Capitolul 4

158 15 2
                                    

Vremea a trecut repede, și a venit ora de somn. Dar nu pot. Nu, nu pot sa dorm. Cred ca mi-e destinat sa nu pot sa dorm în nicio viata.
Ma tot gândesc la faptul ca Dumnezeu m-a ajutat sa îl găsesc pe Julian. Sau Slenderman l-a ajutat pe Julian sa ma găseasca pe mine, cum vreți sa o luați.
Viata e frumoasa! 😊
Asa e Mo. Chiar e.

...... ~~~~~~~~~~~~~......

Ma trezesc cu o durere de cap foarte puternica. Știu senzația asta. Ma uit la mana mea.
DOAMNE CE AM FĂCUT?! DE CE DE CE DE CE DE CE DE CE??????????!!!!!!
DE CE AI BOALA SA TIPI DE DIMINEAȚĂ, FEMEIE?! Oh...
Semnul îmi surâde malefic de pe încheietura mâinii drepte. Dacă e posibil sa surâdă. Cred ca eu ma voi duce sa ma sinucid a doua oara.
Alex se ridica în capul oaselor fiindcă probabil nu a mai simțit căldura corpului meu.
- Ce se...
Alex imi observa mana.
- CE-I AIA?!
- Bine, hai sa nu tipam!!! spun eu. E ceva... E... Ei bine...
Fac o pauza neștiind cum sa explic.
- SA NU-I ZICI LU' MAMA ȘI LU' TATA, CLAR?!zic eu.
Alex își închide gura dar expresia de confuzie de pe chipul lui nu se grăbește sa dispară.
- Trăiesc un coșmar trăiesc un coșmar trăiesc un coșmar... Cel mai nașpa dintre toate....
Ma țin cu mâinile de cap și ma legan în fata și în spate ca o nebuna. Oare de ce mi se întâmplă?! Și fix când l-am găsit pe Julian! Spunea ca trebuie sa ne ferim... CINE NAIBA MAI POATE SCĂPA???
Dacă, dar doar dacă, ești îndeajuns de deșteaptă, poți scăpa de asta.
Ce
Uite, chestia asta e demonica, OK? Bun, demonii mor la sare.
Ăm...ce
PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU, PUNE SARE PE RANA! ADICĂ PE SEMN!
ASA!
Sar din pat ca arsa și o zbughesc spre bucătărie. E liber, spre norocul meu. Iau sarea din dulap și o torn pe toată pe semn. Începe sa ma doară teribil și îmi vine sa urlu cât pot, dar îmi pun mana libera pe gura si încep sa lacrimez.
Durerea se oprește. Sarea s-a topit și e roșie. Ma uit la încheietura mâinii mele. E din nou cum era. E.. E... Normala!
DA DA DA!!! MO, EȘTI UN GENIU!!!
Yo când ți-am spus nu m-ai crezut!
De unde as fi putut stii ca îți poate ieși din... Ă... Ca poți sa rezolvi una ca asta?
Nu trebuia sa te îndoiești!
Ei bine îmi pare rău.
Strâng de pe jos, și după ce pun totul la loc, îl aud pe Alex:
- Ce s-a întâmplat?
- Am scăpat sarea.
- Ce treaba ai avut cu ea? întreabă el suspicios.
- Ma cam dor mușchii și am vrut sa îmi fac baie cu sare, mint eu foarte calma.
- Aha, spune Alex ridicând sprâncenele. Bine atunci. Mai ai chestia aia pe mana?
- Ce chestie? fac pe proasta.
Alex vine spre mine și îmi întoarce mana. Nevazand ceva suspect lasă balta suspiciunea și merge la masa.

Eu și Ei - O cauză Pierdută Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum