40.bõlūm ~ Bu Gece/Teşekkürler

1.1K 63 16
                                    

Final bölümü ~
Keyifli okumalar
😉😯😢😭

Günler mi hızlıydı yoksa biz mi? Onca alışveriş, hazırlık derken iki ayağımız bir pabuca girmedi mi? Peki ya şimdi?

Annemin oklavayla dürtmesinde ki sebep ne olabilir acaba? Bunu da merak etmiyor değilim hani. Ama uyku daha tatlı gelirken ne gerek var ki sebep bulmaya.

"Kızlar homurdanmayı bırakıp uyanmaya ne dersiniz?! Hani akşam benim değil sizin kınanız var!" diyen annem ile birlikte gözlerimi açarken of'ladım.

Gece geç saatlere kadar Levlâ'nın bağırmasından homurdanmalarından bir türlü uyuyamamıştım. Neymiş Chris ve Cem, Can için bekarlığa veda partisi hazırlamış! Gitmemesi için de ikna etmeye çalıştı sabahın bilmem kaçına kadar.

Homurdanarak Levlâ'ya döndüğümde Levlâ'nın yatakta olmadığını görüp hemen doğruldum. Ardından sarsak sarsak banyoya doğru ilerleyen Levlâ'yı görmem ile hızla yataktan kalkıp koşarak Levlâ'nın üstünden geçtim. Ama baya, eksiksiz bir şekilde.

Banyoya girdikten sonra kısa bir duş ve gerekli ihtiyaçlarımı giderdikten sonra banyodan çıktım ve çıkar çıkmaz gördüğüm Levlâ ile şaşkınca kalakaldım. Resmen banyonun duvarının dibine çökmüş uyuyordu. Allah'tan annem görmemiş.

"Allah canını almayasıca! Nasıl bir uyku yoksulluğu çekiyorsun da duvar dibinde keş gibi uyuyorsun!" diye sessizce kulağının dibinde cırlayıp uyandırdım.

"Tabi ki akşam biz elimize kına yakarken Emir bekarlığa veda partisine gitmeyecek!" diye homurdandı.

O an kaşlarımı çatarak sert bir bakış attım ama Levlâ yine kendi hayal dünyasına dalmıştı. Emir'in bekarlığa veda partisine gitme gibi bir ihtimali dahi olamaz. Öyle bir şey yaparsa yapacaklarımdan biraz olsun korkmalı.

Beni de deli eden Levlâ'nın kafasına okkalı bir şekilde vurmam ile girdiği hayal dünyasından çıktı.

"Sus artık! Hadi banyoya gir de kahvaltı yapıp kuaföre yetişmemiz gerekiyor." dediğimde ayağa kalkıp banyoya ilerledi.

"Kadın kadına kendi halimizde yapacağımız kına için niye kuaföre gidip boşa masraf yapıyoruz anlamıyorum!" dedi ve banyonun kapısını kapattı.

Bende homurdanmasına göz devirip kahvaltı masasına oturdum. Levlâ da kısa sürede gelip bana katıldıktan sonra Levlâ ile birlikte masadan kalkıp topladık. Tabi ki annem bizi hazırlanmamız için mutfaktan kovalayana kadar.

Kıyafetlerimizi alıp Mert aracılığıyla kuaföre doğru yol aldık. Mert Can'ın daha doğrusu Levlâ'nın şoförüydü. Can veya Emir'in bizi görmesi yasaktı. Ancak gelin almaya geldiklerinde göreceklerdi. Bu yüzden şoför bize yolculukta yardımcı oluyor.

Emir bu konuda çok homuransa da elimden bir şey gelmez. Bu emir büyük yerden yani annemlerden. Bu yüzden dayanmak zorunda.

"Mert!" diyerek hızla Mert'e döndüğünde Levlâ aniden bağırdığı için yerimde hoplayarak düşüncelerden uzaklaştım.

"Neden bu kadar bağırdın? Az kalsın kaza yapacaktık! Ne oldu?" diye sordu hafif kızgın bir şekilde. Ardından arabayı kenara çekti.

"Sende gidecek misin?" diye sorduğunda göz devirdim.

"Nereye?" diye sorarken gözlerini kısmış bir şekilde Levlâ'ya bakıyordu.

"Bekarlığa veda partisine!" diye Mert'i cevaplayan ben oldum.

Yeşil Alev Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin