~8~

2.5K 141 14
                                    

Všechno jsem Katie řekla.Nemohla jsem to v sobě dusit.Musím říct, že mě její reakce rozesmála.Nadávala, že Alison rozbije ksicht a nazývala jí velmi vtipnými přezdívkami.

Alespoň něco mi zlepšilo náladu.No druhý den už zase moje nálada kleskla na bod mrazu.

Ve třídě jsem byla brzo a tak tam Marcus ještě nebyl.Pro mě ideální.Sedla jsem si na svoje obvyklé místo, tedy vedle Marcuse.Pochybuju , že si po zítřku bude chtít sednout vedle mě.

Zazvonilo a Marcus nikde.Byla tady už i Alison tak mi přišlo divné že nepřišel.

Celou hodinu jsem přemýšlela proč dneska Mac nepřišel.Že by byl na mě tak naštvaný a ani nepřišel do školy?Nebo mu je prostě jenom blbě?

Kvůli svým zmateným myšlenkám jsem skoro přeslechla i zvonění, které oznamovalo začátek přestávky.

S povzdechem jsem si vzala tašku a vydala se ke svojí skřínce, když mi někdo poklepal na rameno.

S nezájmem jsem se k dotyčnému otočila čelem, ale hned jak se mi naskytl pohled na smutného Marcuse do očí se mi opět vehnaly slzy.

,,Co tady děláš?" zeptala jsem se ho tak potichu, že mě bylo sotva slyšet.Najednou mě Mac vzal za předloktí a odtáhl do vedlejší chodby, kde nebylo tolik lidí.

,,Chci se ti omluvit." promluvil na mě a v očích se mu zaleskla provinilost.

,,Není za co." zašeptala jsem a sklopila hlavu ke svým botám.

,,Ale je," vzal mě za bradu a donutil mě se na něj podívat, ,,Byl jsem blbec promiň mi to." řekl a křivě se usmál.

Nemohla jsem mu odolat a tak jsem mu úsměv opětovala.Nadšeně mě obejmul a bylo vidět, že je šťastný.

,,Proč si vlastně nebyl na první hodině?" zeptala jsem se ho po cestě do třídy.

,,Zaspal jsem." uchechtnul se a já s ním.

Když jsme došli do třídy, Alison na něj hned zamávala a poklepala na místo vedle sebe.

Smutně jsem se na Marcuse podívala.Ten mi jen daroval jeden ze svých dokonalých úsměvů a vydal se k našemu místu.Už zase začínáš?Ale ticho bude!

S vítězným úsměvem jsem se vydala za Marucem a sedla si vedle něj.Nezapomněla jsem Alison darovat jeden posměšný úšklebek.Ta se jen s naštvaným výrazem otočila směrem k tabuli.

,,Dneska s tebou budu sedět celý den." zašeptal mi Marcus do ucha a já se zachvěla.

,,Jenom dneska?" udělala jsem na něj smutný oči.

,,Do konce života." pronesl a já se usmála.Jo to určitě.Kdyby jsi mě ještě tak miloval.To by bylo do konce života.Bože co to zase meleš?

Celý den byl Marcus jenom se mnou.A když k nám přišla Alison, že si chce promluvit, tak jí odbyl, že teď nemá čas.Vždycky jsem umírala smíchy z jejího výrazu.

Byla poslední hodina a my čekali než do třídy přijde učitel.Najednou si to k naší lavici napochodovala Alison.Rádoby "svůdně" se naklonila k Marcusovi, tak aby měl skvělý výhled do jejího výstřihu.Chtělo se mi zvracet.

,,Maci?Platí dneska to rande v kině?" zašvitořila a já ztuhla.On jí pozval na rande?!Tuhle štětku?!Panebože Marcusi kde jsi nechal oči!

,,Jo jasně." usmál se na ní a to byl konec jejich konverzace.Opět jsem byla naštvaná.On tu kravku vážně pozval na rande?!Já ho nepoznávám!

A bolelo to.Opět další rána do srdce a on o tom chudák ani neví.

S Marcusem jsem celou hodinu nepromluvila ani slovo.I když on se o to snažil.Konečně zazvonilo a já s tichým Ahoj mohla vypadnout ze třídy.

Doma jsem hodila tašku do kouta, vzala si na sebe sportovní obleční a i přes silný déšť jsem se šla proběhnout.

Běžela jsem kam mě nohy nesly, až jsem nějakým zvláštním způsobem doběhla na místo, kde jsme si s Marcusem tenkrát dělali piknik.

Sedla jsem si do mokrého mechu na kraj skály a hlasitě oddechovala.Vzpomněla jsem si na ty krásné chvíle strávené tady.S Marcusem.Nahnalo mi to slzy do očí.

Došlo mi, že jestli jim to rande dneska vyjde, tak už to nikdy nebude jako dřív.Ono by to asi nebylo jako dřív i kdyby to rande nevyšlo.Jsem do něj přece zamilovaná.A to se nezmění.I kdybych jakkoli chtěla.Ale já nechci.

Další kapitla je tuuu.Tak co?Dá se podle vás Marcus dohromady s Alison?Nebo si myslíte že taky něco cítí ke Carině?💬💬
Doufám že se líbí
Love ya💖
MajdaMaggie

Only best friends [Marcus Gunnarsen] Kde žijí příběhy. Začni objevovat