Ještě jednou jsem přejela řasenkou přes řasy a podívala se na svůj odraz v zrcadle.
Snažila jsem se nahodit nějaký ten úsměv, ale šlo to opravdu těžce. S povzdechem jsem se zvedla, navlékla si střevíčky a vyšla ven před barák.
Zanedlouho přijelo auto a vystoupil z něj vysoký, pohledný blonďák. Málem bych ho v tom obleku nepoznala.Vlasy měl do patky, ale měl je nagelované, aby mu nepadaly do obličeje. Na sobě měl bílou košili, červenou kravatu a obyčejné černé sako a kalhoty. S tím svým úsměvem vypadal tak roztomile, ale zároveň dospěle.
,,Ahoj." došel ke mně a věnoval mi jeden dlouhý polibek, který jsem mu s radostí opětovala.
Rozhodla jsem se, že mu o tom stěhování řeknu až přijdeme domů, protože nám nechci kazit večírek.
,,Ahoj." zamumlala jsem mu do rtů a s úsměvem se od něj odtáhla.
,,Jsi překrásná." řekl Mac a políbil mě na špičku nosu. Zrudla jsem jak rajče a sklonila pohled ke svým šatům.
Jsou červené, až skoro krvavě rudé. Horní díl je upnutý a krajkovaný a sukně je nadýchaná a vláčná. Původně jsem si tyhle šaty chtěla vzít na maturitní ples, ale jisté okolnosti mi to pokazily.
K šatům jsem měla červené boty na menším podpatku. Nějaké doplňky s červeným kamenem a k tomu psaníčko černé barvy. Můj ůčes nebyl nijak originální. Prostě obyčejný drdol a dva pramínky volné.
Nasedli jsme do auta, kde jsem se pozdravila s Tinusem. Erik tam nebyl a auto řídil nějaký neznámý řidič.
Ještě jsme zajeli do Møsjoenu pro Katie, která vypadala úchvatně. Měla na sobě obyčejné černé šaty až na zem. Na nich byly stříbrné kamínky. K tonu měla stříbrno-černé boty a černé psaníčko přes rameno. Z vlasů měla udělaný velmi složitý ůčes, ale neskutečně jí slušel.
Když se Tinus a Katie vítali, vypadali snad ještě zamilovaněji než předtím. Byli spolu tak roztomilí. A bylo vidět, že jsou oba šťastní.
Otočila jsem hlavu na Marcuse, který se na mě roztomile usmál a propletl si se mnou prsty.
A zase to na mě dopadlo. Vždyť já zítra odjíždím na druhou stranu zeměkoule a on o tom ještě ani neví. Začala jsem se cítit provinile.
,,Ahoj Car, ty jo sluší ti to." řekla Katie a sedla si naproti mě. Je já se nezmínila? Jedem velkou černou dodávkou, takže místa je tu dost.
,,Ahoj Katie, děkuju tobě taky." usmála jsem se na ní a ona mi usměv opětovala.
Jeli jsme asi půl hodiny a mezitím jsme si neustále povídali. Teda ostatní jo, já moc ne. Pořád jsem musela přemýšlet nad tím, jak to Macovi řeknu.
Konečně jsme dojeli na místo.Ihned jsem poznala, že jsme v Trondheimu.(Já vím, že je blbost aby byli za půl hodiny v Trondheimu, ale berte to prosím s ohledem. Nemůžu za to že Trofors je taková díra 😂😂)
Když se otevřely dveře, oslepilo mě několik blesků od fotografů. Nečekala jsem, že tu budou i paparazzi.
,,My půjdem první." řekla Katie, když viděla můj vyděšený výraz. Přikývla jsem.V tuhle chvíli jsem jí byla neskutečně vděčná.
Nejistě jsem se podívala na Marcuse, který mou nervozitu vycítil a okamžitě mě chytl za ruku.
,,Neboj, jenom projdem tou uličkou. Ani se nemusíš zastavovat. Prostě všechny ignoruj. Neboj jsem tu s tebou." ujistil mě a stiskl mi ruku, načež mě lehce políbil.
ČTEŠ
Only best friends [Marcus Gunnarsen]
FanfictionNajednou se ke mně přiblížil.Nebyla jsem schopná udělat jediný pohyb.Najednou se jeho rty dotkly těch mých.I když to byl krásný pocit hned jsem se odrthla. ,,Co děláš?" zeptala jsem se ho zděšeně. ,,Já..." 3. #marcusandmartinus 4. #marcusandmartinus...