SKORO VŠICHNI JSTE OTÁZKY PSALI DO MOJICH ZPRÁV. TAKŽE SE NEDIVTE, ŽE VĚTŠINU OTÁZEK V KOMENTÁŘÍCH NENAJDETE.
MARTINUS
Martinusi co myslíš že s tebou bude dál?
Upřímně? Nevím, ale tak trochu Lise a Leně věřím v tom, že pro ně budu psát písničky a oni mě za to nechají alespoň žít.
Martinusi pokusíš se utéct?
Nad tímto už přemýšlím dlouho. Možná bych to i zkusil, ale nevím co by se mnou bylo, kdyby mě chytili.
Martinusi skládáš rád písničky? A jestli jo tak baví tě skládat pro Lisu a Lenu?
No ano. Vlastně pár písniček jsem již složil, ale neukázal jsem je ani Marcusovi. Sám neví proč. A jestli mě baví skládat pro Lisu s Lenou? Baví mě skládat ty písničky, tak nějak moji tvořivost posouvají dopředu. Takže ano baví. Jenže rád bych je skládal pro nás a ne pro ně.
Martinusi bojíš se hodně?
Jo i ne. První týden jsem se bál hodně, nevěděl jsem totiž co bude dál. Teď jsou moje dny stejné a v dohlednu i nedohlednu žádné změny asi nebudou, ale i tak se pořád bojím. Já nevím, co je může třeba zítra napadnout.
Martinusi co jsi si myslel, když jsi viděl tvého bratra s pistolí u hlavy?
Pouze jsem doufal, že ten chlap nezmáčkne spoušť.
Martinusi miluješ Lisu nebo Lenu? Nebo ani jednu?
Momentálně Lisu s Lenou nesnáším a asi se to už nikdy nezmění.
Martinusi miloval jsi svého bratra?
Jako sourozeneckou láskou? Tou jo. Ale že bych s ním chodil, nebo spal to určitě ně.
Martinusi myslíš si, že tě Marcus miluje?
Možná sourozeneckou láskou. Jinou určitě ne.
Jaký to je když tě unesou vlastní kamarádky?
Už nejsou kamarádky. A je to divné, když se k vám chová osoba, kterou jste považovali za přítele chová jako k cizímu. Zklamali mě. Ani nevíte jak.
Martinusi měl jsi vůbec někdy rád lisu a lenu?
ČTEŠ
Marcus and Martinus ( Why?)
AcakNezvaný host překazí Marcusovi a Martinusovi koncert. Jeden už se z koncertu nevrátí. Kdo to bude? A co se stalo? Jak to ponese ten druhý? Najdou ho? Nenajdou ho? I to co bude se slavnými dvojčat po únosu se dozvíte... Neumím popisovat příběhy, ale...