lökéssel belémhatolt. Gyorsan mozgott,de mire elért az orgazmus addigra már fájt mindenem. A fejemet neki döntöttem a mellkhasának és próbáltam rendbeszedni a légzésemet. Már majdnem elnyomott az álom mikor éreztem,hogy felvesz az ölébe és pár perc múlva befektet az ágyunkba. Utána se kép se hang.
YOU ARE READING
Lucifer Na De Még Mennyire
Fanfictionvajon lesz e esély arra hogy a pokol ura és egy arkanyal között szerlem lobbanjon?