1.6

5.5K 556 296
                                    

VALLA BU BÖLÜME EN ÇOK YORUM GELMEZSE YUH YERİM, BAŞKA DA BİR ŞEY DEMEM🐣

BEKLENTİLERİNİZİ KARŞILAMASINI UMARAK KAÇIYORUM💛

İpek: Başak

İpek: Sana bir şey söyleyeceğim

İpek: Ama bana sakin kalacağına dair söz vermeni istiyorum

İpek: Hayır, söz de yetmez

İpek: Buluşsak mı ya

Başak | Çevrim içi

Başak: Ne buluşması İpek gecenin 10'unda

Başak: Söyle işte

Başak: Söz veriyorum, sakin kalacağım

İpek: Başak, bunu sana yapamam

İpek: Ama başkasından öğrenirsen daha çok üzüleceksin

İpek: Nefret ediyorum bu durumdan!

İpek: O kızı öldüreceğim

İpek: Bunu yapacağım

Başak: İpek, söyler misin yavrum?

İpek: Şey

İpek: Burcu'nun son gönderisine bak

İpek: Hesabı açık

İpek: Ama sakin ol lütfen

İpek: Yalvarırım

İpek: Bak arayacağım 2-3 dakika sonra

İpek: Açmazsan önce seni döverim

(Görüldü 22:08)

Mesajlarımızdan hızlı bir şekilde çıkarken neden bu kadar sinirlenmiş olabileceğini, endişelendiğini merak etmiştim. Uygulamaya girdiğimde buraya girmeyeli uzun zaman olduğunu fark ettim, son sınıf olduktan sonra çoğu şeyi feda etmiştim.

Arama yerine Burcu'nun adı ve soyadını yazdıktan sonra hesabının çıkmasını bekledim, zaten ilk sırada da hesabı çıkmıştı. Hesabına girdiğimde, takip ettiklerine karşı takipçi sayısı beni oldukça şaşırtmıştı. Aralarında uçurum vardı.

En yeni olan fotoğrafına tıkladım, kendi fotoğrafını paylaşmıştı. Bir mekanda birisinin çektiği, elinde kahvesiyle olan bir fotoğraftı. Kameraya bakmamasına rağmen, gülümseyerek özellikle öyle poz verdiği belliydi. Yüzünde hafif bir makyaj ile gülümsemesi daha güzelleşmişti. Güzel kızdı, hakkını yiyemezdim. Kaşlarımı çatarak fotoğrafa baktım, beni üzecek ne vardı ki?

Uygulamadan çıkıp İpek'e soracakken son saniyede gözüme bir şey çarptı. Fotoğrafın altına bir açıklama yapmıştı. Yutkunarak okudum, defalarca; çaresizce okudum.

"Durma dedim sana,
Sar tenimi iyice yaka yaka"

Gözlerim çoktan dolmaya başlamışken fotoğrafta tekrar gözlerimi gezdirdim. Etiketlediği birisi vardı. Etiketlediği kişiye bakmak için fotoğrafa bir kere tıklarken gözlerimi kapatıp onun olmaması için dua ettim. Onu etiketlemişse, şarkıyı sadece bana dinletmediği anlamına gelirdi. Buna dayanamazdım.

Gözlerimi açtığımda gördüğüm etiketle gözlerim saniyesinde dolmuştu.

Bunu hak edecek hiçbir şey yapmamıştım. Tek yaptığım şey sevmekti.

Şarkıyı başkasıyla paylaşmasında sıkıntı yoktu, gerçekten sıkıntı etmezdim. Ama Burcu'yla paylaşmış olması, o kıza dinletmiş olması kalbimi acıtmıştı. Belki de başka hiçbir şey kalbimi bu kadar acıtamazdı.

Anlat Ona | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin