Kahvaltıyı yaptıktan sonra;
+Ben biraz Defne'yi kaçırmak istiyorum izin var mı?
diye sordum abisine. Defne'ye dikkatlice bakıp;-Sadece bugünlük!
demişti. Neyse yarını sonra düşünürüz. Defne ceketini aldığında onu arabaya yaslanmış bir şekilde bekliyordum. Ayakkabılarını giydiğinde arabaya doğru geldi. Kapısını açtım. Bir anda Defne'ye bir şeyler olmuştu. Daha çok bir ayrıntıya takılmış gibiydi.+İyi misin?
başıyla beni onaylayıp arabaya bindiğinde ;+Sana evlenme teklifi edeceğim gün kapını açmıştım. İlk defa... Ve alışmamanı söylemiştim... Ama alış!
diyip kapısını kapattım. Ve arabanın önünden geçerken şaşkın bakışlarının beni bulduğunun farkındaydım. Arabaya bindim. Evet başlıyoruz. Bakalım sana hatırlatmak ne kadar zamanımı alacak? Arabaya bindiğimde Djle kavga ettiğimiz kafenin önünde durduk.+Hatırladın mı?
diye sordum. Kafeye bakıp "hayır" anlamında başını salladı.+O gün kavga etmiştik. Sağa çekmemi istedin ve tam da burada durmuştum. Ve sen..
diyip elimle kafeyi işaret ederek ;
+Oraya girdin.
dediğimde arabadan inmiştim. Ve kafeye doğru ilerliyordum ki Defne daha arabadan inmemişti. Arabanın içinden seslenerek ;-Hani ben senin kapı açmana alışacaktım?
dediğinde durup ona baktım. Haklı valla. Gidip kapısını açtım.+Buyrun..
dediğimde arabadan inip saçını rastgele topuz yapıp ilerlerken;-Teşekkür ettiğimi söylemiş miydim?
+Hayır!
diyip kapıyı kapattım.-Söylemem zaten!
diyip kafeye girdi. Vay be! Egoya bak! Kafenin girişinde durunca;+Ne oldu?
-Burada doğru düzgün kimse yok.
+Sen daha arka tarafı görmedin!.
diyip kafenin arkasındaki uzun bir koridordan geçtiğimizde son ses müzik geliyordu. Defne'ye baktığımda gülümsemeye başlamıştı.+Birşey mi hatırladın?
-Hayır sadece hoşuma gitti.
dediğinde içeri girmiştik. Sahnedeki bir adet Dj in yanına giderek kulağına;+Sizden sarışın kızı sahneye almanızı ve buralarda yeni olduğunu söyleyip bir merhaba demesini isteyecektim.
*Niye böyle birşey yapayım ki?
diye sordu. Güzel soru. Niye yapsın ki?+Valla bilmiyorum. Haklısın niye yapasın ki?
dediğimde*Anladım ki çaresizsin. Yardımcı olacağım.
diyip mikrofona uzandı.*Evet arkadaşlar bugün aramıza yeni katılann...
diyip Defne'yi gösterdiğinde Defne şaşırmıştı. Kendisini işaret ederek ;-Ben mi?
diye sorup Dj in yanına gittiğinde;*İsmin neydi?
-Defne.
*Defne bugün yenisi buraların. Merhaba demek ister misin Defne?
diye sorduğunda Defne afallamıştı. Duraksadı elini başına koyup derin derin nefes almaya başladı. Tam sahneye doğru gidiyordum ki Defne bir anda sahneden inip geldiği yerden geri dönerek kafenin çıkışına gidip kaldırıma oturmuştu. Koşarak yanına gittim.+İyi misin?
-Bana ne yapıyorsun bilmiyorum ama kendimi uçurumun kenarından bırakıyormuşum gibi hissediyorum.
+Hatırlamana yardımcı oluyorum sadece. Gördüğüm kadarıyla da doğru yoldayım.
-Ama ben kendimi tükenmişim gibi hissediyorum.
dediğinde tek bir damla gözyaşı süzüldü yanağından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT LİSELİ 2!
Teen FictionKitabın ikinci serisi, Defne gerçek ailesinin bir üyesiyle tanışmasıyla başlar. Abisiyle tanışan Defne, Selim için her ne kadar zorluk yaşatsa da üstesinden gelmeyi başarır. Ardından yeni maceralara yelken açan Selim ve Defne ikilisi yanlarında da...