Carine Smøth jméno mé.Co bych vám o sobě řekla?No je mi 16 a za půl roku mi bude 17.Jsem docela malá, mám blonďaté vlasy a zeleno-modré oči.Mám spíš sportovní postavu protože hodně běhám a posiluju, ale žádný záměrný sport nedělám.Bydlím v malé vesničce Trofors a chodím tam i na střední školu.Můj koníček je asi zpěv, tanec a tak obecně hudba.Jinak miluju spánek a celkově jsem celkem líný člověk.Toť vše o mě.
,,Au co do mě furt pícháš přeskočilo ti?!" zašeptala jsem směrem k Macovi, když mě už po páté píchnul tužkou do ruky.
,,Nudím se." pokrčí rameny a zase mě píchne.Naštvaně jsem ho pleskla přes ruku a radši tu svojí stáhla pod lavici.
Abych vám to ujasnila.Marcus je můj nejlepší kamarád.A ano je to ten slavný Marcus Gunnarsen.Známe se už od pěti let a já lepšího člověka nikdy nepotkala.
Marcus má dvojče jménem Martinus Gunnarsen, který je spíš tišší povahy, ale to platí jen ve škole.Moc se nebavíme, ale poslední dobou se z něho stává čím dál tím větší kamarád.Teda aspoň pro mě.
To, že je Marcus slavnej mě nikdy moc nezajímalo.Ani jsme se o tom nikdy moc nebavili.Nevadí mi to, ale jediný co mě štve, když někam odjede na tři měsíce a já tu nikoho nemám.
Jo můžu se bavit s holkama z naší třídy, ale to jsou všechno takový s prominutím děvky, že o jejich společnost fakt nestojím.
Jedině jednou se mi jejich turné líbilo.Bylo to asi před rokem a oni půlku prázdnin jezdili po celým Norsku.No a jelikož naše rodina si na dovolený moc nepotrpí, tak jsem mohla jet s nima.Bylo to asi nejlepší léto za celej můj život.Taky jsem se víc poznala s Tinusem.
Nevím jestli jsem to už říkala, ale jsem jedináček.Mám jen jednu nevlastní sestru Amandu, které je už 25 let.Moje rodiče jsou asi ty nejvíc v pohodě rodiče na světě.Mamka dělá v nějaký velký firmě a vyřizuje zakázky a můj táta vede nějakou stavební firmu.Takže jo, o peníze máme postaráno, ale to asi každý nor.
,,No tak Car já se hrozně nudimmm, chci domů." zaskučí Marcus a já se na něj otráveně otočím.
,,Tak za prvý.To neříkej mě ale učitelce.A za druhý.Sedíš tu teprve 15 minut a je první hodina Macu, měl by jsi se probrat." poučila jsem ho a zase se obrátila k tabuli, abych si mohla opsat ty nudný příklady.
,,Hmm.Díky za zvednutí nálady." zamručel a lehl si na lavici.
Mám asi vážně toho nejlepšího kamaráda na světě.A ne, vůbec mi nevadí. že je kluk.Právě naopak.
Trošku delší prolog, ale to je jedno😂Snad jste se o Carine dozvěděli trochu víc a já vám teď jenom popřeju příjemné čtení a snad se vám to bude líbit.
Love ya💖
MajdaMaggie
ČTEŠ
Only best friends [Marcus Gunnarsen]
Fiksi PenggemarNajednou se ke mně přiblížil.Nebyla jsem schopná udělat jediný pohyb.Najednou se jeho rty dotkly těch mých.I když to byl krásný pocit hned jsem se odrthla. ,,Co děláš?" zeptala jsem se ho zděšeně. ,,Já..." 3. #marcusandmartinus 4. #marcusandmartinus...