E miezul noptii si e răcoare afara. M-au pus sa o învăț pe Rose cum sa aiba o țintă buna. Lucram la niste manechine atât de pline de tăieturi ca nu mai intelegi cine e care parte a corpului. Par vechi si sunt pătate de sange. Rose e prea inocenta ca ca sa nu îi fie frica.
- De ce sunt atât de pline de sange? ma întreabă ea.
- Cui îi pasa? Poate e piele de om, am zis in gluma.
- Cred ca lesin!...
- Leșină acum da' sa vezi ce patesti daca faci asa cand suntem la treaba. Devii si tu un manechin.
- Nuuuu!!...
- Atunci taci si treci la treaba.
Curtea noastra beneficiază de o lampa veche in care becul pâlpâie fara oprire. Siii... retrag ce-am spus. Acum nu mai palpaie ca-i mort. Felicitari, becule, esti de mare ajutor! *clap clap*
Hoodie apare pa poarta.
- Ati terminat? Avem treaba.
- Mi-e lene sa ma duc, spun eu.
- Mie mi-e frica! Daca ne prind? Ma duc la inchisoare, ma omoara! Si toți oamenii aceia nevinovați, eu-...
Hoodie îi pune mana usor la gura.
- E datoria noastra sa îi ucidem. Ei nu sunt nevinovați.
- Dar noi nu suntem Dumnezeu ca sa judecam!
- Dumnezeu nu exista, Rose. Pentru ca daca-r exista, nici tu, nici Al, nici eu si niciunul dintre noi n-ar fi criminal si n-ar fi aici.
Creierul meu nu accepta faptul ca Dumnezeu nu exista. E un instinct.
- Dar traiesti. Si nu esti asa de nefericit pe cat crezi. Poate ca nu ai o iubita, cel putin asa cred, dar esti iubit.
- Eu nu stiu si nu inteleg iubirea. E doar o iluzie.
- Asta inseamna ca si tristetea ta e o iluzie.
Hoodie nu spun nimic.
- Hei! se aide vocea lui Masky. Cat timp va ia sa veniti aici?!
Masky, Masky, nu inveti niciodata ca ne e lene. Oricat De loial i-ai fi tu lui Slendy pun pariu ca si tu simti ce simtim si noi. Și dacă nu... :(
Ajungem lângă Masky care, evident, are mâinile în san și lângă care se afla Toby, rontaind de zor o minunata vafa.
- Ally, Rose, în noaptea asta ajunge... Ally, știi tu cine.
Fac ochii cât cepele și inima vrea sa explodeze.
- JULIAN!!!!
- NU! Rider.
- Aaaah, hai maaa!
- Cine e Rider?
- E un psihopat, cam ca Ally-...
- HEI!
-... Și e un criminal foarte bun. S-ar putea sa te sperie. Dar e pe un sfert inofensiv, spune Hoodie.
- Asta e menit sa ma liniștească???
-... Nu, nu chiar...
- Gata cu vorba, la vânat voi doua!
- Cee? Nu nu nu, Hoodieeee, ajută-mă!!!
- NU, asta trebuie sa faci și nu te plânge. Toby tu te duci cu ele și te asiguri ca Rose își face treaba. Ally am încredere cu tu nu te vei abate de la treaba ta.
- Da da daaaa....
- GRĂBIȚI-VĂ!
- Da, sefu'... Bine gata, hai Rose, hai Toby, o sa fie o noapte lunga da' mâine dorm toată ziua.
Mergem prin pădure pana ajungem din nou la periferie.
- Nu s-a schimbat prea mult,spun eu.
- Asa e, spune Toby. În seara asta facem curățenie și avem noroc dacă victimele o sa coopereze.
- Noi chiar facem asta T~T?întreabă Rose.
- Dar tu de ce crezi ca ești aici?
- Dar... Oamenii nu au făcut nimic.
- Ba da,spun eu. S-au născut.
~~~~~~~după 4 ore~~~~~~~~~- Ally!!!
- Hai, Rose, poți s-o faci!!striga Toby. Doar baga-o cuțitul in gat!
- Dar nu pot!!
Merg spre Rose și îi apuc mana în care tine cuțitul, aruncând-o la gatul femeii. Arma străbate carnea și sângele țâșnește pe fata mea și a lui Rose.
- Bun!! spune Toby. Dar Rose, data viitoare, dacă nu o vei face singura, vei primi o supra-doza! Oricum ar trebui sa primiți una poimâine.
- O-O
CITEȘTI
Eu și Ei - O cauză Pierdută
Siêu nhiênAlly pare ca nu mai scapa de proxy-urile lui Slenderman. Trezita într-o noua viata, Ally e luata din nou la datorie cu cuțitul în mana. Cu persoane noi și vechi, însă fără cineva anume. Vezi ce se întâmplă cu Ally în Eu și Ei 2!