A pak...to s náma trhlo a my se neuvěřitelnou rychlostí řítili dolů.
Byla jsem tak překvapená, že jsem se odtáhla od Maca a opřela se do sedačky. Křečovitě jsem zavřela oči a drtila Macovi ruku.
Byl to rychlý pád a tak to trvalo asi deset vteřin než jsme se dostali dolů.
Rychle jsem se z té hrůzy odpoutala a stoupla si na pevnou zem. Snažila jsem se uklidnit svoje zběsile bušící srdce. Nohy mě nechtěly poslouchat, tak jsem si opodál sedla do trávy.
To srdce mi ale z hrudi málem nevyskočilo kvůli té atrakci, ale kvůli tomu co se stalo na ní! Teda málem se to stalo! Panebože vždyť my se s Marcusem málem políbili!
Mezitím ke mně došli ostatní a když se na mě Marcus podíval ihned jsem se začala červenat. Byl na tom podobně. Katie s Martinusem na nás pobaveně koukali. Asi jim tahle trapná situace přišla kdo ví jak vtipná. A Alison těkala pohledem mezi námi všemi a koukala se dost podezřívavě.
,,Já už budu muset domů." vyhrkla jsem a Katie se zamračila.
,,Jsme tady teprve asi hodinu a půl, ještě jsme to pořádně nerozjeli.Nemůžeš odjet!" vykřikla Katie a já se na ní omluvně usmála.
Nemůžu tady být. Potřebuju si urovnat všechny myšlenky. Před chvílí jsme se s Marcusem málem políbili a on proti tomu nic neměl. Zároveň nechci koukat na ty dva, jak se olizují každých pět minut, zvlášť po tomhle incidentu. A měla jsem těch důvodů ještě víc.
,,Já jdu taky." řekl Marcus a podíval se na mě dost neutrálním výrazem. Měla jsem z toho husinu.
,,V tom případě já jdu taky!" zapištěla Alison a já protočila očima.
,,Když myslíte. Ale nevíte o co přicházíte." pokrčila Katie rameny, vzala Tinuse za ruku a někam ho odtáhla. Jen jsem se dívala na jejich mizející záda a přemýšlela do čeho jsem se to zase namočila.
,,Tak asi jdem." povzdechla jsem si a vydala se k východu. Marcus šel hned za mnou a vedle něho cupitala ta ropucha.
Než jsme došli na zastávku, stihla jsem si ujasnit jednu věc. To co se stalo na tý atrakci se mi líbilo a omyl to rozhodně nebyl.
Podívala jsem se kdy nám jede autobus a zaúpjela jsem.
,,Autobus jede až za hodinu." oznámila jsem a poraženě si sedla na lavičku.
,,Tak já zavolám tátovi ať nás vyzvedne." navrhl Marcus a šel volat.
Marcus:
Co. Se. To. Sakra. Stalo?! Pořád tomu nemůžu uvěřit.Vážně jsme se s Car málem políbili?!Nevím co to do mě vjelo. Ale jedno vím jistě. Líbilo se mi to. A to mě děsí asi nejvíc! Sakra vždyť já se do Cariny nemůžu zamilovat. Mám přece Alison.Když Car oznámila, že jede domů chtěl jsem jet s ní, protože jsem ten incidet chtěl probrat.Viděl jsem ten její nejistý výraz, když jsen řekl, že jedu taky.
Bohužel mi můj plán překazila Alison.Vidím jak jí Car nenávidí. Ani Katie a Martinus jí moc nemusí, ale já ji miluju a to se nezmění. A nemiluješ spíš někoho jinýho?Ne..?
Konečně přijel táta. Řekl jsem Alison ať si sedne dopředu, že je to tam pohodlnější. Uvěřila mi a sedla si tam. Pravda byla, že jsem jen chtěl sedět vedle Car. Nechtěl jsem s ní mluvit. Chci jenom prostě cítit její tělesné teplo. Nevím proč.
Carina se celou cestu koukala z okna a já na ní měl perfektní výhled. Má tak vlnité vlasy. Modro-šedé oči jak zatahující se obloha. Plné rty, kterých jsem se mohl před pár minutama dotknout. Ježiši...A ty její klíční kosti. Má je vystouplé...hm tam by se dělaly znamínka...Sakra a dost! Nad čím to proboha přemýšlím?!
Nejdřív vystoupila Alison, která se se mnou rozloučila dlouhým polibkem, který mi byl kdo ví proč nepříjemný. Na Car jen vražedně pohlédla. Zamračil jsem se.
Rozjedeme se směr Cariny domov, ale než stihnu cokoli říct, tak jsme tam.
,,Tak...ahoj." rozloučil jsem se s ní váhavě. Trhla sebou jako by se probudila.
,,J-jo ahoj." řekla a rychle vystoupila z auta. Pak na mě jen mávla a zmizela uvnitř domu. Povzdechl jsem si.
Co se to se mnou děje? Nikdy jsem o ní takhle nepřemýšlel. Vlastně jsem si nikdy nevšiml, že je tak krásná. Mnohem hezčí než Alison. A jéje. Nevím co si o tom mám myslet. Ale asi vím další věc. To co ke Car cítím není jenom přátelství.
Další část jsem vydala, protože se stalo něco neuvěřitelnýho😵M&M nám likli fotku na fp omggg😭😭😍😍takže jsem mega happy😍🔥
Že by konečně bliklo i Marcusovi?😂🙏No uvidíme😏Btw chcete aby Katie a Martinus zůstali spolu celý příběh nebo to mezi nima mám taky nějak zamotat?😇
Doufám že se líbí ❤
Love ya💓
MajdaMaggie
ČTEŠ
Only best friends [Marcus Gunnarsen]
FanfictionNajednou se ke mně přiblížil.Nebyla jsem schopná udělat jediný pohyb.Najednou se jeho rty dotkly těch mých.I když to byl krásný pocit hned jsem se odrthla. ,,Co děláš?" zeptala jsem se ho zděšeně. ,,Já..." 3. #marcusandmartinus 4. #marcusandmartinus...