Esther eczaneden aldığı hamilelik testini çantasındaki kitapların arasına sıkıştırdı ve derin bir nefes verdi.
Telefonu eline aldığında aklına gelen fikirden vazgeçti, çantasının içine tekrardan attı ve eve kadar düşüncelere boğdu kendini.Hamile olamazdı.
Olmasının imkanı yoktu, sadece gününün uzun bir süreliğine gecikmiş olduğunu düşündü.
Stresliydi ve bunun gecikmeye sebep olduğunu düşündü.
Parkın yanından geçerken çocukların sesleri onun ilgisini çekmiş gibi baktı uzun bir süre oraya.
Hamile olamazdı, çocuklara bakarken kendi kendine bunu tekrar edip duruyordu.Hamile olamam, hamile olamam.
Gözlerini çocuklardan çekti ve eve daha hızlı gitmeye başladı, merak ettiği bu sorunun cevabını bir an önce almalıydı.
Anahtarını kapı deliğine soktu ve çevirdikten sonra annesi seslendi. "Esther, sen misin tatlım?"
"Evet anne." dedi mutlu görünmeye çalışarak. Annesi havluya ellerini kurulayarak yanına geldi ve Esther'in yüzünü görünce kaşlarını çattı. "Her şey yolunda mı?"
"Evet." Esther sahte bir şekilde gülümsedi. "Sadece biraz hasta hissediyorum o kadar."
"O zaman sen biraz odanda dinlen, ben yemeğini yanına getiririm tamam mı?"
Esther başını salladı ve daha sonra beklemeden üst kata, odasına çıktı. Saçlarını bağladı ve üzerine rahat bir şeyler girdi. Kitaplarının arasından testi çıkardı ve hemen odasının yanındaki banyoya geçti. O an ne yapması gerektiğini bilemedi ve midesi fazla bulandığı için önce yüzünü yıkadı, önüne gelen saçları suyla birlikte geriye yapıştırdı. Kapıyı kilitledikten sonra derin bir nefes verdi.Testi yapılması gerektiği şekilde yaptı ve sonuca bakmadan önce gözlerini kapatıp alt dudağını dişleri arasına aldı.
Mevsimin neredeyse yaz olmasına rağmen Esther üşüyor hatta titriyordu bile.
Gözlerini açtı ve en sonunda beklemenin bir işe yaramadığına karar verip testin sonucuna baktı.İki çizgi gördüğünde çubuk elleri arasından düştü ve ağlama krizini önleyemedi, bunu ona nasıl söyleyecekti?
-
4 GÜN SONRA;
Esther, Zadia ve kendisine kahvaltı hazırlamış ve bitirdikten sonra film günü yapmaya karar vermişlerdi. Esther bu kış tatilinin bir an önce bitmesini diledi çünkü artık Zadia'nın isteklerine yetişemiyordu.
"Hangi filmi izlemek istediğini seç." dedikten sonra Esther yatak odasından bir battaniye aldı, Zadia'nın film başlar başlamaz uyuyacağından emindi çünkü, hep böyle yapardı.
Seçtikleri film başladığında Zadia ellerini heyecanla birbirine çarptı. "Mükemmel bir gün olacak anne!"
"Evet." dedi Esther gülümseyerek onun kıvırcıklarıyla oynarken.
Film başladığında Zadia kafasını annesinin göğsüne yasladı ve yüzünde kocaman bir gülümseme ile filmi izlemeye başladı.
-
Kapı çaldığında Esther ekrana dalmış gözlerini birden kapıya çevirdi, beklemediği için korkmuştu.
Bakışlarını Zadia'ya çevirdiğinde dizinde öylece uyuyakaldığını fark etti.Onun kafasını koltuğa bıraktı, kapının önüne gitti ve delikten baktı, kafasını eğmiş bu kadını tanımıyor gibiydi.
"Kimsin?" ses gelmediğinde tekrar etti. "Kimsin?"