MARTINUS
Dnes jde Marcus s Emili do kina. A to je jedinečná příležitost říct Chloue co k ní cítím. Oblékl jsem si bílou košili a černé sako s černými kalhoty. Vlasy jsem si zčesal na stranu. Koupil jsem zlaté náušnice a poté půjdu koupit rudou růži.
MARCUS: " Hale Tini, já jdu a... No né, tobě to dnes nějak sluší! "
Zasekl se, když vešel do pokoje a uviděl mě.
" Jo tak dík. A užij si to. A už běž běž, ať nepřijdeš pozdě. "
MARCUS: " Už jdu, taky si to užij. Tak pá!"
" Ahoj! "
Odešel, jsem tu sám. Opět, rodiče s Emmou jsou zase u tety. Umřel ji manžel a potřebuje výpomoc. Venku už se trošičku ztmívá, a tak je čas vyrazit. Beru si bundu, peněženku, telefon a dárek pro Chloue. Nakonec si nazouvám boty a vyrážím směr květinářství. V květinářství kupuji růži. A vyrážím k jejich domu.
....
Jsem tu. Přicházím ke dveřím a zvoním na zvonek. Chvilku čekám a nakonec se dveře otevírají. Stojí tam hubená, vysoká žena středního věku.
ŽENA: " Ahoj, co potřebuješ? "
" Dobrý den, je tu Chloue? Jsem její kamarád, tak jestli by se mnou nechtěla někam zajít. "
ŽRNA: " Jistě, ale běž ji pozvat sám, nahoře druhé dveře vlevo. "
" Děkuji. "
Vycházím schody a vycházím do druhých dveří vlevo. Na posteli leží dívka s černými vlasy, hubenou postavou zelenými očkamy. Čte si knihu a poslouchá hudbu ve sluchátkách. Opatrně přijdu k posteli a položím ji růži na knížku. Ona rychle sundavá sluchátka a otáčí se na mě. Zářivě se na mě usměje. Ovšem její oči jsou plné otázek.
CHLOUE: " Kde si se tu vzal? A co tu děláš?! "
" Pustila mě tvoje máma a já přišel za tebou. "
Hledám ty pravé slova, abych něco, cokoliv nepokazil.
CHLOUE: " Aha jo a co ta růže? "
A je to tu, musím ji to říct. A sakra. Začínám se trošičku potit.
" Chloue hale já já nevím jak začít, ale... Já se zamiloval, zamiloval jsem se do tebe. Takže chtěla by jsi se mnou chodit? "
Všechno jsem ze sebe vysypal. Klekl jsem si a otevřel krabičku s náušnicemi. Chlo zbledla a začala přemýšlet. Cítím, jak mi po těle stékají kapičky potu, jak se mi klepou ruce a slyším svůj dech. Nechce mě, nemá mě ráda. Takže bych asi šel.
CHLOUE: " Taky tě mám ráda a moc. "
Já jsem ji předal krabičku a stoupl si. Pomalu jsme se k sobě přikláněly, až jsme svoje rty spojili v jedny. Cítil jsem její měkké, hebké rty na těch mích. Chytl jsem ji okolo pasu a prohloubil jsem náš polibek.
" Miluji tě. "
CHLOUE: " Já tebe. "
Chviličku jsem tam jen tak stáli v objetí.
CHLOUE: " Co budeme dělat? "
" Já nevím, řekni si. "
CHLOUE: " Máš rád filmy? "
" Miluji je. Ale méně, než tebe. "
CHLOUE: " A Podíváme se na Zázrak na řece Hudson. Mám ten film ráda. "
Ten film také miluji. Pouze kývnu a posadí se k ni na postel. Sundám si sako, které hodím vedle postele. Chlou mě zakryla peřinou a film začal. Dívali jsem se a dívali. Až najednou Chloue spadla hlava, usnula. A já hned po ní.
TAKŽE OBA KLUCI UŽ MAJÍ HOLKU. URČITĚ DEJTE VĚDĚT, CO SI O TOM MYSLÍTE. MĚJTE SE. PAPA.
ČTEŠ
Marcus and Martinus ( Why?)
RandomNezvaný host překazí Marcusovi a Martinusovi koncert. Jeden už se z koncertu nevrátí. Kdo to bude? A co se stalo? Jak to ponese ten druhý? Najdou ho? Nenajdou ho? I to co bude se slavnými dvojčat po únosu se dozvíte... Neumím popisovat příběhy, ale...