3

5.1K 283 271
                                    

"Nasıl gidiyor?" dedi Harry.
Bunca yıldan sonra onun yaşadığı bu eve gelmeye fırsatı olmuştu ve Esther hakkında her şeyi öğrenmek istiyordu.
Tek bildiği Zayn ile evlenmiş olduğuydu ama görünüşe bakılırsa ondan bir de çocuğu vardı.

"Yorucu." dedi Esther gözlerini ondan kaçırıp. Harry elini Esther'in dizine koydu ve eğildi.
Ona destek olmak istiyordu ama bu saatten sonra bunun gerçekleşmesinin doğru olup olmadığını bilmiyordu.
Çünkü o evlenmişti ama Harry ile bir geçmişi vardı, tekrar görüşmeleri doğru olur muydu?

Esther zayıflamıştı, henüz kendisine gülümsememişti ama gülümsese bile eski elmacık kemiklerinin durmadığını tahmin ediyordu.
Ama hala onun için çok güzeldi, o asla çirkin olmazdı.

"Kızın mı?" dedi yan odada ağlama sesini daha da yükselten çocuğa bakarken.
Zadia yatağın üzerine yatmıştı ve sadece ağlıyordu.

"Evet." dedi Esther onun bedenini izleyerek.
Onun için hiçbir zaman yeterli bir anne olamayacaktı.

"Ne için ağlıyor?"

"Mısır aldı ama yarısını bile yiyemeden döktü." dediğinde Harry onun masumluğuna gülümsemeden edemedi.
Esther'de buna gülümsemeye çalışmıştı ama minik kızının üzüldüğü her şeye o da üzülürdü.

"Adı ne?" dediğinde Esther'in yutkunma sesi duyuldu.
"Zadia."
Harry bir şey demedi ve evrak çantasını eline aldıktan sonra ayağa kalktı.

"Ben artık gitsem iyi olur." dediğinde Esther'de oturduğu koltuktan kalktı.
Birbirlerine sarılıp sarılmamaları gerektiğini bilmiyorlardı ama ilk hamleyi Harry gerçekleştirdi ve onu kolları arasına aldı.
Onun kokusunu içine çekerken bunun çok yanlış olduğunu biliyordu ama bu ona o kadar doğru hissettiriyordu ki..

Esther'de kollarını onun boynuna çekingen tavırlarla sardığında kokusunun hala aynı olduğunu fark etti, sadece biraz pahalı parfümün kokusunu da alabiliyordu ama derinlerde bir yerde onun kendi kokusunu da alabilmişti.

"Yarın tekrar geleceğim." dediğinde Esther bir şey diyemedi ama gelmesinin doğru olmadığını biliyordu.

Harry'de evden ayrılmıştı.
Esther kendini koltuğa bıraktı ve Harry ile tüm konuşmalarını beyninde tekrar oynattı.
Harry bir avukat olmuştu ve çok parası olduğu belliydi.
İşinde başarılı olmalıydı.
Hayatında Esther'den sonra yeni birinin olmadığını ve olmayacağını söylemişti ama Esther'e nasıl böyle bir şey derdi?
Onun evli olduğunu bir çocuğunun olmasından bile anlamalıydı.

Esther saatlerce düşündü.
Saatlerce aklında Harry ile anıları canlandı.
Harry ve Zayn ile gittiği yerler tek tek beynini doldurdu.

Esther'in bu yaptığı düpedüz alçaklıktı ama bunu kendine yediremiyordu.
Birbirlerine yakın 7 kişilik arkadaş grubundan ikisi kısa sürede sevgili olmuşlardı.
4 yıllarını birlikte deli dolu yaşamışlardı ama Zayn bu sürede hiçbir şey dememişti, zaten o pek konuşmazdı.

4 yılın sonunda bir ayrılık gerçekleşmişti ve Esther kendini bir gün Zayn'in kolları arasında ağlarken diğer gün ise onun yatağında bulmuştu.

O sürecin nasıl gerçekleştiğini bilmiyordu ama birkaç ay takıldıktan sonra evlenmişlerdi ve birkaç ay daha sonra da Esther Zadia'yı kucağına almıştı.
O günden sonra tek başınaydı.

secrets | zm-hsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin