Zayn evden çıkar çıkmaz kendini bir bara atmıştı. İçki içiyordu ama hala üzerindeki bebek kokusunu alıyordu ve bu bebek kokusu bile onun sinirlerini bozuyordu.
Bebeğin kokusunu alamayana kadar içti.
Bu günlerde ne kadar içerse içsin kendini sarhoş olabilmiş hissetmiyordu. Barmen içkiyi veriyor ve o da neredeyse o saniyede içiyordu.
"Merhaba." dedi sağ tarafından ince bir ses. Zayn kafasını oraya çevirdiğinde kısa boylu ama etkileyici bir kadın gördü, fahişe gibi görünmüyordu.
"Yalnız ve mutsuzsun."
Zayn başını olumlu anlamda salladı ve son bardağını da içti. Kadın ona içtenlikle gülümsedi ve Zayn'in yanındaki boş bar taburesine oturdu.
"Sorun ne?""Bebeğim var." dedi Zayn bardağın dibini de içmeden önce.
"Ne güzel." kadın sanki bu olayla ilgili bir acısı varmış gibi bakışlarını ellerine çevirdi.
"Sen neden buradasın peki?""Bilmiyorum." Zayn omuz silkti ve kadın onun yandan görünen güzel kirpiklerini inceledi.
"Bebeğin annesini sevmek istemiyorum artık.""Neden?"
"Ben ona sırılsıklam aşıkken onun sadece bebek için benimle birlikte olması beni çok sert sikiyor. Anlatabildim mi?"
"Eğer istersen," kadın elini Zayn'in omzuna koyduğunda Zayn sert bir bakış attı.
"Bu gece ikimiz de tüm dertlerimizi unutabiliriz." kadın kolunu yavaşça çekerken Zayn başını iki yana salladı.Kadın arkasını dönüp gitmeye başladığında Zayn cüzdanından çıkardığı parayı bardağının altına koydu ve uzaklaşan kadının kolundan tuttu.
Kadın nedense buna anlatamayacağı kadar mutlu olmuştu.
Birlikte barın hemen yanında böyle işler için kullanılan otele adımladılar.
Birinci kattaki sıradan bir odaya girdiklerinde kadın üzerindeki elbiseyi çıkardı ve o an Zayn'in gözleri kadının bordo iç çamaşırlarını inceledi.Yatağa oturduktan sonra onu kendine çekti ve ufacık bir hareketle onun sütyenden kurtulmasını sağladı. Kadın alt dudağını ısırarak gülümsedi ve Zayn'i yatağa yatırdı.
Odaya daha canlı bir hava vermek için mumlar dizilmişti ve mumlardan duvara yansıyan gölgelerde Zayn'in gölgesi genç kadının gölgesini yiyip bitiriyordu.
Dakikalar saatlere dönüştü ve Zayn en sonunda kadını kolları arasına alıp tüm geceyi onunla geçirdi.
Esther tüm gece Zadia'yı uyutmaya çalışırken Zayn ondan başka tenlerde can bulmuştu.
Esther Zayn'in gelmesi için dualar ederken Zayn kadına sarılarak tüm gece uyumuştu.
Fakat o bebek kokusu bir an için bile Zayn'in burnundan gitmemişti.
-
Kapıda anahtar sesi duyulduğunda Esther'in kalp atışı bir anda hızlandı. Eskiden kalma bir alışkanlık gibiydi bu.
Sanki başka biri geliyormuş gibi korkuyordu.Zayn içeri girdi ve arkasından kapıyı tekrardan kapattı.
Televizyondan yansıyan ışık ikisinin de yüzünde patlıyordu. Zayn koltukta onun hemen yanına oturdu ve kafasını koltuğa yasladıktan sonra elindeki gülü Esther'e uzattı. Kaşlarını kaldırmıştı ve yüzünde kendinden emin, küçük bile olsa bir gülümseme vardı.Zayn mutluydu.
Esther gülümsemesini gizleyemeden gülü elinden aldı ve bir süre gülü elinde çevirdi. "Teşekkür ederim." dedi gözlerini ona çevirip.