8

3.5K 246 311
                                    

Zayn odaya girdi ve kazağını bulmaya çalışırken çarptığı vazonun devrilip kırılmasıyla bir gürültü koptu ve Esther gözlerini açtı, Zayn uyanıp uyanmadığını kontrol etmek ister gibi ona döndüğünde Esther'in ona baktığını anlayınca ensesini kaşırken konuştu.
"Uyandırdım sanırım."
Esther sorun olmadığını söyledi.

"Ne arıyorsun?" diye eklediğinde Zayn'in sırtına da yeni dövmeler yaptırdığını gördü.
"Kazak."
Yataktan kalkıp ona yaklaştığında Zayn kazağı daha iyi bulması için önünden çekildi ama Esther beklediğinin aksine ona kazak vermedi, ona sarıldı.
Kollarını beline sardı ve kafasını göğsüne, tam kalbinin üstüne yasladı.

"Sana bundan sonra kurallar koyacağım." dedi Esther bir anda.
Zayn ne olduğunu anlamadığı için kafasını eğip onun gözlerine baktı ama bu çok kısa sürmüştü.

"İlk kuralın." dedikten sonra Esther'de kafasını kaldırdı ve göz göze geldiler. Bu ikisini de heyecanlandırdığı için aynı anda gözlerini kaçırdılar.
Esther kuralı unutmuştu bile.

"İlk kuralım?" dedi Zayn devam etmesi için.

"Bu gece bizimlesin, bizi bu sıcaklıktan mahrum bırakamazsın." sıcak bir bedeni olduğuna dikkat çekti.
"Zadia tüm gece üşüdüğünü söyledi." diye ekledi ardından.

"Tamam, işim bitince geleceğim zaten." dedi başını sallayıp bir yandan bel boşluğunu okşarken.
Esther'de başını salladı ve Zadia'nın yanına gitti, ellerini onun alnına bastırdığında Zadia gözlerini açtı ve annesinin ellerini kendinden uzaklaştırdı.
"Anne, ellerin çok soğuk."

Zayn kazağı ve ceketini giyip tekrar odaya döndü.
"Ben çıkıyorum." Zayn kalmıyordu.

"Tamam." dedi Esther ama aklına kızının ateşi takılmıştı.
Zayn'e gitme dese onu hastaneye götürebilir miydi?

Zayn evden çıktığında Esther kendi yöntemlerini denemeye karar verdi. Soğuk suyla ıslattığı bir havluyu Zadia'nın alnına koyduğunda Zadia soğuklukla birlikte şoka girmiş gibi ağladı.

"Biraz durması gerekiyor." dedi onun sıcak ellerini elleri arasına alıp.
Dakikalar saatlere yaklaştı ve en sonunda kapı çaldı.
Esther küçük kızına o kadar odaklanmıştı ki çalan o küçük kapının tıkırtısı onu korkutmuştu.

Kapıyı açtığında Harry'i görmesiyle içinde değişik bir his oluştu.
Onu dün söylediklerinden sonra içeri davet etmek istemiyordu ama Harry daveti beklemeden içeri girdi, onun arkasından hafif bir alkol kokusu da girmişti zaten ama tükettiği alkol oranı onu sarhoş edecek kadar çok değildi, sadece ihtiyacı olan cesareti vermişti ona.

"Ben yapamıyorum." dedi kendisini koltuğa atıp.
Yayılmış ve bacaklarını açmıştı.
"Ben seni bulmuşken bir günümü daha sensiz geçiremem Esther."

"Çok geç." dedi Esther kapıyı kapatıp ortadaki küçük masanın üzerine oturup.
Harry'de koltukta yayılmayı bıraktı ve orta masaya doğru eğildi.
Yüzleri karşı karşıyaydı.

"Hayatımda sana ihtiyacım var."
Harry'nin gözleri her zamankinden farklı görünüyordu.

"Evliyim." dedi Esther ama gözlerini onun gözlerinden çekmiyordu.

"Yemin ederim ki ait olduğun yer burası." dedi ve Esther'in soğuk ellerini alıp kalbine götürdü.
"Buradan tek bir saniye bile çıkmadın." dedikten sonra Esther'in elini bırakmadan birleşmiş ellerini kalbine Esther'in kalbine götürdü.
"Lütfen sende içindeki bu aşkı bir kenara atma."
Esther ona cevap vermedi.

"Kafamın içinde seni yıllar sonra tekrardan gördüğüm andan beri silahlar patlıyor, dayanamıyorum Esther."

"Harry, bir çocuğum var."

"Kalbimde onun için de yer var." dedi Harry hiç beklemeden.
"Onu kendi çocuğum gibi severim."

"Ama kendi çocuğun değil." dedi Esther, birazdan söyleyeceği kelimeler ağır olacaktı ama Harry kendisini bırakırken sözlerinin ağır olup olmadığını önemsememişti.
Sadece Esther'i yerle bir edip gitmişti.
"Sen beni o gün bıraktın Harry, sen benim kalbimden o zaman çıktın."

"Onu sevmiyorsun." dedi Harry günlerdir kendi kendine cevaplayamadığı şeyi söylerken. "Onu sevmiyorsun, sadece benim canımı yakmak için evlendin."

"Neden senin canını yakmak için evleneyim? Benim hayatım bir oyunun parçası değil." dedi Esther ve elini Harry'nin onu sıkı sıkı tutan elleri arasından çekti.
"Beni bıraktığın an kendime yeni bir hayat kurdum ve bu hayatta sadece Zayn ile Zadia var."

"Neden yeni hayatına onu aldın?" dedi Harry, en çok bunu hazmedemiyordu zaten.
Bu aşık adam, bu güzel kadının evlendiği adama anlatmıştı her şeyini.
Ayrıldıklarını bile ilk o öğrenmişti, tamam Esther'i bırakması ve diğer tüm her şey üniversite içindi ama evlendiği bu adam o geceye kadar bunu kabul etmeyeceğini söylerken ne değişmişti ve onunla evlenmişti?

"Sana ondan daha iyi davranırım." dedi Harry ve Esther'in yüzünü elleri arasına aldı. Onu değerli bir eşyaymış gibi sıkıca tutuyor, düşüp kırılmasından korkuyordu.

"Lütfen." dedi gözleri dudaklarına yavaş yavaş kayarken.
Bu Esther'i endişelendirmişti.

"Evliyim." dedi Esther tekrardan, tek söyleyebildiği sözcük buydu.

"Evlilik nedir ki?" dedi Harry baş parmağını onun dudağına bastırıp.
Bu dudaklar için tüm hayatından vazgeçerdi.
"Yalnızca yüzük ve birkaç evraktan oluşan herkesin oynadığı bir oyun, bitirmek sadece bir günümüzü alır."

"Evliliğimin bitmesini istemiyorum." dedi Esther ama bunu bir çırpıda nasıl söylediği hakkında bir fikri yoktu.

"Sen mükemmelsin." dedi Harry dudaklarına gittikçe yaklaşırken.
Esther'in araya elleriyle kurduğu paravanın onun için bir anlamı yoktu, onun ellerinin göğsünde kendini ittiğini bile fark etmiyordu.
"Ben ise acınacak haldeyim." dedi ve üst dudağını Esther'in dudaklarının arasına koydu.
Birkaç saniye bekledikten sonra onun alt dudağını uzunca öptü.

"Anne!" Zadia'nın sesi duyulduğunda Esther onu itip oturduğu yerden kalktı, Harry ise Esther'in tüm tepkilerini inceliyordu.
Esther koşarak odaya gitti ve küçük kızının hala öylece yatıyor olduğunu gördü.
"Ben çok üşüyorum anne." dedi daha sonra.
Esther ona dokunamayacak kadar kötü hissediyordu ama kendine geldi ve parmaklarını alnına bastırdı.
Sıcaklığından eli yanmıştı.

"Harry!" beklemeden kızını kucağına aldı ve ona seslendi.
Harry odaya girdi ve endişeyle baktı ikisine.

"Kızım yanıyor, çok ateşi var!" dedi ve Harry'nin kızını kucağından almasına izin verdi.

Birlikte evden çıktıklarında yaptığı son şey bile değildi bu öpücük için vicdan azabı çekmek.

Birlikte evden çıktıklarında yaptığı son şey bile değildi bu öpücük için vicdan azabı çekmek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-

LAN ZAYN LAN ZAYNNN

HARRY AŞIK MISIN KOÇUM NEDİR BU ERGEN TAVIRLAR???

FLÖRTÜMLE BİR ÜST AŞAMAYA GEÇMEK ÜZEREYİZ HADİ HAYIRLISI İÇİN DUA EDİN ŞDMDLDMLDLE

VEEEE LÜTFENNN OYLARI YORUMLARI ÇOĞALTALIM LÜTFENNN

#HESTHER

#ZESTHER

#ZADIA

secrets | zm-hsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin