MARTINUS
Už od rána mi je pěkně blbě. Bolí mě břicho a hlava. Nevím co to je. Ale třeba když se z toho vyspím, tak to pak bude v pohodě. Bestak už je večer.
Vzbudil jsem se. Kvůli hrozné bolesti v břiše. Hrozně mě tam píchá, bolí a jakoby mě tam něco svíralo. Nezbývá se mi nic jiného než se stočit do klubíčka. Snažím si utišit mou bolest. Nepomáhá to. Vůbec nic nepomáhá.
" Marcusi? Jsi tu někde? "
MARCUS: " No né. Ty jsi se probudil jo? "
" Co... Kolik je? "
MARCUS: " No půl jediný a to spíš už od večera. Hale je ti dobře? Si celý bílí. "
" Né je mi hrozně. Bolí mě břicho a je mi hrozně špatně. "
MAECUS: " Je to na tobě poznat. Za hodinku přijdou rodiče tak tě pak vezmou k doktorovi. Jíst asi nechceš. "
" Ne. To fakt ne. "
MARCUS: " Tak zkus spát. Třeba to pomůže. Budu tu, kdybys cokoliv potřeboval. "
Znovu jsem usnul.
....
Znovu mě budí příšerná bolest v břiše. Tohle už normální určitě není. Pokouším se vstát. Marně, kvůli bolesti se nemohu skoro ani hýbat.
" Macu? Pomoz mi prosím. "
MARCUS: " Co je? Děje se něco? "
" Moje břicho... Marcusi pomoz mi nějak. To strašně bolí! "
MARCUS: " Dobře, dobře, dobře. Hlavně nebreč jo? Tak kde přesně tě to bolí? "
" Tady takhle dole. Ale hrozně moc. Pomoz mi prosím Marcusi. "
MARCUS: " Vydrž chviličku, zavolám rodičům co mám dělat. "
Vzal telefon a začal volat. Vysvětlil celou moji situaci a čekal na
MARCUS: " Né jeho to hrozně bolí... Né to není normální... Nic nejedl špatného, on totiž vůbec nejedl... Ale... za chvíli jo? Ok tak ale rychle... Neboj se. Za chvilku jsou tu. "
Svíjím se v bolestech na posteli. Mac při mě sedí a snaží se mě nějak utišit. Zvonek. Už jsou tu.
MARCUS: " Tinusku vydrž chviličku. Dojdu ji otevřít. "
Odchází ode mně. Za chviličku přichází táta a bere mě do náruče.
" Au. "
TÁTA: " Vydrž ještě, jedeme do nemocnice. "
Nakládají mě do auta a jedou se mnou směr nemocnice. V nemocnici mě posadí na takový ten vozík a jedu na vyšetření. Mám stejného doktora jako když jsem měl zlomenou nohu. Dávají mi injekce a dělají mi spoustu vyšetření. Nakonec mě posílají na rengen a sono břicha.
DOKTOR: " Takže Martinusi... Máš zánět slepého střeva a tentokrát se to bez operace nepůjde. Nemáš se čeho bát, je to normální banální operace. Musíš nám ale dát souhlas. "
" A vážně se nemůže nic stát? "
DOKTOR: " Jsi mladý, zdravý takže ne. "
" Tak já s tou operací souhlasím. "
DOKTOR: " Dobře. Teď tě připraví na operaci a já to oznámím tvému tátovi a bratrovi. Sejdeme se na sále. "
Připravili mě na sál a za nějakou dobu přichází doktor. Uspávají mě.
....
Probouzím se v posteli uvnitř bílé místnosti. Nikdo nikde, kromě mého bratra.
MARCUS
Jsme s Martinusem v nemocnici. Doufám že bude v pohodě. Někam ho vezou a k nám přichází doktor.
DOKTOR: " Bohužel váš syn musí na operaci. Souhlasil s tím, tak doufám, že vy nebudete proti."
Ne ne ne... Na jakou operaci? Ne já nechci vždyť ho bolelo jenom břicho.
" Cože na operaci?! Na jakou a a proč? "
DOKTOR: " Má zánět slepého střeva a bez operace to nepůjde. "
TÁTA: " Když mu to pomůže, tak já nejsem proti. "
Čekáme něco kolem hodiny, když se tu už objeví doktor.
TÁTA: " Tak jak to dopadlo? "
DOKTOR: " Dopadlo to ještě lépe, než jsme čekali. Nakonec jsme slepák ani vyoperovávat nemuseli. "
" A můžu za ním? "
DOKTOR: " No dospává na pokoji, ale jestli chceš tak můžeš. "
" Číslo pokoje? "
DOKTOR: " 270 jo a až se vzbudí tak pro mě s tátou prosím přijď. Musím s tvím tátou ještě něco zařídit. "
Zakýval jsem hlavou na souhlas a rovnou si to zamířil k pokoji 270. Tady je! Vstupuji dovnitř. Na posteli leží Tinus. Nevypadá nejlíp, ale taky ne nejhůř. V ruse má kapačku. Sednu si na židli. Čekám čtvrt nebo půl hoďky. Konečně se probouzí. Otevírá své hnědé očka.
" Ahoj. Tak jak je? "
MARTINUS: " Jako bylo i líp, ale celkem v pohodě. "
" Jo eeee vydrž chviličku, musím dojít pro doktora. "
Vycházím ven. Mávám na doktora s tátou. Oni se zvedají a jdou za mnou se mnou za Tinusem. Pak s doktorem vedeme rozhovor o Tinusově stavu.
MARTINUS: " A z čeho to mohu mít? Vždyť si dávám pozor na to, co sním. "
DOKTOR: " Ty asi ano, ale když tě unesli, tak jim asi bylo jedno co ti dají viď? A navíc se to spojilo s tím stresem a ťeď se to teprve ozvalo. Něco jako časovaná bomba. "
Jasně zase ty dvě krávy! Že my jsme se s nimi vůbec bavil.
MARTINUS: " A pustíte mě kdy? "
DOKTOR: " Když mi slíbíš, že nebudeš skoro vůbec chodit, což nevím jestli tě někdo bude chtít nosit. A když budeš jíst jenom to, co ti předepíše, tak zítra večer nebo pozítří ráno můžeš jít domů. A nebo příští týden. "
" Já ho klidně budu nosit takže zítra. "
DOKTOR: " Aby ses nepředřel, no i když... Takže zítra si pro něho přijeďte. "
STÁLE ŽIJU. NEBOJTE AKORÁT NO VŠAK VY VÍTE. MÉJTE SE. PAPA.
ČTEŠ
Marcus and Martinus ( Why?)
DiversosNezvaný host překazí Marcusovi a Martinusovi koncert. Jeden už se z koncertu nevrátí. Kdo to bude? A co se stalo? Jak to ponese ten druhý? Najdou ho? Nenajdou ho? I to co bude se slavnými dvojčat po únosu se dozvíte... Neumím popisovat příběhy, ale...