Már éppen került volna le rólam a ruha amikor....
Betoppantak az arkangyalok... mindig a legjobbkor
-Lucifer, Eszter!
-Ahjj, testvér! Menj a pokolba...
-Már itt vagyok...
-Szar vicc...
-Köszönöm Eszter..
-Szívesen Mihály- Leültek velünk szembe és én próbáltam összeszedni magamat. Miután rendbe szedtem magam,kérdőn néztünk az arkangyalokra.
-Nos, mi a fenét akartok...
-Beszélnünk kell..
-Miről?
-A gyermetekről..
-A minkről?
-Jól hallottátok...,
-Miért...? Mi van vele?
-Ha úgy alakul .... és Eszter teherbe esel...a gyereketek lesz az angyalok legfőbb ellensége .
-Miért?
-Uriel, a fejébe vette,hogy ha egy angyalnak és pélául egy démonnak gyereke lesz akkor megöli egytől-egyig midegyiket.
-De Rafael...miért..
-Mert,akkor megkapja mindkét fél erejét, és a generációk egyre erősebbek lesznek..
-Szóval...
-Lucifer, ha megtörténik, hogy az Eszter teherbe esik akkor el kell rejtenetek míg ki nem tanulja az erejét uralni- Amiket mondtak azok teljesen ledöbbentettek. Szóval ez az Uriel vagy ki ... Meg fogja ölni a gyerekemet...ha esetleg teherbe esem....Ez kurva jó. Nem maradtak sokáig, így is szabályt szegtek. Lucifer kikísérte őket addig én egyedül maradtam az irodában a gondolataimmal. A percek csiga lassúab teltek,mikor már nem bírtam tovább felpattantam és elindulta megkeresni Mazet. Szeltem a folyósókat és ahol őrök álltak és elmentem előttük mindig meghajoltak előttem. Mindig úgy gondoltam ,hogy nem lehet visszaélni a hatalmunkkal. Mert a végén ellenünk szegül. Ahogy haladtam előre a folyósókon a könnyeim csak egyre folytak le az arcomon, én mindig is családanyaként képzeltem el magamat. Most meg kiderül,hogy ha egyszer is gyerekem lesz akkor lehet megölik vagy elveszik tőlem. Még mit nem...án foggal-körömmel, tüzzel-vassal fogok küzdeni a gyerekemért. Mindent meg fogok tenni,hogy a gyermekem a legdicsőbb uralkodó legyen az egész alvilágban. Nem fog érdekelni a sok tollas seggű véleménye.
Miközben szeltem a folyósókat elértem Maze szobályához. Bekopogtattam és vártam már a végére dörömböltem...pár perc múlva Maze kinyitotta az ajtót.
-Na végre, azt hittem már be sem engedsz!
-Azta,csajszi...mi a franc van veled? Olyan vagy mint akit teljesen megbántottak....
-Ezt,neked is hallanod kéne...
-Gyere beljebb.
-Köszi szépen.-Bementem és leültünk a nappaliba és töviről-hegyire elmondtam neki mindent. A végére lesokkolva ült mellettem a kanapén. Tulajdonképp szerintem én is így nézhettem ki.
-Maze itt vagy?
-Persze,de ez fura..
-Mi?
-Pont,most hogy...
-Minden a legnagyobb rendben van közöttetek...
-Ez igaz.. de lehet,hogy csak figyelmeztetni akartak.
-Lehet.....,
-Maze köszi,hogy meghallgattál de most megyek. Nem akarlak zavarni...látom fáradt vagy.
-Nem is....-közben akkorát ásított, hogy majdnem leharapta a fejem.
-Én megyek is. Jó éjt..
-Jó éjt csajszi.- Elindultam, éassan a szobánk felé. Közben a mai napon járt az agyam. A gondolataimból az zölkentett ki,hogy szembe találtam magam Luciferrel. Felnéztem rá és láttam rajta,hogy őt is megviselte a testvérei látogatása. Megfogta a kezeivel az arcomat és közelebb húzott magához. Egy lágy és érzelmes csókban forrtunk össze. Miután elváltunk, megöleltük egymást és utána bementünk. Az este a legnagyobb csendben telt,hisz mind a ketten a revansra készültünk az égiek ellen. Nem hagyhatjuk,hogy egy innen-onnan szakasztott Uriel vagy kicsoda. Veszélyeztesse az alvilág és majd a leendő gyermekünk jövőjét. Mert nekünk szem előtt kell tartanunk mind ezt. És én mint az alvilág úrnője, nem hagyom . Kötelességem védeni mindenkit és mindent.
YOU ARE READING
Lucifer Na De Még Mennyire
Fanfictionvajon lesz e esély arra hogy a pokol ura és egy arkanyal között szerlem lobbanjon?