~3~

2.8K 140 13
                                    

2 weeks later:
To že Mac na tom zápase střelil dva góly a nehorázně mu stouplo ego to by se ještě dalo vydržet.Jenže on mi to připomíná ještě dva týdny po tom zápase.

Dneska už jsem to nevydržela a vrazila mu pohlavek.

,,Jestli se o tom jenom slůvkem zmíníš, budou mnohem horší následky." zabila jsem ho pohledem a tak Mac radši zmlknuk.Martinus vedle mě se jen zasmál a já mu taky vrazila pohlavek.

,,Za co?!" vyjekl uraženě.Jen jsem se samolibě usmála a pokrčila rameny.

Martinus se nasupeně zvedl a uraženě odešel z jídelny.Bylo na něm poznat, že to jen hraje.

,,Tak co je dneska v plánu?" zeptala jsem se.

,,Myslel jsem, že bychom u nás dneska mohli udělat takovou malou přespávačku.Co říkáš?" oznámil mi a já se na něj podezřívavě koukla.

,,Kdo tam bude?" zeptala jsem se.

,,Jenom já, ty, Martinus a Katie." zazubil se a já si oddechla.Už jsem myslela, že chce pozvat nějakou holku, kterou chce sbalit.A nemělo by ti to být jedno?No vlastně mělo...ani nevím proč to tak řeším.

,,Tak jo.V kolik?" souhlasila jsem nakonec.

,,V sedm u nás." usmál se a vydal se ven z jídelny.Já šla na druhou stranu směr hřiště.Teď máme už jenom tělocvik a pak jdem domů.

Nějak jsem tu hodinu ustavičného běhání, skákání a mnoho dalšího, přetrpěla a rychle vyrazila ze školy.

Domů jsem přišla asi ve tři a tak jsem si, světe div se, začala dělat úkoly.Zasekla jsem se u jednoho příkladu z matiky a asi patnáct minut mi to nešlo vypočítat.Tak jsem toho nechala, zaklapla sešit a radši začala projíždět instagram.

Marcus přidal novou fotku.Byl na ní v roztrhaných černých kalhotách na sobě měl růžovou mikinu, ve které byl hrozně roztomilý.Na nohou měl Vans boty a z pod kapuci od mikiny mu trčely blonďaté vlasy.Byl celkem sexy.Vážně Car?Je to tvůj nejlepší kamarád tak se sakra klidni!

Radši jsen teda mobil zhasla a napustila si vanu.Dala jsem si tam plno pěny, pustila si reproduktor a zaposlouchala se do mého oblíbeného playlistu.

Vůbec nevím jak se to stalo, ale asi jsem usla, protože když jsem otevřela oči, voda byla ledová, reproduktor vybitý a pěna pryč.

Zabalila jsem se do ručníku a přešla ke skříni.Jen tak mimochodem jsem se podívala na hodiny.A hrklo ve mě.Sakra já tam mám za deset minut být!

Vzala jsem proto mobil a narychlo napsala Macovi, že se trochu zdržím a pak ještě mamce, že dneska u Marcuse přespím.

Rychlostí blesku jsem na sebe hodila nějaké pohodlné legíny, crop-top a mikinu.Do kapsy jsem si dala mobil, sluchátka a klíče.Nic jinýho nepotřebuju.Tak nespim u Maca poprvé, že jo.

Vyběhla jsem z domu a utíkala ke Gunnarsenům.Celá rudá a a sotva popadajíc dech jsem zazvonila.Otevřela mi Katie.Hned jak mě uviděla, široce se usmála a pustila mě dál.

,,No kde jsi.Už jsme museli začít pařit bez tebe." zvolal Marcus a přitom poukáže na flašku coly.Jen jsem se tomu zasmála a přešla k nim.

Plácla jsem sebou na pohovku mezi ty dva a vzala Macovi z ruky brambůrky.

,,Hele to je moje!" osočil se na mě Marcus.

,,Tak teď už je to moje." vyplázla jsem na něj jazyk a dál se cpala ukradeným jídlem.

Kluci mezi tím pustili nějaký film a já se pohodlněji usadila.A co se nestane?Ti idioti pustili horor.A ten já fakt nesnáším.

Hned při první strašidelné scéně, popadnu Maca za ruku a víc se k němu natisku.Ten se tomu jen zasměje.

Ke konci filmu už jsem schovávala hlavu v Marcusově hrudi a skoro na něm ležela, protože jsen se na to nemohla dívat.

,,Konec!" vykřikl Mac a já sebou trhla.Odtáhla jsem se od něj a začla ho mlátit.

,,Vy idioti, teď se budu bát jít sama i na záchod!" křičím na něj.

Marcus mě chytne za ruce a tím mě zastavil.

,,Tak já tam budu chodit s tebou, když jseš takový strašpitel." zasmál se a já ho plácla přes rameno.

,,To neni vtipný!Víš jak horory nesnáším." řekla jsem už trochu klidněji.

,,No my už asi půjdeme spát." ohlásil Tinus, když mu Katie pomalu usínala v náručí, ,,Dobrou." popřál nám a my mu přání oplatili.

,,My už asi taky půjdem spát co?" zeptal se mě Mac, ale znělo to spíš jako rozkaz.

Přikývla jsem a hned na to zívla.Vyšli jsme těch pár schodů nahoru a Mac mě zavedl k pokoji pro hosty, kde budu spát.

,,Tak dobrou noc." objala jsem ho a zalezla do pokoje.

Zahrabala jsem se do peřiny, ale nemohla jsem usnout.Bála jsem se.Z toho hororu jsem měla takový divný pocit.Jakoby mě někdo sledoval.

Po patnácti minutách jsem to vzdala, zvedla se a vyšla na chodbu.

Zamířila jsem k Marcusovým dveřím a opatrně jsem je otevřela.Spal.Byl zachumlaný v peřině a vlasy mu roztomile padaly do obličeje.Musela jsem se usmát nad tím jak byl roztomilý.Už zase?Achjo.

Přešla jsem k jeho posteli a jemně s ním zatřásla.

,,Marcusi." zašeptala jsem a on nechápavě rozlepil oči.

,,Car?Děje se něco?" zeptal se ihned, jak mě zaregistroval.

,,Nemůžu usnout.Hrozně se bojím z toho hororu." řekla jsem roztřeseným hlasem a podezíravě se rozhlédla kolem sebe.

,,Tak pojď ke mně." uchechtnul se a nadzvednul peřinu.Už si tam chci vlézt, když v tom mě zastavil jeho hlas.

,,Nechceš si sundat to oblečení?Půjčím ti svoje triko." navrhne a já se na něj překvapeně podívám.To jako chce, abych se tady svlíkla nebo co?No, je pravda, že to triko není moc pohodlné.Tak nakonec jen přikývnu a z jeho skříně vyhrabu nějaké dlouhé tričko.

,,Ehm..můžeš se prosím otočit?" kouknu se na něj nejistě.Přikývnul a otočil se.I já se k němu radši otočila zády a v rychlosti se převlíkla.Spodní prádlo jsem si nechala.

Přešla jsem k jeho posteli a vlezla si pod deku.Otočila jsem se k němu zády, ale on se otočil, přitáhl si mě na svou, mimochodem nahou, hruď a obmotal mi ruku okolo pasu.Trošku mě to překvapilo.Co kecám málem jsem omdlela.Na místech, kde se jeho kůže dotýkala mé pokožky, ikdyž to bylo přes tričko, moje pokožka pálila a cítila jsem malé víbojky energie.V břiše jsem zase ucítila ten zvláštní pocit.Ale příjemný pocit.

,,Dobrou noc." vydala jsem ze sebe po chvíli.

,,Dobrou Car." řekl už v polospánku a zabořil mi nos do vlasů.Musela jsem se sama pro sebe usmát.Bože co se to se mnou děje?

Jsem tu zas s dalším dílem, téhle podle mě zatím docela dost nudné, povídky.No ale musím to nějak rozjet😂Doufám že se líbí 💖💬btw kdo taky naprosto zbožňuje ti novou písničku?😍😍
Love ya💖
MajdaMaggie

Only best friends [Marcus Gunnarsen] Kde žijí příběhy. Začni objevovat