MARTINUS
Takže košile, sako, kalhoty, kravata... Ne nejdu s Chlo na rande. Bohužel. Jdu k soudu. Né já nic neprovedl, ale je to kvůli mě. Jo Lisa, Lena, Andreas a Tonny dostanou trest. Naštěstí tam se mnou jde celá rodina.
MARCUS: " Tinusi už jedeme! "
Mě se tak nechce. Už od večera se cítím divně. Tak jako ošklivě divně. Stažený žaludek, slabá chuť zvracet a chvění v celém těle. Zkrátka všechno to, čím se u mně projevuje stres. Sedám si na parapet a sleduji padající listy za okny. Je to pro mě tak uklidňující. Hrozně se ale lekám, když mě někdo z ničeho nic ze zadu obejme. Lekám se tak, že až padám z parapetu. Naštěstí mě ta osoba jménem Marcus chytá a tak jsem nespadl.
MARCUS: " Hale já vím, že se ti tam nechceš, ale všichni už čekáme v autě. "
" Jo, aha. Já jsem trošičku mimo, ale já hned, hned jdu. "
MARCUS: " Tak pojď ty pako. "
Jdeme do auta. U auta otevírá dveře a pokyne mi, abych si sedl doprostřed. To také dělám. A auto se dává do pohybu. Máme to asi hodinu, hodinu a půl. Mě se nic moc dělat nechce, takže se pouze opřu o rameno mého bratra s sleduji krajinu, kterou míjíme.
....
Nakonec to byla jen hodina a čtvrt. Zastavili jsme před velkou budovou. Do ní jsme se právě přesunuli a setkáváme se s právníkem, který nás, konkrétně mě bude zastupovat. Je to v pohodě týpek. Vážně jsem si sedli. Začíná to za čtvrt hodiny a já nejsem absolutně v pohodě.
MARCUS: " Neboj se. Oni ti nic udělat nemůžou. Nikdo ti nic nemůže udělat, protože teď jsem přeci spolu. A to už nám nikdo nikdy nevezme. "
TAK JO. SICE KRATŠÍ ALE TAK DOUFÁM, ŽE SE LÍBÍ. PŘÍŠTĚ SE DOZVÍTE ROZSUDEK. ALE URČITĚ MI DEJTE VĚDĚT, JAKÝ ROZSUDEK BY JSTE JIM DALI VY. MĚJTE SE. PAPA.
ČTEŠ
Marcus and Martinus ( Why?)
RandomNezvaný host překazí Marcusovi a Martinusovi koncert. Jeden už se z koncertu nevrátí. Kdo to bude? A co se stalo? Jak to ponese ten druhý? Najdou ho? Nenajdou ho? I to co bude se slavnými dvojčat po únosu se dozvíte... Neumím popisovat příběhy, ale...