Lucifer szemszöge:
El se hiszem,hogy apa lettem! Megannyi aggodalom és féltés után végre magam mellett tudhatom a feleségemet és a kisfiunkat is. Olyan védtelennek tűnik de annál nagyobb erő lakozik benne. Egy arkangyal és a pokol ura ereje csak töredékben él benne. Igen ezt a teremtő és pusztító erőt akarta megszerezni Uriel. De ő már a múlté. Ma van a napja,hogy hazamegyünk.... tényleg itt fenn minden szép és jó....de akkor sem a pokol. Logen "keresztanyja" Maze lett. De valljuk be! Ő biztos megvédi,ahogyan mi is! A szülés után az Eszter teljesen kimerűlt,megértem hiszen 20 óra szülés kit nem merítene ki? A kisfiunkkal a kezemben sétálok vissza a régi szobámig...
-Felkeltél,kincsem?
-Persze...már régóta fenn vagyok!-Egy fehér egyberészes szoknyát viselt amire a csipke csak úgy ráomlott. Egyszerűen gyönyörű volt! Mindig is gondoltam,hogy ő túl jó és tiszta hozzám. De ő volt aki megváltoztatott mind engem és mind az életemet. Nem győzők hálát adni az Eszternek,hogy engem választott.Eszter szemszöge:
Ahogy Lucifer állt előttem a kisfiunkkal a kezembe... megfogalmazódott bennem a kérdés,hogy Miért engem választott akkoriban a sors? Én sohasem gondoltam magamról,hogy különleges lennék! Erre? A pokol úrnője lettem és most itt áll velem szembe az a férfi akit minden áron szeretni fogok... és persze a kisfiunk...ő egy csodálatos ember lesz! Ezt már most látom...csak bele kell nézni a szemébe..ott csillog benne a tenni akarás vágya és az,hogy ujjá fogja alkotni a történelmet. De ezt rajtunk múlik,hogy melyik irányba.
-Minden rendben?
-Persze,csak elgondolkoztam..
-Akkor indulhatunk haza?
-Igen,menjünk.-Kézenfogva kiindultunk a palotából és lassan elérkeztünk a Mennyek kapujához. Gabriellék az Apósomat is beleértve integettek nekünk. Visszaintegettem és halkan elmormoltam egy 'köszönömöt'. Pár szempillantás alatt otthon voltunk. Mire nem jó ha tudsz teleportálni. A kastély előcsarnokába érkeztünk.
-Megjöttünk!
-Lucifer,kinek kiabálsz?-Hallom, hogy valakik futnak a folyosón egyenesen felénk. Az első az Rayen megáll előttem de utána szorosan magához ölel. Halk szipogást hallok...tehát sír.
-Rayen? Mi a baj?
-Én...annyira sajnálom! Eszter ha meletted lettem volna akkor...
-Figyelj! Ha ott vagy sem történt volna másként. Ezért ne emész magad! Ne. A. Te. Hibád!
-Köszönöm!
-Nincs mit köszönnöd.-Egy határozott nő szorít magához. Egyből tudom,hogy Loretta az. A szobalányom...
-Ahjj,tudod mennyire aggódtam érted?
-Hát,a szorításodból ítélve.... Nagyon?
-Az nem kifejezés!-Miután visszamentünk a szobába,rettentő fáradt lettem. Logen is elaludt és mire Lucifer elintézett mindent a kis herceggel kapcsolatban addigra már beesteledett. Én is elmentem fürdeni és utána bebújtam az ágyba ami teljes mértékben Lucifer illatát ontotta magából. Félálomban voltam amikor Lucifer befeküdt mellém és magára húz.
-Jó éjt!
-Neked is.- Így csöppentem bele az álmok világába,de lehet nem kellett volna. Mert ami az álmomban fogadott az borzasztó volt.
YOU ARE READING
Lucifer Na De Még Mennyire
Fanfictionvajon lesz e esély arra hogy a pokol ura és egy arkanyal között szerlem lobbanjon?