Ork babası Tawg'ın bütün gücü artık güneydeki Mundak'tan çıkmıştı. Güneyden gelen bu iğrenç sürü, kuzeydeki Qlabdor kalesine doğru gidiyordu. Qlabdor artık Tawg'ındı. Mundak'tan gelen bu ucube orduda; Mundak orkları, çift başlı dev goblinler, troller, Mundak kertenkeleleri ve yarasaları var idi. Hepsi cani ve pisti. Güneyden gelen bu ordu Tawg'ın tam gücü idi. Mundak ordusu Qlabdor'a ulaşırsa Ardıç savaşı en kanlı bir şekilde başlayacak demekti. Ve bu orduyu durdurabilecek hiçbir güç yoktu. Mundak ordusu olabildiğince hızlı bir ilerleyişte idiler. Daha Mundak'tan çıkmamalarına rağmen savaş naraları atıyor, bastıkları yerden toprak yükseliyordu. Tawg Orta Dünya'yı kendisi için hazırlayacaktı. Ve bunu çok iyi bir zamanda yapıyordu. Ardıç Ağacı güçsüzdü. Ardıç Ağacı'nın güçsüz düşmesi için on yıldır beklemiş ve kendi gücünü arttırmıştı. Tawg çok zekice davranıp bu süreçte sadece gücünü artırmış ve kendine müttefikler de edinmişti. Bu denli bir savaşı mamafih Tawg kazanacaktı. Tawg'ın ordusu ile birlikte dühân da (duman) geliyordu. Qlabdor Tawg tarafından ğaşiye ( kuşatılmış ) edilmiş ve Mundak ordusuna zafer telkin edinmişti. Güvenleri tam olan bu iptidai ırk, kan dökmek için hazırdı. Görkemli Qlabdor Elf kalesi Tawg tarafından kirletilmiş ve mihnet içinde kalmış idi. Surların ahenkli sesi gitmiş, sessizliğe gömülmüştü. Surlar Rundanah'ın onurunun kırılmasına şahit olmuştu. Bunun sessizliği ile boğuluyordu. Qlabdor'da yaşanan bu vaka asırlar boyunca silinmeyecek, alelade bir durum hali almayacak idi. Bu utanç hep sürecekti. Bir ihtimal ork babası Tawg ölürse, Rundanah'ın kanı yerde kalmaz idi. Tawg'a Mundak'tan çıkan ordusunun haberi geldiğinden beri Qlabdor'da eğlence düzenliyor, Ardıç savaşını kazanmış gibi zafer sesleri bî hayli yükseliyordu. Fakat bunu kimse bilmiyordu. Mundak Tawg'ın buyruğunda ilerliyor ilerliyordu. Bu dühân ilerleyişle Elf topraklarına girmiştiler ve Qlabdor kalesinin arkasında üs kurmuştulardı. Cücelerin bundan haberi yoktu. Artık Mundak ordusu sadece Tawg'ın emrini bekliyordular. Bu bekleyiş ile orta dünyanın en büyük savaşı hazır halde idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ardıç Ağacı (TAMAMLANDI) Wattys2019
FantasyOrta Dünya'yı tekrar keşfetmeye ne dersin? Sürükleyici bir maceranın içinde kaybolacaksın. Ben yazarken heyecanlanıyor ve yaşıyorum. Sende okurken heyecanlanacak ve yaşayacaksın arkadaşım. Orta Dünyadaki bu macera dolu serüvende kahramanımızın yan...