15 (18+)

195 12 0
                                    

"Oppa. .Saya boleh buat sendiri" Kata Sohee. Jimin menggeleng. Dia tetap mahu menyuap isterinya untuk makan. Sohee ketawa kecil. Dia memegang tangan suaminya itu.

Sudu itu dihala ke mulut suaminya pula. "Aaaa.  . Kapal terbang nak lalu," Usik Sohee. Jimin ketawa sebelum menerima suapan daripada isterinya itu. Sohee mengusap pipi suaminya itu.

"Maaf sebab menyusahkan oppa. ." Kata Sohee. Jimin menarik kedua belah tangan isterinya sebelum memberi ciuman satu per satu. Tangan kecil isterinya itu dirapatkan ke wajahnya. Merasai haba isterinya tersebar di kulitnya. 

Tubuh mereka dirapatkan. Wajah Sohee dibanjiri dengan ciuman. Sohee ketawa berkali-kali. Gembira dengan kasih sayang suaminya itu. "Oppa. ." Panggil Sohee dengan manja. "Ye sayang,"Jimin mencium pipi isterinya itu.

Sohee menguis-nguis tangan suaminya itu. "Awak. . Tak sedih sebab kita tak ada zuriat lagi?" Tanya Sohee. Wajah Jimin berubah seketika. Dia mengusap kepala Sohee sebelum baring di atas paha gadis itu .

"Awak dah sedia ke?" Pertanyaan Jimin membuatkan gadis itu merah padam. Bibirnya digigit. "Em. . Bukan apa. Saya risau lah oppa cari orang lain sebab saya tak tunaikan tanggungjawab saya.,"Kata Sohee.

Jimin tergelak kecil dengan penyataan isterinya itu. Tangan Sohee dilekapkan ke dadanya. "Jantung ni berdegup hanya untuk awak Sohee. Saya tak akan cari perempuan lain. Saya boleh tunggu awak bersedia sampai bila-bila,"

Sohee rasa matanya mula bergenang. Sohee mencium suaminya dengan tiba-tiba. Jimin terkedu pada mulanya namun dia segera membalas. Membalas dengan perlahan dan penuh dengan kasih sayang.

Jimin semakin mendalamkan ciuman antara mereka. Tubuh isterinya itu ditarik rapat. Berkongsi haba sesama mereka. Sohee melepaskan ciuman untuk menarik nafas. Jimin tersenyum melihat wajah isterinya itu.

"Geramnya tengok budak ni," Jimin mencium lagi isterinya itu. Kali ini lebih kasar berbanding tadi. Jarinya menarik kasar baju di tubuhnya itu. Dibuang entah ke mana. Tubuh Sohee dibaringkan ke katil lalu ditindih dengan tubuhnya sendiri.

Sohee cuba membuka butang bajunya namun tidak berjaya kerana tangannya yang menggeletar.  Jimin membantu isterinya itu. Butang demi butang dibuka diselang seli dengan ciuman di tubuh Sohee.

Jimin menggigit perlahan di kawasan sekitar leher isterinya itu. Meninggalkan tanda bahawa Sohee itu miliknya. Sohee semakin asyik dengan sentuhan suaminya itu. Dia seperti tidak puas. .Dia mahu lagi. Mahu lagi kehangatan tubuh suaminya.

Dia semakin menarik rapat tubuh mereka. Jimin berhenti seketika. Dia memandang tepat ke dalam mata isterinya. Mencari keizinan daripada isterinya itu.

"Saya. . Dah sedia. ."

"Terima kasih sayang"

👑👑👑👑

Sohee membuka matanya apabila tidurnya diganggu dengan sesuatu. Rambut suami di lehernya menyebabkan dia rasa geli. Dia menggosok perlahan kepala suaminya itu. Tubuhnya masih sakit-sakit dan kepenatan kerana semalam.

Dia cuba mengalihkan tubuh suaminya yang masih erat mendakap nya.  Dia mahu ke tandas. Kakinya terasa kebas. Perlahan-lahan dia menggerakkan badannya. Selimut turut ditarik bagi menutup badan yang yang tidak berpakaian.

Dia cuba untuk bangun namun tidak berjaya. Tubuhnya masih lemah. "So..Sohee. ?"Jimin mencelik matanya lalu memanggil isterinya itu. Sohee berpaling. "Oh, sorry terkejut kan oppa. ."

Jimin bangun dari posisi baringnya. "Awak nak pergi mana?" Tanya Jimin lagi sambil cuba membetulkan pandangannya yang masih kabur. "Saya nak pergi tandas," jawabnya Sohee perlahan.

Jimin mengangguk sebelum baring semula. Dia masih mengantuk dan penat. Dia hampir menutup matanya namun dibuka semula apabila mendengar jeritan kecil isterinya itu. "Omo baby awak okay?"

Sohee mengangkat tangannya tanda dia tidak apa apa. Namun Jimin tidak percaya dengan kata isterinya itu. Dia segera mendekati isteri itu. "Awak tak boleh bangun ye?" Jimin mula rasa bersalah terhadap isterinya itu. Sohee menggeleng. 

"Saya ok-" mujur saja Jimin sempat menyambut tubuh isterinya itu. "Okay la sangat. Meh oppa tolong," Jimin mendukung isterinya itu ke tandas. "Sorry, saya suka susahkan awak," Kata Sohee dengan perasaan bersalah. 

Jimin ketawa sebelum mencium sekejap bibir isterinya itu. "Mulut tu, jangan cakap yang bukan-bukan. Nanti oppa cium lagi baru tahu," usikan Jimin berjaya menyebabkan darah menyerbu ke wajah isterinya itu.

Perlahan-lahan Jimin meletakkan isterinya di dalam bilik air. "Oppa minta maaf, oppa tak patut kasar sangat dengan awak semalam. Oppa tak boleh control di-" sebelum sempat Jimin menghabiskan ayatnya, Sohee menghalang dengan tangannya.

"It's okay. Saya tak kisah. Saya nak oppa bahagia dan saya tak menyesal," Pujuk Sohee. Jimin mencium isterinya lagi.

"I love you so much,"

[OG]Idée Fixe • |PJM|Where stories live. Discover now