Marcus:
Šel jsem naprosto prázdnou chodbou směr ze školy. Byl jsem na poškole s Car za to líbání, ale Car si ještě něco musela zařídit, tak jsem se rozhodl, že na ní počkám před školou.No moje plány mi překazila Alison, která mi vstoupila do cesty a skřížila si ruce na hrudi.
S nezájmem jsem jí chtěl obejít, ale ona mě chytla za ruku a vtáhla mě do jedné u učeben. Udělala to tak náhle, že jsem nestačil nijak zareagovat.
Nechápavě jsem se na ní podíval a chtěl odejít, ale ona si stoupla před dveře. Kdybych mohl, tak jí prostě odstrčím, ale ona měla v ruce můj mobil. MŮJ MOBIL! Jak se k tý štětce sakra dostal můj mobil?
Jen se na mě ušklíbla a něco do něj rychle naťukala.
,,Co děláš?!" zařval jsem po ní a mobil jí vytrhl z ruky. Bohužel zpráva už se odeslala. Napsala Carině ať jde do učebeny biologie. A teprve teď mi došlo, že jsme v učebně biologie.
,,Dávám jí tak pět minut." pronesla Alison a já se na ní znechuceně podívala.
,,O co ti jde?" zeptám se jí a musím se udržet, abych jí jednu nevrazil.
,,O pomstu zlato." přešla ke mně a byla tak blízko až mi její dech dopadá na obličej. Chtělo se mi z toho zvracet.
Najednou se otevřely dveře. Nestihl jsem se ale podívat kdo v nich stojí, protože se mi Alison přisála na rty. Bylo to tak náhlé, že jsem vůbec nevěděl co se děje. Když jsem si uvědomil co dělám rychle jsem se od tý ropuchy odrthnul. Fuj.
Pak jsem se podíval směrem ke dveřím. A ztuhnul jsem. Stála tam. Moje princezna a koukala se na mě se smutkem a zlobou v očích. Chtěl jsem něco říct, ale jazyk jako by mi přimrzl k patru.
,,Děvko." prskla po Alison, která jí odpověděla posměšným úšklebkem. A teď přišla řada na mě. Čekal jsem cokoliv. Facku, vykastrování nebo, že na mě bude řvát nejmíň pět minut. To se ale nestalo.
,,Hajzle." procedila mezi zuby a vyběhla ven ze třídy. Byl jsem jak v tranzu. Nejradši bych se za ní rozeběhl a ihned jí to vysvětil, ale moje tělo mě nechtělo poslouchat .Hajzle. Takhle mi ještě nikdy neřekla. A bolelo to. Ale svýn způsobem jsem si to zasloužil.
,,Ach ta láska." pronesla se smíchem Alison a mě došla veškerá trpělivost.
Překonal jsem těch pár metrů co ode mně stála a jednu jí vrazil.,Zasloužila si to. (opět to berte s nadhledem, nevím proč jsem byla tak agresivní😂🙏🏻)
,,Děvko." procedil jsem mezi zuby a ona se jen posměšně ušklíbla. Musel jsem se držet abych jí nevrazil ještě jednu.
Pak jsem se jen otočil a vyběhl ven. Měl jsem v plánu jít za Carinou a všechno jí vysvětlit.
Když jsem došel k jejímu domu, několikrát jsem zvonil.Věděl jsem že tam je, viděl jsem její postavu v okně. Nakonec jsem to vzdal a začala jí psát.
Chvíli mi dávala zobrazeno, ale pak napsala jednu větu a následovalo zablokování. Super to jsem si to slušně posral.
Do očí se mi vehnaly slzy, jakobych si to všechno uvědomoval až teď. Slzy si našly cestu ven z mých očí a dělaly si mokrou cestičku po mých tvářích.
Nasadil jsem si kapuci a vydal se domů. Co jsem měl asi dělat? Chodím s ní jenom dva týdny a už to dokážu takhle posrat. Nejradši bych si vrazil facku. Nebo ne, nechám si vrazit facku od někoho jinýho.
Došel jsem domů a rovnou jsem zamířil do Tinusova pokoje. Když jsem otevřel dveře, seděl u stolu a něco dělal na počítači. Zůstal jsem stát mezi dveřmi.
,,Vraž mi facku." řekl jsem a Tinus sebou polekaně trhl.
,,Sakra Macu to nemůžeš aspoň klepat?Málem jsem z tebe dostal infarkt." pokárál mě, ale já ho naprosro ignoroval.
,,Dej mi facku." promluvil jsem a on se na mě nechápavě podíval.
,,Proč prosím tě?" zeptal se mě a koukal na mě jak na debila. To už jsem to prostě nevydržel a začal brečet. Sundal jsem si kapuci a sedl si na Tinusovu postel. Martinus si sedl vedle mě a bratrsky mě objal kolem ramen.
,,Vrazím ti facku až mi řekneš co se stalo." řekl tvrdohlavě Tinus a já si povzdechl. Dal jsem se tedy do vyprávění, co se stalo za poslední hodinu.
~~~
,,Ty seš fakt debil." pronesl Tinus, když jsem mu všechno řekl.
,,Já vím a proto chci aby jsi mi vrazil facku." řekl jsem naprosto vážně.
,,Kdyby jsi mě nechal domluvit, vůbec by jsi tohle nemusel říkat. Není to tvoje chyba. Byla to jen blbá náhoda a Alison je prostě mrcha." řekl a já se nad jeho slovy musel zamyslet. Vlastně má pravdu. Hlavně za to může Alison. Ale já jsem jí měl hned odstrčit a jít pryč.
,,Já vím.Ale měl jsem jí hned odstrčit a jít pryč." povzdechl jsem si.
,,A proč za ní nejdeš a nevysvětlíš jí to?" zeptal se Tinus a mě přepadla další vlna smutku.
,,Myslíš že jsem to nezkoušel? Zvonil jsem u ní asi třicetkrát a neotevřela. Když jsem jí začal psát, tak mi jen napsala ať jdu do háje a pak si mě blokla." povzdechl jsem si.
,,Víš co?Já ti pomůžu." zazubil se na mě Tinus čímž mě rozesmál. On a pomáhat mi ve vztahu? Tak to chci vidět.
Jsem to z Alison udělala fakt k*rvu😂😎Myslíte že se to mezi Marcusem a Carinou vyřeší?A co asi vymyslí Tinus s tou svojí chytrou hlavičkou?(ironie xd)💬💬
Doufám že se líbí ❤
Love ya💓
MajdaMaggie
ČTEŠ
Only best friends [Marcus Gunnarsen]
FanfictionNajednou se ke mně přiblížil.Nebyla jsem schopná udělat jediný pohyb.Najednou se jeho rty dotkly těch mých.I když to byl krásný pocit hned jsem se odrthla. ,,Co děláš?" zeptala jsem se ho zděšeně. ,,Já..." 3. #marcusandmartinus 4. #marcusandmartinus...