Lucifer szemszöge:
9 hónap telt el azóta,hogy Uriel elrabolta.9 hónapja nem láttam..de értem,hogy szenved. Néha álmaimban látom ahogy segítségért kiált. Próbálok segíteni de a tudatlanságom mindennél szörnyebb. A hangzlatom ugyan olyan mint azelőtz,hogy megismertem. Rideg,elutasító és kagyetlen. A msi napon is összehívtam a tanácsot. A testvéreim próbálnak megnyugtatni de... . Basszák meg! Hogy legyek nyugodt amikor a feleségemmel ki tudja mit csinál az az idióta.
-Uram! A tanács önre vár..
-Ezekiel,szerinted negtaláljuk valaha is?
-Természtesen..- Beléptem a tanács terembe és kit látok ... na kit? Hát az APÁMAT!!!
-Szervus Samael!
-Ne. Hívj. Így.!
-Rendben...
-Mit keresel itt?
-Jöttem segíteni,hallottam a feleségedről.
-Milyen jó...,hogy ilyeneket tudsz!
-Figyelj,fiam tegyük félre az ellentéteinket és keressük meg a feleségedet. Rendben?- Felém nyújtja a kezét amit vonakodva bár de elfigadtam.
-De,én irányítok!
-Rendben.-Elkezdődött a tanácskozás,apám mozgósította a mennybélieket és a déli határhoz küldte őket. Én is kivezéreltem a hadseregemet. Nos itt látszik a külömbség köztem és az apám között... . Ő csak pár embert küldött békés szándékkal,míg én egy egész hadsereget küldem oda ...fegyverekkel és bosszú vággyal. Igen,az itteniek is hányolják az úrnőjüket...
-Remélem,igazad lesz és déli határ mögött bújtatja.
-Hát,én is remélem fiam.Eszter szemszöge:
Teljesen belecsöppentem ebbe... Terhes lettem és csak napok választanak el a szüléstől..... .
De legalább mostanában békén hagy. Van amikor nem is látom napokig,ilyenkor mindig remélem,hogy meghalt vagy ilyesmi. Próbálom elterelni a figyelmemet,de nem tudok másra gondol,hogy ha ez a gyerek megszületik megpecsételődik a pokol és Lucifer sorsa is.
-Szép,reggelt!
-Hozzám. Ne. Merj. Szólni.
-Nézzenek oda,itt a hangulat változás ideje?
-Nem,csak gyűlöllek!
-Én is téged! De nem kell sokáig elviselned.- Kiment a szobából és végső kétségbeesésemben elkezdtem imádkozni. Lehet az "Apósom" nem hallja meg,de egy próbát megér.Lucifer szemszöge:
Elindultam a seregeim élén hogy megkeressem az Esztert. Velem jött az apám is és a testvéreim is. Maze,Rayen és én külön-külön a hasereggel nekivágtunk a déli hátár rejtelmeinek. A szívem majd kiugrott a helyéről miközben az ott állomásozó sereggel csatáztunk. Tisztára mint annak idején,az ellenségnek majdnem a felét megöltük. Mindenhol és mindenkin vér....de addig jó míg nem a mieink vére. Nem telt bele sok idő amikor a három sereg találkozott. Most együtt bolyongunk az erdőbe, míg egyszercsak szembe találjuk magunkat egy erdei faházzal. Elkezdtük ostromolni... de egy nagyon erős védő kupola van körülötte.
YOU ARE READING
Lucifer Na De Még Mennyire
Fanfictionvajon lesz e esély arra hogy a pokol ura és egy arkanyal között szerlem lobbanjon?