Hogyan tovább

1K 22 0
                                    

-Jó reggelt Lucifer! Szólt Maze de amikor észrevett akkor látszott rajta a meglepettség.
-Ő az akiről annyit áradoztál?.
-Igen Mazekeen Ő az....ismerkedjetek szépen mindjárt jövök.
-Szóval te vagy Eszter Adams?
-Igen én vagyok és te biztos Maze vagy Lucifer sokat mesélt rólad.

-Valóban?kézdezi és nem tudom most hogyan tovább.
-Na kiscsaj hogyha Lucifer a pasid akkor most velem jössz. Pakolj úgy mintha edzőterembe mennénk.
-Oké adj 5 percet és itt vagyok.
-Rendben van itt megvárlak.
Na szuper most futhatom a köröket meg fekvőzhetek...nagyszerű mindig is utáltam a testnevelés órákat.
-----------------------------------------------------------

10 perccel később már futottunk az utcákon Mazekeennel és rájöttem hogy a kemény csaj mögött igazi legjobb barátnő jelölt.
-Hallod csajszi kérdezhetek valamit?
-Persze Maze mit szeretnél kérdezni?-
Ha most elkezd faggatni a Lucifer és köztem lévő dologról akkor nem tudom mit mondjak neki?
-Szereted?
-Igen tiszta szívemből! Nála jobban nem szeretek senkit .
-Miért kérdezted?
-Csak mert ha fájdalmat okozol neki velem gyűlik meg a bajod!
-Értem .....mit dolgozol itt a pokolban?
-Kínzó mester vagyok.
-Aha...értem ...szerintem Maze te a magad módján rendes vagy hogy így aggódsz Luciferért.
-Szerintem mi jóban leszünk kiscsaj- mondja és belebokszol a vállamba.
-Na de most menjünk mert van egy konkrét edzéstervem a számodra ha Luci mellett akarsz maradni bírnod kell a tempót -rámkacsint és elmosolyodik.
-Aham...rendben?!

-----------------------------------------------------------

Az egész délelőtt tartó edzés lefárasztott komolyan. Mikor visszaértem akkor Lucifer egy hálóköntösben és mamuszban várt a kanapén és mikor meglátott elmosolyodott.
-Na milyen volt?
-Nagyon jó teljesen hulla vagyok.
Maze is jófej.
-Ennek örülök kicsim ,de mi lenne ha este elvinnélek valahova?
-Komolyan? És hova ?
-Meglepi?-odajött és megcsókolt és úgy mélyített a csókon hogy a derekamnál fogva magához rántott.

-----------------------------------------------------------
Este mikor végre elkészültem begöndörítettem a hajam és felvettem egy szép kis ruhát.

-----------------------------------------------------------Este mikor végre elkészültem begöndörítettem a hajam és felvettem egy szép kis ruhát

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Este Lucifer már ott volt lent az előtérben és engem várt.
-Nahát ...gyönyörű vagy kincsem...csodálatos..
-Köszönöm ...te is lenyűgöző vagy ...
Lassan közeledett felém és megcsókolt. Végül elindultunk az a hely ahhova mentünk attól a lélegzetem is elállt.

 Végül elindultunk az a hely ahhova mentünk attól a lélegzetem is elállt

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Lucifer Na De Még MennyireTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon