13

2.7K 256 94
                                    

"Odadan çıkmıyorsun." dedi Zayn ve daha sonra ciddiliğini vurgulamak ister gibi parmağını doğrultarak tekrar etti.
"Sakın odadan çıkma, ben sonra yanına geleceğim ve eğer çıktığını öğrenirsem senin için güzel şeyler olmaz tamam mı?"
Zadia babasının ona kızmasını istemiyordu bunun için "Tamam." dedi gözlerini kocaman açıp kafasını sallayarak.
"Asla çıkmayacağım."

"Aferin, ben şimdi gidiyorum ama tekrar geleceğim, zaten saat geç oldu." dedi aynı zamanda saatine bakarak. "Sen istersen uyu, tamam mı?"

"Tamam baba." dedi Zadia başını tekrardan sallayıp.

"Odadan çıkma." Zayn son uyarısını da yaptı ve daha sonra odadan çıktı. Salona giderken parmaklarına bandajı geçirdi ve yumruklarını birkaç kez sıkıp bıraktı.

Aklında Zadia varken bu dövüş nasıl gerçekleşecekti bilmiyordu ama elinden gelenin en iyisini yapacaktı, şimdilik tek duası onun odadan çıkmamasıydı çünkü eğer çıkarsa ve biri onu görürse işler değişirdi.

"Malik!" diye bağırdı Gerald. "Sana bir iyi ve bir de kötü haberim var."
Zayn yerinde zıplarken söylemesi için kaşlarını kaldırdı.
"Kötü haber bugün Jahseh'le dövüşeceksin."

"Siktir." dedi Zayn hafif bir korkuyla, Jahseh pek güçlü değildi ama bir şekilde yeniyordu, ya hile yapardı ya rüşvet verirdi ya da ortalığı cehenneme çevirirdi.

"İyi haber ise Vicc sadece sana 50 dolar koydu."
Zayn konuşmadan sadece başını salladı. Kendini hiç hazır hissetmiyordu.

Zadia odadan çıkmamalıydı aklında hala bu vardı.

"Hadi, 10 dakika içinde başlıyoruz." Gerald ellerini birbirine çarptı ve bunu izleyen tüm insanları coşturmaya çalıştı.
Bu depo insanların gitmek isteyeceği en son yer bile olamazdı, oraya giden insanları yüzlerinden tanırlardı zaten.

Zayn derin bir nefes verdi ve kalabalığın arasına girdi. Jahseh'in de gelmesiyle her şey başladı.

-

Zadia odayı incelerken daha önce böyle bir yere gelmediği için kendini korkmuş hissediyordu. Odada sadece yatak, sargı bezleri, yara bantları ve bir de dolap vardı.
Onları inceleyerek zamanını geçirdi, kapının açık olmadığından emin olduktan sonra dolaba yaklaştı ve kapağını yavaşça açtı. İçinde birkaç parça kıyafet olduğunu gördü ve daha sonra gözüne dolabın kapağındaki fotoğraf çarptı. Ona dikkatlice baktığında babasının eli olduğunu fark etti. Bir bebeğin elini tutuyordu ve Zadia bu bebeğin kendisi olup olmadığını merak ediyordu.

 Fotoğrafı koparmak için uzandığında  dolabın üst tarafındaki kıyafetler Zadia'nın başına düştü ve Zadia babasının kızacağını düşündüğü için kıyafetlerin hepsini korkuyla dolabın içine attı ve o sırada yine önüne bir fotoğraf geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Fotoğrafı koparmak için uzandığında  dolabın üst tarafındaki kıyafetler Zadia'nın başına düştü ve Zadia babasının kızacağını düşündüğü için kıyafetlerin hepsini korkuyla dolabın içine attı ve o sırada yine önüne bir fotoğraf geldi.
Bu annesi ve babasıydı.
Fotoğrafın bir tarafının kesilmiş olduğu belliydi ve babasının gülen yüzünü görmek Zadia'yı biraz şaşırtmıştı. Sakalları ve vücudundaki dövmeleri daha azdı.
Kolunu Esther'in omzuna atmıştı ve ama Esther diğer tarafa, fotoğrafın kesilen kısmında yer alan insana gülerek bakıyordu.
Zayn kameraya bakarken sevdiği kadın o zamanlar sevdiği adama bakıyordu.

Ve Zayn birlikte olan belki de bu tek fotoğraflarını saklıyordu, Esther'in o içten gülüşü içini ısıtıyordu çünkü.
Sadece ona sinirli olduğu için fotoğrafı astığı yerden almış ve kıyafetlerinin arasına sıkıştırmıştı.

Zadia uykusunun geldiğine karar verdi ve babasının kazaklarından birini aldı, yatağına uzanıp üstünü örttü ve kazağa sıkıca sarıldı. Tek başına olmak onu korkutuyordu çünkü ve biraz da annesini özlemeye başlamıştı.

-

Zayn yarasına bezi bastırmayı çekti ve kanın durup durmadığına baktı. Etrafa baktıktan sonra odaya girdiğinde bu yatakta ondan başka bir insanın olması ona garip gelmişti ama Zadia'yı başka yerde değil de odada gördüğü için mutluydu. Ona bakmadan önce yarasını temizledi ve tekrar bandaj yaptı.
Jahseh maç arasında delirmiş ve kırdığı cam şişenin bir parçasını Zayn'in kasıklarının hemen üstüne saplamıştı.
Neyse ki çok ciddi bir durum yoktu.
Emekli doktor Wayne zaten Zayn'e ilk müdahaleyi yapmıştı.

Gerald'ın söylediğine göre birkaç aydır en çok para bugün toplanmıştı, insanlar kavgayı, şiddeti seviyordu çünkü.
Zayn bandajı kasığına yapıştırdı pantolonunu çıkarıp köşedeki bol eşofman altını giydi. Zadia sesli bir şekilde içini çektiğinde Zayn yatağın bir kısmına oturup onu inceledi.
Zadia çok güzel ve çok masumdu, bugünü düşünmeye başladığında Esther'in söylediklerinde ciddi olmaması için dua etti. Zadia olmasaydı Esther kaçıp gidecek miydi yani?

Zayn Zadia'nın önüne gelen saçlarını geriye ittiğinde Zadia gözlerini kırpıştırarak açtı.
Zayn bunu yapınca uyanmasını beklememişti, annesi bunu yaptığında asla uyanmazdı çünkü. Zayn Zadia'yı sürekli Esther ile karşılaştırıyordu çünkü hayatına başka kadın girmemişti girse bile Zayn onları kendi hayatına almamış, izin vermemişti buna.

"Baba." dedi yattığı yerden kalkıp, babası gibi oturuyordu o da.
"Ne zaman eve gideceğiz? Annemi çok özledim."

"Annen zor zamanlar geçiriyor yani biraz tek başına dinlenmesi gerekiyor." dedi Zayn ve yatağın diğer tarafına geçip uzandı. "Ama yakında gideceğiz, merak etme."

Zayn bir kolunu başının altına koydu ve tavanı incelerken Esther'i hayal etti, Zadia ise babasına iyice yaklaştı ve Zayn'in diğer koluna yattı tam o sıradaysa Zayn'in burnuna o tanıdık koku geldi.

Kızı aynı bir zamanlar gece pencereden odasına girip sarılarak uyuttuğu o kalbi kırık kadın gibi kokuyordu.
Kızı aynı aşık olduğu o kadın gibi kokuyordu.

-

YENİ HİKAYEM TEARS OF THE SUN'A BAKIN LÜTFENNN EFSO OLACAK GİBİ, OKUYUN HADİ ZAMAN GEÇER HEM LXMDLLDLD

BÖLÜMDE ŞU NOKTAYA ÇOK GÜLDÜMMM;

1-) FOTOĞRAFTAKİ ADAMIN TIRNAKLARI SÖSMSKSN

ZAYN DÖVÜŞÜYOMUŞ ARKADAŞLAR ÖĞRENDİNİZZ AMA ŞİMDİ ARANIZDAKİ AKILLI BIDIKLAR SORACAK Kİ DÖVÜŞMEYLE Mİ BU KADAR YORGUN OLUYOR, BAŞI BU KADAR AĞRIYOR? İŞTE O ZAMAN BENDE DİYORUM Kİ STAY TUNED, HER ŞEYİN CEVABINI ÖĞRENMEDİNİZ BAŞKA Bİ İŞİ DAHA VARDIR BELKİ DE???

#HARRYHALAHANGİCEHENNEMDE??

#ZAYN

#ESTHER

#ZADIA

#ZESTHER

#HESTHER

secrets | zm-hsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin