~9~

2.4K 138 14
                                    

Nevím jak teď popsat svou náladu.Uběhly asi dva týdny a já se dneska dozvěděla to, co jsem se nikdy dozvědět nechtěla.Marcus chodí s Alison.

Když jsem to poprvé slyšela od nějakých drben ze školy nechtěla jsem tomu věřit.No ale tenhle drb mi potvrdil sám hvězdný pár, který se líbal na chodbě.

Marcus byl opřený o skříňky a Alison se po něm dravě sápala.Když se mi ten obraz znovu objevil v hlavě, zvedl se mi z toho žaludek a přišel další nával slz.

Nemohla jsem v té škole být.A tak, hned po tom co jsem je takhle uviděla, jsem zamířila do ředitelny a vymluvila se,  že mi není dobře.

Naštěstí mám u ředitele dobrou pověst, tak mě bez keců pustil.

S brekem jsem doběhla domů a spadla do postele, kde jsem do teď.Přitáhla jsem si kolena k bradě a přemýšlela proč zrovna já se do něj musela zamilovat.

Když jsem ty dva viděla, bylo jasné jak ho Alison neskutečně ovládá.Byl jako její ocásek.Alison tohle, Alison tamto.

Po dvou hodinách ustavičného breku, jsem už neměla slzy.Tak jsem vzala mobil, objednala jsem si pizzu a šla si sednout do obýváku.Pustila jsem si nějaký doják a během pěti minut někdo zazvonil.To bude ta pizza.

Naprosto neupravená, rozcuchaná a s rozmazanou řasenkou, jsem se vydala otevřít.

Když jsem ale uviděla kdo ve dveřích stojí, hned jsem je zavřela.Nebo jsem se o to aspoň pokusila, ale Marcus dal nohu do dveří.

,,Ty jsi brečela?" zeptal se starostlivě.Povzdechla jsem si, že se ho dneska asi nezbavím a pozvala ho dál.

,,Koukám se na romantickej film, tak mě to trochu dojalo." pokrčila jsem rameny a zavřela za ním dveře.Jeho přítomnost mi nedělala zrovna dobře.

,,Aha." řekl a odnesl pizzu do obýváku, kam jí položil na konferenční stolek.Sám sebou pak švihl na pohovku a poklepal na místo vedle sebe.Protočila jsem očima a sedla si vedle něho.

,,A neměl bys být náhodou ve škole?" přerušila jsem to trapné ticho a on se usmál.

,,Tak ty tam taky nejseš, takže..." řekl a taky si vzal kousek pizzy.

,,No jo, ale mě je blbě." namítla jsem a on se zasmál.Nechápavě jsem se na něj podívala.

,,Co je?" zeptala jsem se ho nejistě.

,,Tak tobě je blbě a teď se tady láduješ pizzou?To nechápu." smál se dál a já se zamračila.

,,Neměl by jsi radši být s tou svojí barbínou?" řekla jsem naštvaně a jeho smích utichnul.Pořád se ale usmíval.

,,Viděla jsi nás-" začervenal se a já ho přerušila.

,,Jasně že jo!Viděla vás celá škola Marcusi!" rozhodila jsem naštvaně rukama.

,,Co tě zase žere?" zeptal se nechápavě a já si jen odfrkla.Sere mě to, že chodíš s nějakou štětkou a mě ani pomalu nepozdravíš!

,,Nic.Jen se mi ta holka prostě nelíbí." pokrčila jsem rameny.

,,A já snad potřebuju tvůj souhlas nebo co?Miluju jí a ona mě a navíc je to super holka, tak co je na ní tak špatného, že jí tak nesnášíš?!" teď už pomalu křičel.Au, au, au.Jedna rána za druhou.Proč to tak musí bolet.

,,Nesnáším jí, protože je to štětka!Jen si s tebou zahrává Marcusi, vždyť se na ní podívej.Jediný o co jí jde, jsou prachy!" tohle jsem na něj už zařvala a radši se zvedla z pohovky.Pochybuju, že mu to ale nějak otevřelo oči.

Podívala jsem se do těch jeho čokoládek a přejel mi mráz po zádech.Ten pohled...takhle nenávistě a hnusně se na mě ještě nikdy nekoukal.Cítila jsem se hrozně.Snad ještě hůř, než když jsem je viděla na tý chodbě.

,,Nechápu jak jsem mohl mít za nejlepší kamarádku, takovýho pokrytce." prskl po mě a odešel.Samozřejmě nezapomněl hlasitě prásknout dveřmi.Lekla jsem se tak moc, že jsem sebou trhla.

Ve vteřině se ale sesunu podel zdi na zem a začnu brečet na novo.Co jsem to zase udělala?Řekla jsi svůj názor.A přišla při tom o nejlepšího kamaráda!Lomeno crusche.Tak hrozně moc to bolí.Zase jsem se s ním pohádala, ale tentokrát, to bylo horší.

Ten jeho pohled.Zase mi z toho naskočila husí kůže.Nikdy se na mě takhle nedíval.Děsilo mě to.Kéž bych mu nějak mohla otevřít oči.Nějak mu říct že si s ním ta mrcha jenom zahrává.

A jsem tu s další deep kapitolou.No jo Marcus a Alison se dali dohromady😱😂Co by měla udělat Carina, aby Macovi otevřela oči?Vyznat mu lásku?💬💬
Doufám že se líbí
Love ya💓
MajdaMaggie

Only best friends [Marcus Gunnarsen] Kde žijí příběhy. Začni objevovat