Eközben a pokolban.. Lucifer szemsöge:
Reggel semmi kedvem sem volt kikelni az Eszter mellől. Az egész napot ágyban töltöttük volna ha...egy rakás idióta halandó nem lesz öngyilkos.. Ahjj mindegy is. Beérve az irodámba már az asztalomon ott hever a rengeteg papír munka. Na estig nem szabadulok innen az biztos. Eltelt 1 óra,2 óra, és így tovább ...délután 4 óra van.... Kopogtatnak...
-Szabad!
-Hello, haver!
-Rayen! Hogy kerülsz ide? Már megint rossz fát tettél a tűzre?
-Mint mindig haver...kezdetektől a rossz fele hajlok...
-Megtisztelve érzem magam...-Rayen az a tipikus barát aki minden hülyeségedben melletted áll. Még a mennyekben ismerkedtünk meg,de a lázadás után eldölt a sorsunk. De Rayen reinkarnálódik egyszóval ujjáéled. De mindig itt köt ki...a pokolban.. mit első számú bizalmasom.
-Hallom haver,megnősültél...
-Honnan?
-Innen,onnan fecsegnek egy-két dolgot a szellemek és az elkárhozott lelkek..... Na de ki az aki elcsavarta a fejedet?
-Nem tudom,hogy bemutassalak-e neki?
-Haver! Meg. Öl. A. Kíváncsiság.
-Téged már csak Maze öl meg...
- Vicces...tényleg! Mazekeen merre van már hiányzott.
-Jajj,te örök szerelmes...- Nos eléggé nehezen fogadtam a kapcsolatukat,de megbékéltem vele...végülis a barátaim és ha ők boldogok akkor én is az vagyok.
-Gyere! Bemutatlak a szerelmemnek.
-Oh,szerelmes Rómeó!
-Hülye vagy, Rayen. Tudod?
-Naná...-Elindultam Rayennel a nyomomban. Először a szobánkban néztem meg:sehol.
Aztán végül bejártuk az egész kicseszett palotát. De utána eszembe jutott a rózsa kert.... lehet ott van.
-Azt ne mond,hogy szellem!
-Nem az,halandó volt...aztán lett belőle angyal,aztán arkangyal és most a pokol úrnője.
-Ő az a kislány akit...
-Igen,ő az..- Beléptünk a rózsa kertbe de sehol senki. Hova a frászba tűnhetett. A cipője itt van,mindig leveszi ha a kertben vagyunk.
-Eszter!! Itt vagy?- Basszus,kezdem félteni. Magamhoz hívom Ezekielt és Mazet.
-Uram!-Hajolt meg Ezekiel.
-Hello,Luci! Szia Rayen...
-Szia,Maze!
-Uram,miért hívatott?
-Ja, Luci mi a baj?
-Egyikőtök sem látta az Esztert?
-Nem.-Válaszolták egyszerre.
-Lucifer!
-Mondd,Rayen?
-Ez,kinek a tolla?-Erre mindenki felkapja a fejét és Rayen felé fordul. Egy fehér toll aminek a vége aranyban végződik. Egyik arkangyalnak sincs ilyen tolla.
-URIEL!!!!! Esküszöm megölöm! Ezekiel mozgósítsd a a többi kapitányt! Maze! Te hívd az arkangyalokat!
-Igenis!-Elmentek..és én forrtám a dühtől. Ha csak egy ujjal is hozzáér az ÉN feleségemhez garantálom nem lesz mivel fogdosnia!
-Rayen,ha valami baja lesz...én..- Mielőtt folytathattam volna berontottak az ajtón Gabriellék,Ezekiellel és Mazzel együtt.
-Uram,a tanács önre vár!
-Testvér,mi folyik itt?
-Gyeretek,a tanács és ti is megtudjátok.-Nem szóltak csak követtek, gondolom érzik,hogy most nem jó vele ujjat húzni. A pokolban lévő lelkek is megérezték a dühömet hisz mindeki egyszerre kiálttott fel.
Mikor beértünk a tanácsterembe mind a 13 kapitányom egyszerre állt fel és hajolt meg.
-Az arkangyalok velem vannak mint vendég,nem mint ellenség.
-Igenis uram!- Helyet foglalt mindenki és elmondat röviden azt,hogy Uriel elrabolta a feleségemet. Mindenkit ledöbbentett a hír. Nem csodálom hisz az alvilág nagyon kedveli és megbecsüli az Esztert. Miután kiattam a harckészültségre vonatkozó parancsot mindenki ment és intézte a dolgát. Csak én a testvéreim , Rayen és Maze maradtunk. Elővettünk minden térképet az egész túlvilágról és most kereshetjük a tűt a szénakazalban. Vagyis a feleségemet az egész túlvilágban
YOU ARE READING
Lucifer Na De Még Mennyire
Fanfictionvajon lesz e esély arra hogy a pokol ura és egy arkanyal között szerlem lobbanjon?