Gambar mereka bertiga ditenung lama oleh Taehyung. Jimin,Sohee dan dirinya. Taehyung mengusap gambar Sohee. Cantiknya kau Sohee. . Taehyung tersenyum. Jantungnya berdegup kencang mengingatkan wajah gadis itu.
Wajah Jimin pula ditatap. Huh! Sahabat la sangat. .Taehyung berdengus kasar. Dia mencampakkan gambar mereka bertiga ke lantai. Dia masih teringatkan saat bertemu Sohee tadi.
Panasnya berkurang semula. Wajah lembut Sohee sentiasa membuatnya lembut hati. Kecantikan yang tidak terdapat pada mana-mana perempuan. Dia bersumpah dia akan dapatkan haknya kembali.
Sohee. .
🎊🎊🎊
"Dia tak boleh move on lagi ke si Taehyung tu? Teruk betul. Cantik sangat ke noona kau tu?" Tanya Yoongi. Matanya tertancap pada jalan raya. Jungkook menyilangkan tangannya di belakang lehernya lalu bersandar pada kerusi kereta.
"Cantik lah hyung. Kalau hyung jumpa dia mesti hyung pun nakkan dia," balas Jungkook. Cantik sangat ke? Entah Takleh lawan Sohee. .
"Yela tu. By the way kau memang nak tidur dekat rumah aku ke apa? Bersepah sikitlah. Biasalah bujang."Kata Yoongi. Jungkook mengiyakan sahaja. Matanya terpejam seketika kemudian.
⛄⛄⛄
Warning
Bab ni mengandungi perkara yang tidak sesuai untuk Anak-anak di bawah umur 18 tahun. Sila skip.
Jimin menatap isterinya tak berkelip sejak tadi. Sohee menekup wajahnya apabila dipandang begitu oleh Jimin. "Dahlah. .malu lah saya. .Saya tukar lah balik. ."baru sahaja Sohee mahu melarikan diri ke dalam bilik air,Jimin sudah menghalang.
Jimin menarik tubuh Sohee agar dekat dengannya. Tangannya memeluk pinggang Sohee dengan erat. Sohee menunduk memandang Jimin yang sedang duduk di atas katil.
Sohee menutup mukanya. "Hua kenapa awak buat saya macam ni? Malu lah. ."Sohee pura-pura marah padahal dia malu yang amat. Jimin tersenyum nakal. "Saya tak tahu pulak kalau awak pakai baju saya. . Awak jadi seksi macam ni. ."
Wajah Sohee semakin panas dan merah. Dia menolak dada Jimin agar boleh terlepas dari suaminya itu namun Jimin semakin menguatkan pelukannya. "Meh duduk sini." Jimin menepuk pahanya. Sohee berkerut.
"Oppa. .Oppa ni kenapa? Dahlah paksa saya pakai macam ni. .pastu paksa saya duduk kat atas paha awak pulak. Saya dah la berat. ."
Sohee mula membebel. Ada ke patut Jimin paksa dia memakai baju kemejanya yang besar gedabak itu? Sohee rasa terdedah yang amat. Dengan seluar pendeknya. Kata Jimin, dia mahu test macam mana rupa Sohee jika pakai begitu.
Sohee akur apabila Jimin sekadar memandangnya tak beriak. Sudah. . Kang ada kena marah nanti. .baik dia duduk je.
Jimin senyum semula. Tangannya masih tidak melepaskan pinggang Sohee. Tangan kanan Jimin menarik tangan Sohee lalu diletakkan di keliling lehernya. Sohee menggigit pipi di bahagian dalam mulutnya. Jantungnya berdegup lebih kencang seperti biasa.
Nafas mereka berdua menjadi semakin laju sambil mereka bertatapan antara satu sama lain. "Awak. . Cantik sangat. ."Jimin memuji isterinya itu. Apabila Jimin menyentuh belakang lehernya, Sohee terasa seperti terkena elektrik.
Tak pernah dia rasa begini. Sumpah Jimin boleh dengar degupan jantungnya ketika ini. Jimin menarik wajah isterinya rapat ke wajahnya. Sohee memejamkan matanya apabila terasa nafas suaminya itu menyapa kulitnya.
Bibir mereka bersentuhan antara satu sama lain. Jari jemari Jimin mula bergerak ke dalam baju isterinya itu. Dia menggosok pinggang isterinya itu. Perlahan-lahan dia membaringkan Sohee ke atas katil.
Jimin semakin mendalamkan ciumannya. Sohee meramas rambut Jimin. Sungguh dia terbuai dengan sentuhan suaminya itu. Sudah 2 tahun mereka berkahwin dan inilah kali pertama Jimin menyentuhnya.
Jimin berhenti sebentar apabila mereka kehabisan nafas. Sohee membuka matanya lalu menatap wajah suaminya itu. Dia tahu,pasti suaminya itu penat menanti dia bersedia walhal sudah 2 tahun mereka berkahwin. Sohee terasa bersalah.
"Hey hey. . Kenapa awak sedih ni? Awak tak bersedia lagi ye? Tak apa saya boleh tunggu. . Sorry kalau saya paksa awak. ." Jimin mengusap pipi isterinya itu. Dia mahu bangun namun dihalang oleh Sohee. Sohee menekup wajah Jimin.
"Saya dah sedia. .maaf buat oppa tunggu lama. . Maaf sebab tak tunaikan tanggungjawab sa-"
Jimin mencium isterinya semula lalu dilepaskan. "Saya tak paksa awak. . Dan saya tak kisah kalau nak tunggu awak sampai bila bila pun,"
Sohee terharu. Dia menarik wajah Jimin lalu menciumnya. Dia pun tak sedar perlakuannya itu. Jimin terkejut dengan tindakan isterinya itu namun dia membalas ciuman isterinya itu.
Jimin mula membuka butang baju isterinya itu satu per satu.
Tok!Tok!
Mereka berdua berhenti. Nafas mereka masih tercungap-cungap. Jimin berdengus kasar. "S-saya pergi tengok. ." Kata Sohee. Dia mengemaskan rambutnya yang berserabut dan cuba meluruskan bajunya yang berkedut.
💙💙
"Aik? Hyung duduk sini ke? Rumah noona pun dekat sini,"Kata Jungkook. Yoongi menjongket keningnya. "Well. .berjodoh mungkin," Kata Yoongi acuh tak acuh.
Yoongi menekan butang lif sebelum menyandar pada dinding lif. Dia tersenyum sendiri apabila teringat kejadian bersama Sohee di dalam lif ini. "Eh? Hyung pun duduk level sama dengan noona lah. Boleh lah kita buat kejutan dekat noona."
Yoongi berkerut. "Kau kata dia dah kahwin. Tak payahlah kacau dia. Dah pukul berapa dah ni." Marah Yoongi. Jungkook tersengih. "Yela," dia mengalah.
Namun Jungkook tidak jadi mengalah apabila menyedari yang dia menuju ke rumah kakaknya itu. "What the. .hyung jiran dengan noona ke?" Tanya Jungkook. Yoongi terdiam.
"Kejap. .Noona kau nama apa?"
"Song. .Sohee. .?"
"Huh!"
🌸🌸🌸
"Noona ha-"
Jungkook dan Yoongi terkedu melihat Sohee di muka pintu. Dengan beberapa butang baju yang terbuka di bahagian atas yang hampir menampakkan lurah dadanya serta seluar pendek yang dipakai namun terlindung di bawah baju kemeja itu membuatkan seperti Sohee tidak memakai apa-apa kecuali baju tersebut.
Yoongi menelan air liurnya berkali-kali lalu memandang ke arah lain. Imej Sohee yang begitu menggoda cuba dihilangkan dari kepalanya. "Siapa yang datang tu? Kacau betul." Suara Jimin kedengaran dari dalam.
Jungkook menggaru belakang lehernya, malu. "S-sorry kacau. Bye. Jumpa esok," Jungkook menarik pintu lalu menutupnya. Sohee terkebil - kebil.
Apa masalah budak kecik ni? Sohee masih tidak sedar akan keadaan dirinya. Dia segera mengunci pintu rumah lalu naik ke bilik. "Entah. .Jungkook datang pastu pergi balik . Oh, dia datang dengan jiran kita tadi. Yoongi oppa." Sohee memberitahu suaminya itu.
Jimin ternganga. "A-awak keluar macam tu tadi?" Jimin bertanya sambil jarinya menuding pada tubuh isterinya itu. "Ye lah. .Kenapa ada masal-" Sohee mahu menampar dirinya apabila dia mula sedar akan keadaan dirinya itu.
"Haih. . Meh sini. ."
YOU ARE READING
[OG]Idée Fixe • |PJM|
FanficCinta yang bertukar obsesi. Sahabat menjadi musuh. idée fixe /iːdeɪ ˈfiːks/ noun >>an idea or desire that dominates the mind; an obsession. * Slow Update * 30/6/18 - # 365 [fanfiction] 6/7/18 - # 347 [fanfiction ] 21/7/18 - # 308 [fanfiction ] 23/7...