S Marcusem se nebavím už týden a můj život je...prázdný. Sakra já ho potřebuju! A je mi jedno, že už to mezi náma nebude jako dřív, ale potřebuju ho. Ať si klidně dál chodí s Alison, ale já zase potřebuju zpátky svýho nejlepšího kamaráda.
Tyhle myšlenky se mi honily hlavou celé odpoledne. Dokud se neozval zvonek.
Otráveně jsem protočila očima a odložila rozjedený kousek pizzy na talíř.
Otevřela jsem dveře a ten kdo za nimi stál, toho bych tady ani v nejmenším nečekala.
,,Ahoj." pozdravil mě Marcus a jemně se usmál. Panebože ten jeho úsměv. To potřebuju.
,,A-ahoj." vykoktala jsem ze sebe a ustoupila o krok dozadu, aby mohl vejít.
Vešel dovnitř a sundal si boty. Automaticky pokračoval do obýváku, kde se zastavil a s lítostivým obličejem se na mě podíval.
,,Přišel jsem se ti omluvit." vypadlo z něj a sklopil hlavu. Povzdechla jsem si.
,,Co se mělo stát, stalo se. Tak já myslím, že to můžeme hodit za hlavu." pokrčila jsem rameny a obešla ho. Sedla jsem si na pohovku a vzala si do ruky můj rozjedený kousek pizzy.
,,Ale já to chci nejdřív vyřešit." řekl a posadil se vedle mě na pohovku.
Otočila jsem se směrem k němu a tázavě pozvedla obočí.
,,Musíš pochopit, že já Alison miluju a to se nezmění," au to bolelo. A hodně, ,,A já za ní budu stát i kdyby mi někdo řekl, že spáchala vraždu. Já jí věřím a ona věří mě." dokončil svůj monolog a já se divila, že mi z očí netečou slzy. Tyhle slova mě tak zasraně zabolely.
,,Já to chápu a je to tvoje rozhodnutí," usmála jsem se a pokračovala, ,,Ale mám jednu otázku," zazubila jsem se na něj a Mac kývnul, ,, Spal jsi s ní?" vybalila jsem na něj a on na mě překvapeně vyvalil oči. Já to asi ani nechci vědět. Nevím proč jsem se na to ptala.
,,N-ne." vykoktal a zatvářil se nejistě. Jo takže tomu dávám tak týden. Vyspí se spolu a ta děvka ho odkopne. Nebo taky ne. Vezmou se, budou mít spolu děti a ona bude mít plno prachů a to je všechno o co jí šlo. Jo myslím si o lidech velmi hezké věci. Ale zrovna Alison se k tomu sama nabízí.
,,Dáš si pizzu?" zeptala jsem se ho a sama si vzala další kousek.
,,Ne, děkuju.Vlastně jsem se tě chtěl na něco zeptat," zaraženě jsem přikývla ať pokračuje dál a bála se jeho otázky, ,, Nechceš s náma jít na pouť?" zeptal se Mac a zazubil se na mě. Oddechla jsem si.
,,A co znamená s náma?" zeptala jsem se, protože bych tam velmi nerada dělala křena těm dvoum. To už radši půjdu skočit ze skály.
,,No já, Alison, Martinus a Katie." řekl a já se ušklíbla. Katie že bude v takové blízkosti té štětky? Tak to by jsme si jí měli dát na vodítko a na hubu košík. Připomenu to Martinusovi. I když představa toho, jak se Katie pere s Alison, nebyla špatná.
,,Čemu se tak směješ?" zeptal se pobaveně Mac a já si až teď uvědomila, že jsem se začala smát. Mám to ale rychlé myšlení.
,,Ale ničemu, " zasmála jsem se, ,, Jo tak já s vámi půjdu.Kdy to je?" kousla jsem do pizzy a čekala na odpověď.
,,Zítra večer." odpověděl.
,,Co?! Už?! Počkej to nemám šanci stihnout!Nemám vybraný oufit, make-up ani boty!" začala jsem šílet a Marcus se na mě podíval jak na debila. No hádejte na koho jsem právě hrála? Ano naší milovanou Alison.
Marcus se tvářil tak nechápavě, až mě to rozesmálo.
,,Vážně by jsi tomu uvěřil?" zeptám se ho mezi smíchem.
,,Jistě že ne." řekl s klidem. Pak se jen uchechtnul a vzal si kousek pizzy.
Když odešel, přemýšlela jsem nad tím co se právě stalo. Takže jsem odpustila Marcusovi a usmířili jsme se. Taky mi zasadil pár čerstvých, velmi bolestivých ran do srdce. A nakonec to nejlepší, zítra s nima jdu na pouť. Živě, z první řady, uvidím jak se ti dva oblizují na každých pěti metrech. Jo to fakt potřebuju. Jako by to nedělali už ve škole.Aneb jak si dokonale zkurvit život part one.
Se slzami na tvářích jsem objala svého plyšového medvěda a potopila se do říše snů.
Já vím opět nudná kapitola, ale v příští už by měla být nějaká větší zápletka.Ale to velké teprve přijde!😂😂Co si myslíte o tom jak Car mluví o Alison.Myslíte že je Alison vážně taková?💬💬
Doufám že se líbí❤
Love yaa💓
MajdaMaggie
ČTEŠ
Only best friends [Marcus Gunnarsen]
FanfictionNajednou se ke mně přiblížil.Nebyla jsem schopná udělat jediný pohyb.Najednou se jeho rty dotkly těch mých.I když to byl krásný pocit hned jsem se odrthla. ,,Co děláš?" zeptala jsem se ho zděšeně. ,,Já..." 3. #marcusandmartinus 4. #marcusandmartinus...