MARCUS
Dneska se setkám se svým nejlepším kámošem ze školy. Martinus ho moc nemusí. Ashlej ( Ašli ) si totiž na Tinusův účet udělal blbě fórek a Martinus mu to pořád neodpustil. Ale docela ho chápu.
" Brácha? Kde jsi? "
MARTINUS: " Co potřebuješ? "
" Né nic, já jenom že dneska přijde Ashlej. "
MARTINUS: " Co tak řveš? Vidíš že jsem tady ne? "
Ani jsem si nevšiml že přišel.
" Jo, aha. Já si tě nevšiml. "
MARTINUS: " A doufám že ti nebude vadit, když se s ním nebudu úplně bavit. "
" Jako je mi to tak trochu líto, ale dělej si co chceš brácho. "
MARTINUS: " Ok. Ale prosím až tu bude můžete být tak trošičku tišejší než obvykle? Bolí mě trochu hlava. "
" Jo jo jasně a je ti dobře? "
MARTINUS: " Jo jenom ta hlava, vždyť víš že jsem k bolesti hlavy trošičku náchylnější. "
Cink, cink, cink.
" Už je tady. Tak ho pojď alespoň pozdravit prosím. "
MARTINUS: " Jo tak jo, kvůli tobě. "
Jdeme tady dolů. Otevírám dveře. Přede dveřmi stojí černovlasí kluk o pár měsíců starší než jsem já s Tinusem.
BILI: " Čau Gunnarseani. Tak konečně vás zase vidím pohromadě. "
" Ahoj Bili. "
MARTINUS: " Čau. "
BILI: " Martinusi, nechceš se na to už vykašlat? Já se ti vážně omlouvám a slibuji že už nikdy nic na tvůj účet neprovedu. Platí? "
MARTINUS: " Platí. "
" No konečně, to to trvalo. "
BILI: " Co budeme dělat? "
" Co třeba hrát na X- boxu? "
BILI: " Jo to bude super. Martinusi nepřidáš se taky? "
MARTINUS: " Hale neber si to osobně ale ne. Bolí mě hlava, takže jdu asi spát. "
BILI: " Jo jasně, tak se vyspi. "
MARTINUS: " Tak se mějte. "
Jdeme tady do vyššího patra a tam se naše cesty rozdělují.
JÁ VÍM, JÁ VÍM KRÁTKÁ KAPITOLA. Z MOJÍ ANGÍNY SE VYKLUBAL SLABÝ ZÁPAL PLIC. TAKŽE S PSANÍM TO JE JEŠTĚ HORŠÍ. DĚKUJI ZA TRPĚLIVOST. MĚJTE SE. PAPA.
ČTEŠ
Marcus and Martinus ( Why?)
RandomNezvaný host překazí Marcusovi a Martinusovi koncert. Jeden už se z koncertu nevrátí. Kdo to bude? A co se stalo? Jak to ponese ten druhý? Najdou ho? Nenajdou ho? I to co bude se slavnými dvojčat po únosu se dozvíte... Neumím popisovat příběhy, ale...