10 dakika sonra;
-Defne! Defne nerdesiniz?
diye bağıran Selim'in sesi duyulmuştu. Kızlara dönüp "susun" anlamında işaret yapmıştım.-Defne? Ses versenize kızım!
dediğinde şartelleri kaldırmıştı. Elektrikler geri gelmişti. Merdivenlerden yukarıya çıkan ayak seslerini duymuştum. Kapıyı açmaya çalışıyordu. Kapıyı açmak için oturduğum yerden ayağa kalkıp kapıyı açtım.- Sen iyi misin?
diye sorduğunda başımı sallamıştım.- Peki ya siz ?
diyerek Ekimle Beril'e bakmıştı.*°Iyiyiz.
demişlerdi aynı anda.- Bu koku? İçki?
dediğinde üstümü koklayıp;+A şey evet. Biz biraz içiyorduk aşağıda. Sonra eve biri girince hepimiz buraya çıktık.
-Garip...
+Garip olan nedir?
-Akif evde yok?
+Biz gelmeden çıkmış olmalı.
demiştim. Odadan çıkıp merdivenlerden indiğimde içeri Kuzeyle Atakan girmişti.*Iyi misin yenge?
diye sordu Atakan. Başımla iyiyim anlamında onaylamıştım. Onlar Berille Ekim'in yanına çıkmışlardı.-Sen iyi olduğuna emin misin? Hastaneye felan gidelim mi ?
+Hayır gayet iyiyim.
dediğimde Selim ayağa kalkıp;-Hemen geliyorum.
diyip evden çıkmıştı.Selim'in ağzından;
Evden çıkıp arabama yöneldim. Maksat içki şişelerini almaktı. Tam o esnada Suny'nin dışarıda olduğunu gördüm. Normalde bahçeye girmesi lazımdı araba. Yanına gidip;
+Suny niye burdasın?
*Acele geldik Selim Bey.
+Nereden?
*Söylememem gerektiği talimatı verildi.
+Ama biz Defne'yle evleneceğiz. Yani benden birşey saklamaması gerekiyor anlıyor musun?
*Evet efendim.
+Söyler misin peki?
*Defne hanımlar her zamanki barda eğlenmeye gitmişlerdi sizin de bara gittiğinizi gördüğünde sinirlenmişti ve sonra burdayız.
+Teşekkür ederim.
diyip eve doğru ilerliyordum. Madem bizim barda olduğumuzu gördüler biz neden hâlâ yaşıyoruz ki? Diye düşünürken bahçeden içeri giren Akif'i gördüm. Sinirle yanına gidip yakalarından tuttum;*Hey hey sakin..
+Evde neler oldu? Ve sen nerdeydin?
*Hırsız girmiş.
demişti aniden. İyi de sen nerden biliyorsun biz daha yeni öğrendik. Tabi evde değilsen.+Ne dedin sen?
*Yani yolda yürürken eve hırsız girdiğini ve bakmamı söylediler. Ben de geldim.
+Doğruyu söylemen için 5 saniyen var!
*Niye söyliyim?
+En azından ölmemek için söyleyebilirsin.
*Ölürsem Defne seni affetmez.
dediğinde;+5!
*Yapamazsın. Defne için önemliyim.
+4!
dedigimde;*Hadi ama hep böyle birbirimizle mi didişip duracağız?
+3!
dediğimde evin kapısı açılmıştı dışarı çıkan Atakanla Kuzeydi. Kuzey;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT LİSELİ 2!
Teen FictionKitabın ikinci serisi, Defne gerçek ailesinin bir üyesiyle tanışmasıyla başlar. Abisiyle tanışan Defne, Selim için her ne kadar zorluk yaşatsa da üstesinden gelmeyi başarır. Ardından yeni maceralara yelken açan Selim ve Defne ikilisi yanlarında da...