MARCUS
Dneska bude náš trenér vybírat lidi do mistrovství. Jsem si skoro jistý, že mě vybere. Bojím se jenom o Martinuse. Začal zase hrát před třemi týdny.
MARTINUS: " Myslíž, že tě vybere? "
" Jo. "
MARTINUS: " Mě ne. Ale já to chápu. Přece jenom jsem více jak dva měsíce nehrál. "
" Ale neznamená to, že jsi špatný. To doufám víš. "
MARTINUS: " Vím."
Šli jsme tedy na tréning. Šlo mi to. Tinusovi taky. Po tréningu jsme si šli sednout do haly.
TRENÉR: " Takže, mistrovství je již za šest dní. Vybral jsem proto 11 hráčů a ostatní budou náhradníci. Když vás nevyberu nechci tím říct, že hrajete špatně. Je to z toho důvodu, že jste buď v mladším věku, než naši soupeři. Moc takových vás tu není. A nebo z toho důvodu, že jste dlouho chyběli a nebo máte nějaké zranění. "
MARTINUS: " Nedá mě tam, říkal jsem to. "
Pošeptal mi. I přes jeho úsměv jsem viděl, že je zklamaný. Vždycky to byl náš sen.
TRENÉR: " Takže jsem vybral jako brankáře Jonase, a hráči v poli budou Marcus, Sander. "
Říkal jsem to. Tinuse skutečně nevybral, vždycky ho říká se mnou, Nikdy nás neřekl odděleně.
TRENÉR: "Tobias, Elias, Alexander, Mathias, Sebastian, Kristian, Andreas a po dlouhém přemýšlení jsem vybral ještě Martinuse. "
Jeho rty se roztáhli do velkého úsměvu.
TRENÉR: " Jenom ti chci říct abys dával pozor a kdyby tě to bolelo přijď se hned vystřídal ano? "
MARTINUS: " Ano. "
TRENÉR: " Steně bych byl klidnější, kdybys nehrál. Nechci riskovat tvoje zranění. "
MARTINUS: " Já to riziko klidně podstoupím. "
Pak jsme mohli jít domů. Doma jsme se pochlubili rodičům ti z nás měli obrovskou radost.
....
Dneska je fynále. Máme zápas. Což znamená, že budeme druzí, nebo první. Právě se s Martinusem připravujeme. Nebo prostě jsme v šatnách. Mám jí s Martinusem. Hrát začneme až za pět hodin, ale musíme tu být už tak brzy, aby se někdo někam neztratil, či co. Já vlastně ani nevim.
MARTINUS: " Možná měl místo mě opravdu hrát někdo jiný. "
" Nesmysl. Nikdo by nehrál líp než ty. "
MARTINUS: " Jenže co když mě chytí noha a já to pokazím. Ne já to prostě nedám. Dojdu pro Nila aby hrál místo mě. "
Už zase! Teď jsem se prostě naštval. Proč on se tak vždycky podceňuje? Proč si nikdy nevěří? Proč to někdy jde a někdy ne?
" Tak to teda ne! "
Chytl jsem ho za ruku aby neodešel. Pak jsem s ním hodil na pohovku. Chudák netušil, co se děje.
" Tak teď mě pořádně poslouchej Martinusi Gunnarsene! "
Koukal na mě vyděšeně. Jen si to teď užij Gunnarseane.
ČTEŠ
Marcus and Martinus ( Why?)
RandomNezvaný host překazí Marcusovi a Martinusovi koncert. Jeden už se z koncertu nevrátí. Kdo to bude? A co se stalo? Jak to ponese ten druhý? Najdou ho? Nenajdou ho? I to co bude se slavnými dvojčat po únosu se dozvíte... Neumím popisovat příběhy, ale...