MARCUS
Dnes má přijet Lisa a Lena. Moc se na ně těším. I pře to, že Lena mě zase bude balit a Lisa jí v tom bude podporovat. A navíc není tu Tinuse, který mě vždy z jejich spárů zachránil. Ach jo. Nemůžu myslet na nic jiného. Co jsem komu udělal?! Nebo spíš co komu kdy udělal Martinus?!
Z mého přemýšlení mě vyruší zvonek.
MÁMA: " Jdu otevřít. "
" To bude Lisa s Lenou. "
Šel jsem ke dveřím. Otevřel je a setkal jsem se s dvěma téměř totožnýma holkami v mém věku.
" Ahoj. "
LENA: " Ahoj Macu. "
Obejmula mě. Objetí jsem jí oplatil.
LÍZA: " Ahoj Marcusi. "
Taky se ke mě přisála. Udělali jsme skupinové objetí, ve kterém jsem byl nedobrovolně. Pak jsme si povídali. A hráli různé hry. Oni se moc zasmáli. Nebudu lhát, i já jsem se smál. I když o hodně, hodně, hodně míň, než oni dvě, ale i to se počítá. Máma z nás měla samozřejmě radost. I já jsem byl rád za příjemné rozptýlení. Neměli jsme co dělat, a tak jsme si povídali.
LENA: " A jak to zvládáš? "
Samozřejmě vím, kam tím míří, ale já se o tom s nimi bavit nechci.
" Co jak zvládám? "
LENA: " No jak to neseš, to že Martinuse unesli. "
" Já se o tom nechci bavit. "
LENA: " Pomiň je mi to líto. "
Objala mě. A začala mě uklidňovat. Přidala se i její sestra. Zase se mnou udělali skupinové objetí. A mě se to opět nelíbilo. zazněl zvonek. Jsem zachráněn. Přijel jejich táta je vyzvednout. Odjeli. Konečně.
Odjeli.
Konečně.
Nechápu to. Proč jsem se s nimi dnes necítil dobře? Proč mi najednou přišli tak cizí? Proč mi jejich sladká slova přišla tak kyselá? Proč byli najednou tak jiný? Nevím. Moje myšlenky se opět stočili k Tinusouvi. Potřebuji rozptýlit. Nechci na něj myslet, jen myslet. Chci ho tu mít vedle sebe. Chci ho mít u sebe. Šel jsem pro kytaru a začal na ní hrát. Hrál jsem a hrál. Pak mě vyrušila Emma.
EMMA: " Marcusi? "
" Ano Emmo, co pak se děje? "
EMMA: " No dnes je Neděle. "
Neděle? Co mi tím chtěl... POČKAT! NEDĚLE? No prý v neděli nám budou říkat, co o Tinusouvi zjistili. Vystřelil jsem do kuchyně. Chci vědět, cokoliv, co se stalo. Chci slyšet i tu nejméně důležitou zprávu, jen abych se ujistil, že žije. Chci vědět jen náznak toho, že je v pořádku. Chci vědět, cokoliv, co mi dá naději, že svého o 15 minut mladšího bratříčka uvidím.
TÁTA: " Marcusi vem si boty a jedeme. "
Rychle jsem si nazul nejbližší boty, co jsem našel a už se hrnul k autu. To táta odemkl. Já nasdl vedle mě Emma, přede mě máma a za volant táta. A už jsme jeli.
....
Konečně jsme tu. Vystoupili jsme a šli na recepci. Tam nás poslali takovou dlouhou chodbou do dveří. Byla hodně zelená a byli tu černé dveře, ale byla hodně úzká. Nevypadalo to úplně špatně. Ale to teď nebylo důležité.
Vešli jsme do dveří. Tam seděl jakýsi pán. Pokynul nám, ať si sedneme.
DETEKTIV: " Dobrý den, těší mě. "
MY: " Nás též. "
DETEKTIV: " Takže sešli jsme se tu teď abychom s vámi probrali, co víme momentálně o vašem synovi. Je to tak že? "
TÁTA: " Ano. Ano, je to tak. Tak co o něm víte? "
Byl stejný, jako já. Hltal každé jeho slovo, jako já.
DETEKTIV: " Takže, víme, že vašeho syna vezli v černém BMW na Jih. Pak změnili vozidlo a vydali se na západ. Momentálně nevíme, kde tato dodávka je, ale víme, že únosci s vaším synem neopustili zemi. A domníváme se že budou někde na severu. "
Musel jsem se zeptat na jednu jedinou otázku. Je sice hloupá a nebudou znát odpověď. Ale zeptat se prostě musím.
" Já vím, že to zřejmě blbá otázka, ale nevíte jestli je Martinus v pořádku? "
DETEKTIV: " No úplně jistě to nevíme. Ale kdyby mu chtěl někdo ublížit, jako fyzicky. Proč by ho unášel? Podle nás budou chtít výkupné. "
MÁMA: " To už by se ozvali ne? "
DETEKTIV: " Ne ne. Většinou si dají jeden až dva týdny a pak se teprve přihlásí o výkupné. "
Stačilo mi to. Konečně jsem měl alespoň poloviční jistotu, že mu neublíží.
DALŠÍ DÍL. JSEM NA ANTIBIOTICÍCH A MOC MI TO NEMYSLÍ, TAKŽE SE OMLOUVÁM ZA PŘÍPADNÉ KRAVINY.
OPĚT VÁS BUDU ŽÁDAT O OTÁZKY DO CHARACTER ASKU.
NĚKTERÉ PÍŠETE DO MÍCH ZPRÁV A NĚKTERÉ DO KOMENTÁŘŮ. MĚ TO JE JEDNO, A TAK JE MŮŽETE PSÁT KAM CHCETE. JA SE BUDU SNAŽIT NA VŠECHNY Z NICH ODPOVĚDĚT.
MĚJTE SE. PAPA.
ČTEŠ
Marcus and Martinus ( Why?)
RandomNezvaný host překazí Marcusovi a Martinusovi koncert. Jeden už se z koncertu nevrátí. Kdo to bude? A co se stalo? Jak to ponese ten druhý? Najdou ho? Nenajdou ho? I to co bude se slavnými dvojčat po únosu se dozvíte... Neumím popisovat příběhy, ale...