~20~

2.4K 127 9
                                    

O pár týdnů později:
Ten den jsem šla zrovna ze školy a měla jsem v plánu jít domů a tentokrát neopustit svoji lásku.

Ne nemyslím Marcuse, myslím postel. Dneska ráno jsem jí velice neochotně musela opustit a tak jí to teď chci vynahradit.

Do uší mi hrála moje oblíbená písnička, když mi zapípal telefon, oznamující novou zprávu. S úsměvem jsem rozklikla chat s Katie.No hned jak jsem si jí přečetla, úsměv mi zmizel z tváře.

No hned jak jsem si jí přečetla, úsměv mi zmizel z tváře

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ježiši že neudělala to co si myslím. Protože jestli jo, tak to nedopadne dobře.

Zavolala jsem Macovi, který dneska ležel doma, protože má vyřvané hlasivky z posledního komcertu v Helsinkách a prý nemůže skoro mluvit. No tak teď těch pět minut bude muset mluvit.

,,Ahoj honey, děje se něco?" zachroptěl do telefonu a já se musela úsmát. Chudáček můj malý.

,,No vlastně děje. Byl Martinus včera na nějaké párty?" zeptala jsem se ho a nervozitou si zběsile kousala ret.

,,Ne? Teda pokud se v noci nevyplížil ven, ale to podle mě ne, protože si furt stěžuje, že ho bolí noha." uchechtl se Mac. Mě ale moc do smíchu nebylo.

,,Super." řekla jsem naštvaně.

,,Děje se něco o čem bych měl vědět?" zeptal se Mac a v jeho hlase byla poznat značná starost.

,,Nejsem si tím jistá, ale řeknu ti to až to všechno budu vědět. Teda jestli mi Katie povolí ti to říct. Zatím prosím Tinusovi neříkej na co jsem se tě ptala." kladla jsem mu na srdce a věděla jsem, že věřím správnému člověku.

,,Dobře a ty jsi v pořádku?" zeptal se znova Mac. Musela jsem se usmát nad tím jak je starostlivý.

,,Ano jsem neboj. Hned jak přijedu od Katie, stavím se za tebou." usmála jsem se nad představou, že zase budu po dlouhém víkendu co byl pryč, v jeho objetí.

,,Okay už se nemůžu dočkat." řekl nadšeně a já si živě dokázala představit ty jeho čokoládky a nich ty jiskřičky nadšení.

,,Ahoj." uchechtla jsem se a hovor položila.

Povzdechla jsem si, protože moje odpolední rande s postelí, bylo fuč. No hold se s ní uvidím až večer.

Během několika minut jsen si našla autobus do Møsjoenu a vydala se na zastávku.

Když autobus konečně zastavil v Møsjoenu, už z dálky jsem viděla dost nervózní Katie. Jestli to fakt udělala, tak jí zaškrtím.

,,Ahoj." pozdravila jsem jí, ale ona byla úplně mimo. Koukala někam za mně a vůbec si mě nevšímala.

,,Haló, země volá Katie." zamávala jsem jí rukama před obličejem. Trhla sebou a několikrát zamrkala.

,,Jo ahoj Car, promiň." zamumlala a už mě táhla směrem do kavárny, jak jsme byly domluvené.

Objednaly jsme si a hned co číšník odešel, tak jsem se tázavě podívala na Katie.

Hned ode mně odvrátila pohled a dívala se radši na svoje ruce do klína.

,,Tak co se stalo? I když to asi tuším." zeptala jsem se jí a natáhla si ruce před sebe na stůl.

Katie si povzdechla, ale nic jiného než její dech, z ní nevyšlo.

,,Noták Katie, nemůžeš to držet v sobě. Navíc jsem nejela takovou dálku jenom kvůli tomu, že mi tady budeš sedět a mlčet a jes-" začala jsem svůj monolog, ale ona mě přerušila.

,,Podvedla jsem Tinuse." vyhrkla a já ztuhla. I když jsem to tušila, tak jsem na ní koukala naprosto překvapeně.

,,Tušila jsem to..." zamumlala jsem si spíš pro sebe a Katie ke mně konečně zvedla pohled.

V jejích studánkových očích jsem viděla jen smutek. Koukala se na mě naprosto zdrceně. Bolelo mě to za ní. Věděla jsem zcela jistě, že to neudělala úmyslně. Tinuse miluje a nedokázala by ho podvést úmyslně, vidím jí to na očích. (tohleto je taky hrozná kokotina, když miluješ, nepodvedeš, tečka. Děkuji😂🙏🏻)

,,Já nechtěla." zavzlykala a já si až teď všimla, že brečí. Opatrně jsem jí vzala za ruku a jemně jí stiskla, na náznak že jsem tu s ní.

,,Včera jsem byla na párty. Tinus nemohl, protože byl unavený po koncertu a ani nemohl pořádně mluvit. Tak mě moje spolužačky donutily tam jít bez něj. Ani jsem si to potom neuvědomila, ale začala jsem pít docela dost tvrdý alkohol. Pak už mám jen útržky. Vím, že jsme tancovali. Pak se kolem mě začal motat jeden kluk. Pak si pamatuju jak mě zatáhl do pokoje. Pak už mám jen okno. Ráno jsem se vedle něj probudila a byli jsme oba dva nazí. Rychle jsem odtamtud vypadla. Ani nevím co to bylo za kluka. Přes slzy jsem toho moc neviděla." dokončila svoje vyprávění a zase se rozbrečela na novo.

Zvedla jsem se a objala jí. Cítila jsem jak mi slzami smáčí triko. Chudinka. Nemůže za to. A je vidět že toho hodně lituje. Je mi jí líto.

Achjo co jsem to zase napsala😂😂Tak chtěli jste zápletku mezi Katie a Tinusem, tak tady jí máte😊Příště bude i pohled Tinuse a Katie😝
Doufám že se líbí
Love ya💓
MajdaMaggie

Only best friends [Marcus Gunnarsen] Kde žijí příběhy. Začni objevovat