Keyifli okumalar 😉
Bu his... Tarifsizdi. Ne bi cümleyi bir araya getirebiliyorum, nede tek kelime söyleyebiliyorum.
Yaptığım şey doğru muydu? Yada yanlış mı? Peki bu yapılan şey yanlışsa eğer ben neden doğru gibi hissediyorum?
Aslında ben ne hissettiğimi bilmiyorum. Dediğim gibi kelime dahi bulamıyorum.
Sert bir öpücük ile başlayan gece, öyle sonuçlanmamıştı. Daha ileri gitmiştik. Birlikte olmuştuk...
Dokunuşları aklıma geldikçe o an olduğu gibi yine nefesim kesildi. Bedenimi saran utanç ile gözlerimi sımsıkı yumdum. Ama hâlâ tuhaf bir şekilde yüzümde tebessüm vardı.
Bu geceden sonra ne olacaktı, ne doğruydu ne yanlıştı, bilmiyorum. Ve şuan bu anı bozmak istemiyorum. Emir de uyumuyordu. Ama ikimiz de garip bir şekilde birbirimize sırtımızı dönmüştük. Öylece uzanıyorduk.
İlk kim konuşacaktı? Ne söylenecekti? Bilmiyorum ve bu yüzden beklemeye devam ediyorum...
Bir yanım korkmuyor değil elbette. Sonuç olarak yattığım kişi benim patronum. Ayrıca aşık olduğum adamdı. Bunlar aklıma geldikçe toplu olmayan kafam biraz daha dağılıyordu, mümkün gibi.
Emir'in tarafında olan yer sallanmaya başladığında bir şeylerin olacağını anladım. Olan olmuş daha ne olacaksa artık.
Arkamdan gelip kollarını bana sararak sımsıkı sarıldı. Derin bir nefes alıp kafamın üstüne öpücük koydu. Ve nefesi kulağıma çarptı.
"Nefes al." diyene kadar almadığımdan bi'haberdim. Derin nefes alıp verdim ardından normal nefes alışverişime devam ettim.
"Şimdi uyuyalım, konuşulacakları yarın konuşuruz." Sanki olanlardan sonra uyku tutacak gibi konuştu.
Belki Emir alışık olduğu için uyur ama ben ilk kez yaşadığım bu şeyden sonra sabaha kadar gözümü uyku tutmaz. Aklımdan binlerce senaryo gelir geçer. Belki de sabaha kadar kendimi yer bitiririm. Ama uyuyabileceğimi hiç düşünmüyorum ne yazık ki.
Öyle de oldu zaten. Emir kısa süre sonra nefesi saçlarıma vururken uyuyakalırken ben bu gece olanları düşünüyordum. Herşey çok hızlı olmuştu. Sanki rüya gibiydi. Güzel başlayan bir gün felakete dönüşen bir akşam yemeği ve ardından ise aşkı kabulleniş ile aşka teslim oluş...
Herşey birden bire hızla ilerledi. Sabah ne olacak, ne konuşacağız bilmiyorum ama olacak olan o kadar çok ihtimal var ki, korkmadan edemiyorum.
Belki bu şekilde başlayan bir ilişkimiz olabilir. Yada bu gecenin bir hata olduğunu söyleyip bana siktir de çekebilir.
Kafamı iki yana sallayarak bu düşünceden kurtuldum ve sancı yapan kasığıma elimi koydum. İlk başta gördüğüm rüyada ki gibi değildi. Çünkü bu gerçek bir ilişkiydi. Yine de canım biraz olsun yanmıştı.
Emir'in kollarının arasında yavaşça dönüp gözlerimi tavana diktim. Beyaz bir tavanı varmış odanın. Bu odaya çok kez girmiştim ama tavanının rengini ile kez fark ediyorum.
Emir'in nefesi boynuma çarpınca dikkatim istemesem de ona doğru döndü. Ve bu nedenle saçlarım da burnuna sürtündü. Bundan rahatsız olup bedenini sırtüstü çevirdi. Bu şekilde kollarından kurtulmuş oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil Alev
ChickLitHayat onunla dalga geçti, o da hayatla. Her defasında uzatılan çelmeye takıldı ve yere düşüp dizlerini kanattı. Yine de yılmadı. Kalktı ayağa. Bazen kendi kendine bazen ise arkadaşının yardımıyla. Çoğu zaman temizledi kanayan yarasını genelde ise a...