XII.

292 26 6
                                    

MARCUS

Dva týdny. Dva předlouhé týdny. A já mám první rozhovor. Nechce se mi tam, ale měli jsme to domluvené již měsíc. A navíc nesmím naší popularitu nechat klesnout. Říká táta. Ale od Tinusova únosu spíš bleskově stoupá. Ale tak nic.

KDOSI: " Marcusi, pojď si sednout sem na gauč. "

Šel jsem. Posadil jsem se na kraj, jako vždy. Bylo to pro mě normální, protože vždy si ke mě přisedl Martinus. Dnes to ale bylo jinak.

KDOSI: " Musíš si sednout doprostřed. "

Nechtěl jsem. Ale musel jsem. Chtěl jsem aby přišel a sedl si ke mě. Nepřijde. Nebude tu. Musím se tím smířit.

Za chvíli přichází moderátor.

MODERÁTOR: " Ahoj Marcusi. Nebude ti vadit, když se tu budeme bavit o tvém bratrovi? "

" Ne, já s tím počítal. "

MODERÁTOR: " Tak dobře. "

KDOSI: " POZÓR! KAMERA. KLAPKA Á AKCE! "

Připravil jsem se. Sedl si a narovnat se.

MODERÁTOR: " Dobrý den milí televizní diváci. Dnes tu mám Marcuse Gunnarseana. Určitě ho všichni znáte. "

" Zdravím. "

MODERÁTOR: " Bohužel se před dvěma týdny stala nehezká věc. Tak jak to neseš? "

" No popravdě mi hodně chybí, ale doufám, že mi ho detektivové najdou. "

MODERÁTOR: " Aha a nemáš ponětí, kdo by to mohl udělat? "

" Nemám tušení. Ale kdyby kdokoliv, měl jakékoliv informace o mém bratrovi. Ocenil bych, kdyby jste mi je předali. "

Pak jsme se bavili o dalších věcech. Moc mě to nebavilo. Ale pro toho moderátora to byly druhé vánoce.

MODERÁTOR: " Mám na tebe poslední otázku. Před tím, než se rozloučíme. "

Přikývl jsem. Zeptal se mě na jednu otázku, kterou jsem ale vůbec nečekal.

MODERÁTOR: " Ty věříš tomu, že se tvůj bratr najde. Já ti tuto představu neberu, ale co budeš dělat když se nenajde? "

Stuhl jsem. Naštval mě. Proč říká tohle?

" Na toto nedokáži odpovědět. "

MODERÁTOR: " No tak pokusíš se třeba rozjet sólovou kariéru, nebo budeš hrát profesionálně fotbal? "

" Jak jsem již jednou řekl, nevím, protože mého bratra hledají detektivové z celého světa. A věřím, že oni ho najdou. "

MODERÁTOR: " Tak to bylo od nás vše. Krásný zbytek týdne a mějte se hezky. "

Spolu s moderátorem jsme se usmáli do kamery. Konec. Konečně. Zvedl jsem se z pohovky, rozloučil se. A vydal s najít svého tátu. Uviděl jsem ho u stolku s občerstvením, no jistě.Šel jsem tedy za ním.

TÁTA: " Ahoj Marcusi. Chceš jet domů, nebo tu ještě zůstat? "

" Chci jet domů. "

TÁTA: " Tak pojď, ale šlo ti to. "

" Jo, jenže bez Martinuse je to o ničem. "

TÁTA: " Já vím. "

Jednou rukou mi obmotal kolem ramen. A šli jsme do auta. Sedl jsem si na místo spolujezdce. A teď už mě čekají jen tři hodiny jízdy.

DNES TROŠIČKU KRATŠÍ KAPITOLA. PROTOŽE JEŠTĚ DNES VYJDE CHARAKTER ASK. MĚJTE SE. PAPA.

Marcus and Martinus ( Why?)Kde žijí příběhy. Začni objevovat