Katie:
Ozval se zvonek. Polekaně jsem sebou trhla. Kdo by to mohl být? Je úterý dopoledne, rodiče jsou v práci a všichni by měli být ve škole.Nejistě jsem se zvedla, rukávem od mikiny jsem si utřela slzy a došla otevřít.
Ten kdo tam stál, toho bych tady fakt nečekala.
,,C-co tad-dy děláš-š?" vykoktala jsem ze sebe a div mi nevypadly oči z důlků, jak jsem byla překvapená.
Koukla jsem se do těch očí, které tolik miluju. Teď vypadaly jak hořká čokoláda. Byly temné a plné bolesti a lásky. Ano nemám halucinace, vážně lásky.
Jen zakroutil hlavou a po tvářu mu stekla slza. Další bodnutí do srdce. Pokud se teda ještě pod návalem žalu nerozpadlo.
Ani jsem se nestihla nadechnout a už mě pevně svíral v objetí. Opět mě po dlouhé době, obklopil ten nekonečný pocit bezpečí a lásky.
Silně jsem mu obmotala ruce kolem pasu a hlavu mu zabořila do ramene.Vdechla jsem jeho dokonalou vůni a snažila si jí co nejlépe zapamatovat.
Vůbec jsem to nechápala.Vždyť jsem mu tolik ublížila, tak proč tohle dělá?
Najednou se ode mně odtáhl. Pocit zimy a samoty mě opět pohltil. Ale jenom na chvilku. Nahned mě totiž vzal za ruce a podíval se mi hluboko do očí. Měla jsem z toho husí kůži.
,,Nemůžu bez tebe žít Katie. Miloval jsem tě, miluju tě a vždycky milovat budu. I kdyby jsi mě podvedla třeba desetkrát. Což se doufám nestane. Katie, jsi to nelepší co mě v životě potkalo. Ano ublížila jsi mi, ale to nic nezměnilo na citech co k tobě chovám. Musel jsem si to trochu promyslet. A vím, dal jsem si na čas, protože týden je hodně. Ale jedno jsem věděl ihned. Miluju tě a nikdy tě nechci ztratit. A proto ti odpouštím." vydechl a slabě se usmál.
Zapomněla jsem jak se dýchá. Tohle bylo to nejhezčí co mi kdo v životě řekl. Slyšeli jste tu hroznou ránu?
To se právě moje srdce dalo zase dohromady.On mi odpustil! Já ho neztratila! Panebože já mám toho nejdokonalejšího kluka na světě!
Otevřela jsem pusu abych něco řekla, ale nic z ní nevyšlo. Jednoduše jsem ztratila slova.
Proto jsem to vyřešila lehce. Prostě jsem ho políbila.
A zase ten pocit. Pocit toho, že vás někdo miluje.Že tu pro někoho jste a on vám nikdy neodejde.
Cítila jsem jak se Tinus do polibku usmál a za pas si mě přitáhl blíž. Zamotala jsem mu ruce do vlasů a jemně za ně zatahala. Okamžitě mě natlačil na zeď za námi a svoje ruce přemístil na moje stehna. To byl signál pro mě a já vyskočila.
Obmotala jsem si nohy kolem jeho pasu, zatímco on mně držel pod stehny. Jemně mi jazykem přejel po dolním rtu a já mu víc než ráda přístup povolila. Byla jsem jako v sedmém nebi.
Nic jiného jsem nepotřebovala. Jenom Martinuse, který pro mě představuje něco jako drogu. Drogu, která mi neskutečně chyběla.
~~~
Carina:
Jsem tak hrozně ráda, že se zase dali dohromady! Jako oni se nikdy nerozešli spíš měli takvou pauzu, ale Katie to jako rozchod brala.Byla totiž totálně na dně. Snad nikoho jinýho jsem neviděla tak zlomeného. Myslela si, že už jí to nikdy Tinus neodpustí. Dokonce začala brblat něco o tom, že si toho hajzla, který jí svedl najde a zmlátí ho. To se mi jí podařilo vyvrátit.
Jsem zrovna na cestě za Marcusem. Zítra odpoledne odlítá do Dánska na koncert a já si ho chci ještě chvíli užít. Sice se má vrátit za tři dny, ale ani nevíte jaký je pro nás mučení být od sebe tři dny. Nedoporučuju mě v tu dobu naštvat. Neručím za to, že se dožijete dalšího dne.
Zazvonila jsem a čekala až se mi můj princ uráčí otevřít. Dneska nebyl ve škole a já nehorázně prahnu po jeho dokonalejch rtech.
A on očividně po mých, protože hned jak jsem vešla do jeho domu, přitiskl mě na nejbližších zeď a začal mě líbat. Ne že bych se stěžovala, ale ta zeď byla celkem studená. Tak jsem se trošku odtáhla od zdi čímž jsem se omylem otřela o jeho kamaráda.
,,Kurva Car." zachroptěl mi Mac do ucha a já se nevinně usmála. Napadla mě skvělá hra.
,,Copak?" podívala jsem se na něj a několikrát nevině zamrkala řasama. Při tom jsem se zase "omylem" otřela o jeho kamaráda.
,,Carino já tě varuju." zavrčel mi do ucha a jemně ho zkousl. Z pusy mi unikl vzdech. Sakra on ví kde je moje slabý místo.
,,A ty se musíš držet?" opět jsem nevinně zamrkala řasami.
,,Tak a dost." zavrčel Mac a začal mě dravě líbat. Polibky jsem mu s radostí oplácela. Moje droga je zase jenom moje.
Vzal mě pod stehny a já mu nohy obmotala kolem jeho pasu.Vydal se nahoru do pokoje a nepřestával mě líbat.
Nohou zakopl dveře a mířil s námi k posteli. Spadli jsme tam, ale pořád nepřerušovali polibek.
Po chvíli nám došel kyslík a museli jsme se odtáhnout. Marcus se přesunul k mému krku a začal mi tam jemně zkousávat kůži.
Div jsem si neukousla spodní ret, jak moc jsem se snažila nevzdychat.
,,Notak. Nebraň se tomu. Chci tě slyšet." zachroptěl Marcus a hned na to mi nasál kůži na krku. Z pusy mi unikl jeden vzdech.
,,Jestli to nepůjde zamaskovat, zabiju tě." vydala jsem ze sebe trhaně a hned potom vzdychla, protože mi Mac udělal další znaménko lásky. Jen se na mě ušklíbl a dál pokračoval ve své práci.
Při tom mi začal vyhrnovat tričko, ale dělal to tak mučivě pomalu, že jsem ho pak prostě odstrčila a sundala si ho sama.
Jen se uchechtl a sklonil se k mým rtům. Já ale uhla. Podíval se na mě dost nechápavě, ale já se jen ušklíbla a přetočila si ho pod sebe. Seděla jsem na něm tedy obkročmo a začala se mstít. Sklonila jsem se k jeho krku a začala mu tam dělat to samé co on mě. Za to on, se svoje vzdechy nesnažil nějak tlumit.
Najednou mu začal zvnoit telefon. S protočením očí to vzal. Chvíli něco říkal a nakonec to položil.
,,Mám na tebe jednu prosbu," řekl a tázavě se na mě podíval. Přikývla jsem na náznak, že má pokračovat, ,,No příští týden je takový večírek a my tam musíme mít doprovod. Tak mě napadlo..." ani tu větu nestihl dořít, a já už mu odpovídala.
,,Jo půjdu s tebou." řekla jsem s úsměvem a políbila ho na rty. On polibek okamžitě prohloubil.
,,Děkuju." zamumlal mi do rtů a já se usmála. Půjdu s ním na večírek. Lidi sse dozví kdo jsem. Lidi se dozví, že Marcus Gunnarsen má holku. Jsem nervózní, ale zároveň se i těším.
Ahá už jste si mysleli, jak to tady bude žhavý co?😂Tak to vás zklamu, protože já nic víc než tohle psát neumím a ani nechci😂😂
Doufám že se líbí❤
Love ya💓
MajdaMaggie
ČTEŠ
Only best friends [Marcus Gunnarsen]
FanfictionNajednou se ke mně přiblížil.Nebyla jsem schopná udělat jediný pohyb.Najednou se jeho rty dotkly těch mých.I když to byl krásný pocit hned jsem se odrthla. ,,Co děláš?" zeptala jsem se ho zděšeně. ,,Já..." 3. #marcusandmartinus 4. #marcusandmartinus...