Kicseszettűl fáj a fejem. Ez az első gondolatom mikor kinyitom a szemem. Egy rég jól ismert szobában voltam. Lucifer régi szobájában. Ahol Logen született. Nyílik az ajtót és Rafael lép be rajta. Kezében egy tállal és ronggyal.
-Látom felébredtél.-Mosolyog rám kedvesen amit viszonzok is.
-Mégis mi történt?
-Nem emlékszel? Bár megértem,eléggé beverted a fejed.
-Hát,az megmagyaráz mimdent..
-Eszter..
-Tessék?-A beszélgetésünk közben a hideg vizes rongyot a fejemre rakta. Annyira jólesett a hideg. A fejfájásom is enyhülni kezdett.
-Te és a bátyám.. próbálkoztatok mostanában egy újjabb babával?
-Igen,esett szó róla..
-Hát,ezek szerint nem csak beszélhettetek..-Sejtelmesen elmosolyodott,és megmérte a pulzusomat. Érdeklődve néztem rá. De választ nem kaptam..
-Rafael..
-Volt már egy terhességed. Nem vetted észre a jeleket?
-Várj..akkor most én terhes vagyok?
-Igen,gratulálok..-Hihetetlenül boldog voltam. El kell mondanom Lucifernek.
-Hol,van Lucifer?
-Visszament a pokolba! Mazenek dolga volt. Ő vigyáz most a fiatokra.
-Remélem,a háznak nem lesz ebből baja..
-Reméljük a legjobbakat. Pihenj még,korán van. -Mosolyogva hagyta el a szobát én meg az oldalamra fordulva próbáltam kicsit még aludni. A kezemet védelmezően ráraktam a hasamra és becsukott szemmel simogattam azt.
-Nagyon,jó lesz itt neked picikém. Lesz egy bátyád..aki vigyázni fog rád..ahogy mindenki.-Hamar elnyomott az álom. Nem tudom mennyit aludhattam,de biztosan sokat. Kint már kezd sötétedni. Felkelek és elindulok kifelé a szobából. Folyosó folyosó után majd kanyar jobbra és balra. Kinnt voltam egy gyönyörű tó mellett. Felette magasodott a vízesés. Olyan csábítóan hat. Sehol senki,az fák eltakarják a tavat. Leveszem az ruháimat és átcserélem a,fehér szoknyára mit magammal hoztam. Belesétálok,a vízbe ami kellemesen meleg. Beúsztam a vízesés alá és bevizeztem a hajam,ami mostmár nedvesen tapadt a hátamra és a vállamra. Elég nagy volt a tó ahhoz,hogy az ember úszkáljon benne. Lementem a víz alá majd feljöttem. Megrémültem,mikor megláttam,hogy valaki figyel a fa mögül. A tó körül lévő fáklyák halványan világították meg az alakját. A fának dölve pimaszul mosolygott.
-Remélem,meztelen vagy drágám!-Kilépett az árnyékból és a tó felé kezdett sétálni. Közben megszabadult az ingjétől,és minden mástól kivéve a nadrágját.
Hangos csobbanás töri meg a csendet.
-Lucifer..
-Királyném..én egyetlenem.-Megcsókol és a lábaimat megfogván a dereka köré fonja azokat. A csók nem szakad meg,csak akkor mikor a nyakamra tér át. Onnan a kulcscsontomra,majd a mellkasomra.
-Annyira kívánlak..-Suttogta két csók között,majd a kezét a nőiességemre vezette és lassan elkezdett izgatni. A nyögéseim hatására egyre gyorsabb lett majd az utolsó előtti pillanatban abbahagyta. A vágyhullám így nem,hogy áthaladt volna rajtam..nem még abba is maradt.
-Ez direkt volt?
-Nem is tudom..-A keze egyre beljebb csusszant,először egy majd kettő és végül három ujja is bennem volt már. A biztonság kedvéért inkább megfogtam az alkarját,hogy bizzosan ott maradjon,és azt csinálja amit én akarok. Pár levegő vétel..pár mozdulat és elöntött a kéj. Csak úgy kirobbant belölem. Hatalmas nyögéssel,és Lucifer hátának a szétkarmolásával értem el csúcsot. Fél kezével a hátamat tartotta,míg a másikkal kissé megemelt. Lassan és óvatosan belém hatolt,és elmerült bennem. Egyszerre nyögtünk fel,amikor végre egyesültünk. Mozgott közben újra izgatni kezdett,és már nem tudtam parancsolni magamnak. Elvesztettem a fejem,attól amit csinált,a csókjaitól és minden mástól. Egyre gyorsabb lett és ez azt jelentette,hogy is nemsokára elélvez velem együtt. Elkezdtem csókolgatni a nyakát,és harapdálni a fülét. Megtaláltam a gyenge pontját a nyakán és mikor már közel járt..megszívtam azt. Még gyorsabb lett. A mozgás és az izgátás..egyszerűen elfelejtette velem,hogy hol vagyunk. Minkettőnk egyre hangosabb lett. Amikor a vágy átsöpört rajtunk,egyszerre kiáltottuk egymás nevét. Ami a csendes és nyugodt éjszakában hangosan hatott.
A homlákát neki döntötte az enyémnek és így lihegve és kifáradva csókolgattuk egymást.
-Oh,életem..csodálatos voltál.
-Teh,teh sem panaszkodhatszh.-Lihegtem két csók között.
-Valoban,kitűnő ágyi munkálattal rendelkezem,nem tagadom. De azért ilyen hangosak még soha nem voltunk.
-Hát,lehet a környezet az oka..
-Oh..hát igen..-Letett az öléből míg fehúzta a nadrágját majd ismét visszavett oda. Együtt úsztunk,egy darabig míg meg nem szólalt,megtörve a csendet ami lágyan telepedett ránk.
-Logen,ma a bácsikáit nyúzza..van időnk. -Ezzel a kijelentéssel,újra izgatni kezdett. Mérgesen néztem rá .
-Hékás,most nem fogom abbahagyni..nem kell aggódnod.-Folytatta,és egyre gyorsabb és gyorsabb lett. Én az élvezettől túlfűtve rámarkoltam dudorodó férfiasságára nadrágon keresztül. Egy férfias morgással adta tudtomra a tetszését. Kigomboltam a nadrágot,és lejebb húztam. Egymást izgatva,felvettük a másik ritmusát. Ahogy az egyikünk gyorsúlt,úgy gyorsúlt a másik is. Közben simogatva jártuk be egymás testét. Egyre közeledtünk,mire én gyorsítottam a tempón,és ő is. Én előbb értem el csúcsot mint ő így abbahagytam a kényesztetését,a drága férjemnek. Vörösen izzó szemével,és vágyakozó arcával nézett rám.
-Jó érzés mi?
-Ez önönaluli volt.. ez nem vicces,ez kész katasztrófa! Eszter! Ne nevess,így akarsz itt hagyni?
-Oh,én nem megyek sehová..csak úszkálok..-Hallottam,hogy valamit mormog az orra alatt de aztán elkezd felém úszni. A szeme vöröses izzik,és ott van benne a vágy..
-Ezt,nem úszod meg szárazon-Szar vicc tekintve,hogy vízben vagyunk. De inkább ráhagytam.
-Mit teszel velem? Hmm?
-Azt majd meglátod.-A vállamat fogva megfordított,és egy sziklára,döntötte a felsőtestemet. A kezét végighúzta a gerincemen majd megállt a fenekemnél.
-Ugye nem?
-Deh,nagyon is! Én most játszok veled..ahogy te is tetted!
-Én csak visszaadtam..-A kezével előrenyúlt és elkezdett izgant,egyre jobban ellazultam..és ő csak erre várt. Egy határozott lökéssel belémhatolt hátulról. Így nehéz volt megszokni a méretét..majdnem szétfeszített. A sziklába kapaszkodtam. Ő először lassan,majd egyre gyorsabban mozgott bennem. A mozgással együtt izgatott is..egyre hangosabb lettem,mire a szabad kezével végig simít a hátamon,majd elől megáll a melleimnél. Teljesen kikészít..már nem tudom hol a fejem. Pár erősebb mozdulat után a hátamra dölve,és magához ölelve élvezett el. A hullám csillapodása után kihúzodott és csókokkal borította el a hátamat. Szembe fordultam vele és az önelégült vigyorával nézett vissza rám.
-Élvezted életem?
-Igenh..gyakrabban is csinálhatnád..-Nekilöktem egy sziklának és csókokkal hintettem be a mellkasát és nyakát.
-Csak kérned kell..és a tiéd vagyok életem.-A vágytól elsötétedett szemekkel néztem rá. Mire magához von és megcsókol,újra az ölében találom magam. De most csak a nemiszerveink érnek egymáshoz. Elmerülünk a csókokban és csak azt veszem észre,hogy a hátam hozzáér az ágy matracához. Visszateleportált minket a régi szobájába. Egy óvatlan pillanatban a hátára fordítom,így vagyok felül. Direkt az ágyékára ülök,mire csukott szemmel sóhajt és megmarkolja a csípőmet. Kicsi mozgok rajta,hogy ingereljem. Egyre többet sóhajt vagy nyög. Közben saját magamat is izgattam. Megállít,majd mosolyogva néz rám.
-Emelkedj meg egy kicsit.-Megemelkedtem,majd hagytam,hogy tegye a dolgát. A férfiasságát,a fenekemhez vezeti,majd a csípőmet megfogva beleültet. Lassan mozog,és én a mellkhasán támaszkodom. A kezemet megfogva odavezeti azt a nőiességemre. Elkezdem magam izgatni,míg ő az ujjaival kényesztet. Nyögés követ nyögést. A tempó egyre gyorsul,és Lucifer a fekvő helyzetéből felkel és így ülve folytatjuk. A kezemmel a lepedőt markolászom,és Lucifer szorosan ölel magához,miközbe,egyre gyorsabb és gyorsabb lesz. Egyszerre,a csöndet nem kímélve élvezünk el. Amíg várjuk,hogy a szívverésünk lecsillapodjon,addig is eldöntöm Lucifert az ágyon és lassan mozgok,ő meg csak a csípőmet fogva segít a mozgásban.
-Teh,jóh égh..
-Én is ezt mondom életem. Egy csoda vagy.
-Tudom..-Magárahúz és így folytatja lassú mozgását. Majd kihúzódik és teljesen behatol a hüvelyembe.. fenyögök mire megharapja a mellemet. Utána a másikat. Simogat,harap és nyal..kész Kánaán.. fordít a helyzeten és újra én vagyok alul. Most jól is esik feküdni. Élvezem,ahogy Lucifer a testem minden zeg -zugát bejárja és magáévá teszi azt. Egy-egy szívás nyom a nyakamon vagy kulcscsontomon és kész..megjelölt. Lassan alábbhagy a mozgás és kihúzódik belőlem,amit egy sóhajjal nyugtázok. A fejem mellett támaszkodik a kezeivel és elégedetten néz végig a pihegő testemen. Még utoljára megnyalja a száját és megcsókol.
-Lucifer..
-Tessék életem?-Mind a ketten suttogva beszélünk és ez teszi romantikussá és érzikévé a pillanatot.
-Kisbabánk lesz..
-Ezt mondhattad volna előbb.
-De te csábítottál el!..
-De te hagytad magad.. nem nehéz téged a rossz útra terelni.
-Ez igaz,de nagyon jó volt.
-Szerintem is! ..Szóval érkezik a második kis trónörökös..mi?
-Igen. Érkezik..-Magára von és simogatni kezdi a hátamat. Engem hamar elnyomott az álom,és szerintem őt is. Nem tudom,hogy tud valaki így megbabonázni. Így a hatalmába keríteni..de istenien csinálja. Nem bánom..sőt ez volt a legjobb éjszakánk.
ESTÁS LEYENDO
Lucifer Na De Még Mennyire
Fanficvajon lesz e esély arra hogy a pokol ura és egy arkanyal között szerlem lobbanjon?