~4~

2.7K 140 10
                                    

Otevřela jsem oči a uviděla pokoj prosvícený slunečními paprsky.Co bylo ale zvláštní, ten pokoj nebyl můj.
Vždyť jsem vlastně spala u Marcuse, tak co dělám.No jo ale tohle neni pokoj hostů, ve kterému běžně spím...tohle je pokoj Marcuse.

Ano opravdu hodnou chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomila, kde vlastně jsem.Pak jsem zaregistrovala, že mě něčí ruka objímá kolem pasu a někdo mi dýchá do vlasů.

Nejistě jsem se k dotyčnému otočila.Byl tam Mac.A byl nehorázně roztomilý.Vlasy mu padaly do obličeje, kde se mu rýsoval nevinný výraz.

Sjela jsem pohledem ještě níž a uviděla jsem jeho obnaženou hruď.No nebyl k zahození.Sakra Car co to zase meleš?Nevím mám po ránu nějaké divné myšlenky.Ale počkat.On nemá tričko?!

Rychle jsem se podívala na svojí hruď a naštěstí jsem na sobě měla tričko.Pak mi ale došlo, že není moje.Najednou mi v mysli vyskočil celý včerejší večer a noc.

To už se ale ten spáč vedle mě zavrtěl a nakonec otevřel oči.

,,Dobré ráno." usmála jsem se.Byl vážně k sežrání.Nechápavě se na mě koukal a několikrát zamrkal.Pak mu došlo, jak jsem se sem dostala a začal se mírně červenat.

,,Dobré," oplatil mi pozdrav a promnul si oči, ,,Kolik je hodin?" zeptal se a já se natáhla pro jeho mobil.Když jsem ho rozsvítila, vykoukla na mě fotka mě a Maca jak se něčemu smějeme.Musela jsem se usmát.On mě má na tapetě?Nechápu, že jsem si toho nikdy nevšimla.

,,Je 10:43," oznámila jsem mu a mobil zase položím zpátky, ,,Asi bychom měli vstávat." zasměju se, ale ani se nehnu.Bylo mi tady příjemně.Hhhh co to zase meleš.

,,Asi bychom měli, ale mě se nechceeee." zaúpí a zabořil hlavu zpátky do polštáře.

,,Jestli se nezvedneš, tak tě zlochtám." pohrozila jsem mu a on se zasmál.

,,Tak do toho nejsem lechtivý." pokrčil rameny a zavřel oči.Ušklíbnu se.Tomu idiotovi nedošlo, že ho znám celý život, takže vím o něm skoro všechno a to i to, kde je lechtivý.

Pomalu jsen se k němu přiblížila a začala ho lechtat za uchem.On okamžitě otevře oči a začal se nepřetržitě smát.

,,Dost!Prosím." zakřičel mezi smíchem.Já ho ale ignorovala a dál ho lechtala.Najednou mi Mac chytil ruce a rychlým pohybem se nade mně vyhoupl.Ztuhnu.Přiblížil.se k mému obličeji.Dech se mi zrychlil a srdce jakoby mi mělo vyskočit z hrudi.

,,Zapomněla jsi, že i já vím kde jsi lechtivá." zašeptal kousek od mého obličeje a než stačím jakkoli zareagovat tak mě začne lechtat.Konkrétně na břichu.Začnu se smát jak naprostý blázen.

,,Počkej!Dost prosím!Udělám cokoliv jenom prosím přestaň!" řvu mezi smíchem.

,,Co za to?" zeptá se a na malou chvíli mě přestane lechtat.Zrychleně dýchám a snažím se ignorovat fakt, že na mě sedí obkročmo a já mám dokonalý výhled na jeho hruď.Byl...Neříkej to!sexy.Můžeš toho nechat!?Vždyť je to tvůj nejlepší kamarád panebože!!

,,A co třeba snídaně do postele?" navrhnu a polknu.Nebudu lhát, byla jsem trochu nesvá.

,,Jo to zní jako dobrý nápad." usmál se a slezl ze mě.Oddechla jsem si.Zvedla jsem se z postele a cítila na sobě Marcusův pohled.S pozvednutým obočím jsem se na něj otočila.Rychle odvrátil hlavu a začal se červenat.A to má být zase co?!Jo to kdybych věděla.

Vyšla jsen z pokoje a zamířila jsem do kuchyně.Tam byl Martinus a líbal Katie, která seděla na ostrůvku a nohy měla obmotané kolem jeho pasu.Usmála jsem se.

,,Ehm ehm." upozornila jsem na sebe a oni se od sebe odtrhli.Katie se pobaveně usmála a slezla ze stolu a Martinus se začal červenat.

,,Dobré ráno." pozdravila jsem je a šla připravit tu snídani.Byla jsem tady už tolikrát, že přesně vím kde co je.

,,No dobré ráno." usmála se Katie a sjela mě pohledem.Je něco špatně?

,,Proč máš na sobě Macovo tričko?" zeptal se s úsměvem Tinus, místo pozdravu.

,,Ty seš fakt uchyl," vyprsknu smíchy, protože moc dobře vím na co naráží, ,,Nemohla jsem usnout kvůli tomu hororu, tak jsem spala u Maca." pokrčila jsem rameny.

,,To ale nevysvětluje proč máš na sobě jeho tričko, když jsi měla svoje oblečení." ušklíbnul se Martinus.

,,Sám mi řekl ať se převlíknu." namítla jsem a začala dělat snídani.Ti dva se jen uchechtli a někam se vytratiki.Ale podle bouchnutí vchodových dveří bych tipla, že šli ven.

Udělala jsem kakao a teplé tousty s nutellou.Moc dobře vím, že je Mac miluje.

S tácem jsem se vydala nahoru do pokoje a uviděla jsem Maca jak spí.Vzala jsem hrnek s kakaem a dala mu ho těsně pod nos.Věděla jsem, že ho to okamžitě probudí.

,,Hmm." zamumlal a otevřel oči.Zasmála jsem se a sedla si k němu na posel.Mezi nás jsem dala tác s jídlem a oba jsme se začali cpát.

Mac po mně celou dobu koukal.Nebudu lhát i mě párkrát pohled ujel opět k jeho obnažené hrudi.Jaktože jsem si toho nikdy předtím nevšimla?To možné bude tím, že ti stačil jako nejlepší kamarád...Co?!To je blbost.Aby mezi mnou a Macem bylo něco víc než přátelství.Nebo...

Jsem tady opět s nudnou kapitolou.Ale slibuju, že takhle nudná bude už jenom jednou, pak se tam objeví nějaká zápletka😏
Doufán že se líbí btw kdo už se nemůže dočkat dalšího songu "Lie to you"??
Love ya💓
MajdaMaggie

Only best friends [Marcus Gunnarsen] Kde žijí příběhy. Začni objevovat