Reggel hamar felébredtem,és elkészültem. Lucifer még aludt így elindultam megkeresni Logent és a nagybácsikáit. Bementem Rafael,Mihály szobájába. Végül Gabriel szobájában találtam rá a társaságra. A szoba közepén párnákból épített vár volt. A közepén ki volt alakítva egy kis odú ahol aludtak. A három fivér egymás melett míg Logen rajtuk keresztbe és kiterülve szuszogott. A fején egy papírból készített korona a hátán pedig egy piros törülköző,palást ként. Mihály és Rafael oldalán papír kardok..és Gabriel..az ő fején is volt egy korona. Édesek voltak. Gabriel mocorgott,majd kinyitotta a szemét és rámmosolygott.
-Szia!
-Szia! Csak nem te voltál a hercegnő?
-Az elején igen..de utána az ellenséges sötét király lettem.
-Oh,értem.-Alig tudtam visszatartani a nevetést.
-Nem vicces!
-Dehogynem! De köszönöm,hogy vigyáztatok rá!
-Nincs mit! Kimulattátok magatokat?- Erre a kérdésre elpirulva fordítottam el a fejem.
-Ezek szerint igen..-Mihály is felébredt és kiszedte a szájából Logen lábát.
-Helloka!
-Szia,Eszter! Hogy vagy?
-Megvagyok..köszi. -Rafael is felébredt majd pár perc múlva Logen is.
-Anyu! Hát itt vagy!
-Itt vagyok drágaságom..
-Apu?
-A régi szobájában van..-A szemei felcsillantak és futott is ki az ajtón. A fiúk utána néztek és fáradtan dőltek vissza a párnára.
-Köszönöm,hogy vigyáztatok rá!
-Nincs mit..neked is jár egy kis pihenés.-Pár percig csendbe ültem és néztem ahogy próbálkoznak a pihenéssel. Éppen álltam volna föl a mikor Gabriel visszaránt a kezemnél fogva. Így hamar köztük találom magam. Rafael felettünk ül a sarokba én meg Mihály és Gabriel között nevetve fekszem.
-Amúgy..
-Igen?
-Nemsokára mégegy picurra fogtok vigyázni!-Miután ezt kimondtam,és a hasamra tettem a kezem és Rafaelre néztem,és összemosolyogtunk. Gabriel és Mihály megálnak a mozdulatban és egy emberként rámnéznek.
-Tessék?
-Komolyan terhes vagy?
-Igen. Az vagyok.-Megölelnek és egyben komolyan is néznek rám.
-Mondd csak! Mit csináltatok,hogy Logen ilyen hiperaktív?
-Hát..elég mozgalmasan szoktuk csinálni..és..
-Nem vagyunk többre kíváncsi!
-De reméljük,hogy a következő apróság rád hasonlít majd!
-Miért?
-Kiskorod óta vigyázunk rád! Te nem voltál ilyen mozgékony..
-Hát ez így igaz ! Várj azt is láttátok mikor..
-Mikor 4 éves voltál és a játszótéren egy nagy vödör homokot borítottál a szomszéd kislány nyakába,majd a lapáttal megütögetted a vödröt?
-Vagy mikor 3 éves voltál és vasárnap a templomban elkezdted kiabálni,hogy Lucifer ott áll a sarokban? Miközben a szüleid a pappal beszélgettek?
-Vagy amikor majdnem egész nap a földön vergődtél mert a szomszéd kislányra vigyáztak a szüleid?
-Oh,igen..papot is hívtak hozzám. Már akkor is láttam Lucifert..és visszamondtam amit ő súgott.. hogy is volt.. Úgysem szabadultok tőlem..? Talán ez volt és hozzám még nevetni is elkezdtem és körbe körbe ugráltam.. és latinul mondogattam a magamét a papnak. Hogy mekkora egy szélhámos meg ilyenek..-A végére mindenkinek potyogtak a könnyei a nevetéstől ahogy felelevenítettük a pap arcát.
-Igen az mindent vitt.
-Akkor egyszer kértük meg Lucit,hogy vigyázzon rád!
-És máris 'megszállottá' tett.
-Mit vártatok tőle..?
-Semmit..-Végszóra megjelent az emlegetett a fiunkkal együtt.
-Anyuu! Igaz,hogy kistesóm lesz?
-Igaz kincsem.-Rohant felém és egyből megölelt. Visszaöleltem és egy puszit nyomtam a kócos kis fejére.Segítettünk összepakolni,majd elújságoltuk a hírt az apósomnak . Majd visszatértünk a pokolba. Ott a palota kapuban Maze várt minket. Logen kapva az alkalmon elmesélte,hogy nagytesó lesz,amit Maze boldogan fogadott. Utána elmentünk az irodába míg Logen a tanítokkal tanul. Hát,igen..nem éppen rajong a tanulásért. Bár a tanítói igyekeznek érdekessé tenni..de nehéz lekötni egy izgő-mozgó gyerek figyelmét.
Az irodában Lucifer leültetett a székébe míg ő megkeresi a lovasok felébresztésére vonatkozó parancsot. Addig én elkezdtem az ítélkezés,és az ítéletek aláírását. Órákig csendben dolgoztunk majd egyszercsak hányingerem támadt. Már hiányoltam.
-Jól,vagy? Nagyon elfehéredtél.
-Csak hányinger. Semmi baj.
-Szerinted most is kisfiunk lesz drágám?
-Nem tudom. Előfordulhat,de én most kislányt szeretnék.
-Akár lány akár fiú,ő is apa szemefénye lesz,a testvérével és az anyukájával együtt.-Feláll és elémsétál,az arcomat a kezében fogva megcsókol. A csendet és az idilli pillanatot az egyik őr töri meg a kopogással.
-Elnézést a zavarásért,de önöket keresik. Azt mondják,jogy rettentően fontos!-Összenézünk majd sietve elindulunk a trónterem felé.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lucifer Na De Még Mennyire
Fanficvajon lesz e esély arra hogy a pokol ura és egy arkanyal között szerlem lobbanjon?