Ráno jsem šla do školy sama.Nechtěla jsem s ním mluvit.Pořád jsem na něj byla svým způsobem naštvaná.
Došla jsem ke skříňce, vzala si učebnice a zamířila do třídy.Když jsem tam vešla a chtěla si sednout na moje místo někdo už tam seděl.Ihned jak jsem tu osobu uviděla, měla jsem chuť jí ještě víc zmalovat ksicht.
Ta kravka Alison seděla na MÉM místě a o něčem se zapáleně bavila s Macem.Ten jí s širokým úsměvem poslouchal.Chtělo se mi zvracet.
Došla jsem k lavici, kde seděli a odkašlala si.Ani jeden si mě nevšimli.Normálně jako bych tam nebyla.
Naštvaně jsem praštila svýma věcma o lavici a oni oba dva nadskočili.Marcus se na mě nechápavě podíval a Alison se ušklíbla.
,,Sorry tady sedím já." prskla jsem po Alison a ta se podívala na Marcuse.Svůj pohled jsem teda stočila k němu.
,,Hele Car, nevadilo by ti kdyby si Alison na tuhle hodinu sedla se mnou?"zeptal se mě a já zalapala po dechu.Si ze mě už fakt dělá srandu?!Ani za blbej pozdrav mu nestojím.Ty jsi ho taky nepozdravila.Mám k tomu důvod.
Zhluboka jsem se nadechla a vydechla.Pak na obličeji vykouzlila usměv, samozřejmě falešný.
,,Jasně." řekla jsem a usmála se jak nejvíc to šlo.Mac mi úsměv opětoval, ale pak svou pozornost zase přesunul k Alison, která se na mě posměšně ušlíbla a začala Marcusovi vyprávět něco "hrozně vzrušujícího".
Povzdechla jsem si a sedla si za ty dva.Dala jsem si do uší sluchátka a lehla si na lavici.Mám k tomu dva důvody.Nechci ty dva slyšet a taky jsem v noci skoro vůbec nespala, takže to dospím teď, o nudné fyzice.Naše fyzikářka je tak blbá, že nepozná, že má někdo sluchátka v uších.A ani neuvidí do zadních lavic, protože je malá.
Když skončila fyzika, snažila jsem se přežít i ostatní předměty.Alison nakonec seděla s Marcusem celý den.Neměla jsem sílu něco namítnout.Radši jsem seděla na druhém konci třídy a ztrácela se ve svých myšlenkách.
Marcus se nikdy nesmí dozvědět, že jsem se do něj zamilovala.Nechci zničit vztah mezi námi.Nechci o něj přijít.Proto jsem se rozhodla, že se budu chovat jakoby se nic nestalo a ať si s Alison flirtuje jak chce.I když to bude asi těžký, ale záleží mi na jeho štěstí.
O hodině jsem napsala Katie.
Musela jsem se usmát nad její reakcí.To se mi na ní líbí.Nikdy jí nemá přehnanou, ale bohatě to stačí na zlepšení nálady.
,,Doufám, že tam nemáte mobil slečno!" zvýšila hlas učitelka a já ho okamžitě schovala do kapsy.Uslyšela jsem uchechtnutí.Samozřejmě že to byla Alison, která se na mě posměšně koukala.Snažila jsem se jí zabít pohledem.
,,Jistě že ne paní učitelko." odpověděla jsem a začala si zapisovat věci z tabule.Teď mi docházelo, že Mac se mnou od rána nepromluvil.Jako bych byla vzduch.Smutně jsem si povzdechla a snažila se vypočítat nudné příklady.
Na obědě jsem seděla sama.Pomalu jsem si do úst vkládala, něco čemu místní kuchařky říkají jídlo, ale určitě to tak nevypadalo.
,,Tady jseš.Hledám tě snad po celé jídelně." sedl si naproti mě Marcus.Zvedla jsem k němu hlavu.On ví že existuju?Páni.
,,Není to tu zas tak velký." pokrčila jsem rameny a radši sklopila pohled zpátky do talíře.Nevydržela jsem se dívat do těch jeho čokoládek.
,,Celý den jsi se mnou nemluvila.Snad jsi se mi i vyhýbala." promluvil Marcus vyčítavě?Dělá si ze mně srandu?!
,,Mě to přišlo právě na opak," zvedla jsem k němu pohled, ,,A navíc, myslím že jsi měl lepší zábavu." ušklíbla jsem se a zase radši rychle pohled odvrátila.
,,Ty jí nemáš ráda co?" řekl smutně.Wow chytrej kluk!
,,Ne, jen...prostě mi přijde jako jedna z těch bohatejch, přemalovanejch štětek, kterým jde jenom o prachy." řekla jsem svůj názor, ale to jsem asi neměla.
,,A mluvila jsi s ní?" vystartoval po mně až jsem sebou polekaně trhla, ,, Kdyby jsi se o ní víc zajímala, tak zjistíš, že je to moc milá holka a určitě to neni jedna s těch zlatokopek!" zakřičel po mně a já se přikrčila.Ještě nikdy na mě nekřičel.A bylo to hrozné.Připadala jsem si tak...bezmocná.
,,Jasně naše úžasná Alison!" vykřikla jsem, abych nebyla pozadu.
,,Pokrytče." prskl po mě Marcus a odešel.Slzy mi opět vstoupily do očí a já složila hlavu do dlaní.Vážně jsem se právě poprvé pohádala s Marcusem?Ano s Macem jsme se ještě nikdy nepohádali.Když nepočítám ty dětské hádky o kyblíček a lopatku.Vážně jsme se teď pohádali jenom kvůli tý krávě Alison?!
Naštvaně jsem odnesla tác a vydala se pro svoje věci.Mezitím mi volala Katie, že už je tady a že prý potkala rozzuřeného Marcuse.Výborný takže teď jí to všechno budu muset vysvětlovat.I když ono je to možná dobře.Potřebuju se někomu vypovídat.Většinou tuhle službu prokazoval Marcus.
Hned jak jsem nad ním zase přemýšlela, tak se mi do očí nahrnuly nové slzy.A tak jak jsem uviděla Katie před školou, rozeběhla jsem se k ní a s brekem jí vlítla do náruče.
Marcus to zase všechno posral😂achjo..macu, macu😂😂Dneska začíná 2Sides world tour🙌Kdo jde na koncert v Praze?😏
Doufám že se líbí ❤
Love ya💖
MajdaMaggie
ČTEŠ
Only best friends [Marcus Gunnarsen]
FanfictionNajednou se ke mně přiblížil.Nebyla jsem schopná udělat jediný pohyb.Najednou se jeho rty dotkly těch mých.I když to byl krásný pocit hned jsem se odrthla. ,,Co děláš?" zeptala jsem se ho zděšeně. ,,Já..." 3. #marcusandmartinus 4. #marcusandmartinus...