Egy új élet(18)

982 26 0
                                    

Majd reggel...
-Jó reggelt mrs.Morningstar.
-Önnek is mr. Morningstar!-
A nászéjszaka után a reggelünk tökéletesen telt.
-Nos ma mi jót csinálsz reggelire Lucifer?
-A kedvencedet...ami nem más mint ...
-Palcsinta!!!
-Úgy bizony...
-Lehet megtartalak...szivem..
-Valóban?-Elővette azt a perverz és egyben vágyakozó mosolyát. Ettől már nem egyszer felizgultam..
-Lucifer?
-Mmmmond..
-Újra..hisz az egész éjszaka mást sem csináltunk...
-De belőled nem elég.
-Tényleg?-Elkezdett közeledni felém és én persze neki ütköztem a konyha pultnak. Nagyszerű mindig csapdába csalom saját magam. Az ajkaink most heves csatába kezdtek és csak levegőt venni álltunk meg.
-Lucifer...ahh...
-Igen?
-Én ...ahhh...annyira akarlak...
-Na de így korán reggel ...ejnye Eszter olyan rossz vagy....
-Akkor bűntess meg...
-Parancsára hölgyem...-
Pár perc múlva a konyhapulton eggyütt mozogtunk tökéletes volt .
Ám ekkor beállítottak az arkangyalok... Még szerencse,hogy már nem csináltunk semmit csak csókoloztunk...
-Khmm... Jó reggelt nektek..
-Áhhá..a drága arkangyalok mindig a legjobbkor!!!
-Csak nem megzavartunk egy pokoli előjátékot?-
Most már nekem is be kell szállnom a szócsatába...
-Hát tulajdonképpen ...de ..amúgy inkább utójáték kedves Mihály....
-Eszter! Nem ismerek rád -mondta Gabriel
-Mit csináltál vele Lucifer???-kérdezte Rafael...
-Tulajdonképpen elvettem feleségül és most éppen készülünk befejezni a nászéjszakánkat Testvérem...csak ennyit!😄
-Ohh valóban?-kérdeztem és már tényleg nem bírtam magammal ...mivel még a pulton ültem Lucifer ölelésében elkezdtem harapdálni a száját és a nyakát...
-Mmmm....valóban...?
-Igen...ahh...
-Na jó nem akarunk többet látni...
-Miért?
-Ahj...Lucifer fejezzétek be egymás falását mert fo tos dologról kell beszélnünk...-erre mind ketten felkaptuk a fejünket és feléjük figyeltünk.
-Na végre ..ahogy Mihály is mondta eléggé fontos dologról kell beszélnünk!
-Mi lenne az Gabriel?
-A nagybácsikádról van szó!
-Rafael, mi van a nagybácsikámmal?
-Elmeséljük...oké?
-oké..
-Nos miután meghaltál..felkeresett egy médiumot ,hogy kérdésekre leljen és rosszul végződött..
-Mi az ,hogy rosszul végződött?
-Hát nem veled vette fel a kapcsolatot hanem valami démonnal aki kísérti a nagybácsikádat.
-Nekünk mit kéne tennünk?
-Azt Lucifer mivel TI vagytok az alvilág urai,hogy menjetek el Tamáshoz és szabadítsátok meg!
-Miért?
-Mert a tiszta lelke ott marad a halála utána földön és átveszi a démon tulajdonságait
-Értem...holnap indulunk ...
-Miért holnap?
-Azért Gabriel mert nekünk még dolgunk van egymással!!-kacsint és az a perverz mosoly...Istenem Tamás remélem tudsz várni holnapig...

Lucifer Na De Még MennyireWhere stories live. Discover now