HAREKAT PLANI

3.8K 424 57
                                    


İnci, elinde tuttuğu tepsiyle oturma odasına girdiğinde kalabalık gurup kahkahalar eşliğinde eğleniyordu. Çayları dağıtırken onların neşe dolu konuşmalarına da eşlik ediyordu.

Burak kekinden bir ısırık alırken, " Cidden acaba bizim o evlerde olmadığımızı ne zaman fark edecekler acaba?" diye sordu.

Güney yanına oturan karısının boynuna doladı kolunu. " Sanırım biz haber verdiğimizde. O kadar aptallar ki bizim hiçbir şeyi anlamayacağımızı sanıyorlar. Konuşmasını duysanız o kadar emindi ki o evde olduğumuzdan, gülmemek için zor tuttum kendimi."

İnci yan bakışlarla kocasına döndü. " Lütfen o mükemmel oyunculuğunu yok sayma. Bir an ben bile evde olduğuma inanıyordum."

Gür bir kahkahayla gülen Burak " Buna hiç şaşırmam. Bu şerefsizin iyi olmadığı bir konu olsa ona şaşırırım asıl."

Kobra " Şu an Burak sana iltifat etti Güney sakın yanlış anlama" diye takıldı.

" Yok canım. Artık alıştım ona."

Burak Güney'e öpücük gönderdi. " Seni sevdiğimi biliyorsun değil mi?" diye sorduğunda herkes tuhaf gözlerle ona bakıyordu.

" Biri şunu öpüp " Doğrudan İrem'e bakıyordu " Kendine getirebilir mi? Yoksa ben kendi yöntemimi uygulayacağım. Adam mutluluktan kafayı yedi."

" Valla bu kez ben de kıskanıyorum. Ben evlenme teklifini kabul ettiğimde bile bu kadar sevinmemişti. Hatta hamile olduğumu öğrendiğinde bile." Sesinden kıskançlık akması gerekiyordu ancak başaramamıştı. Bu gün hiç birinde negatif duygular barınamıyordu.

Karısının yanağına uzanıp öpücük bıraktı. " Hadi ama şu an ayıp ettin. Kızımızı duyduğumda sevinmiştim."

Gizem sanki sır veriyormuş gibi öne doğru eğilip İrem'e " Hatırlarsan az daha iki kişiyi hastanelik ediyordu." Dedi kıkırdayarak.

Bunu herkes hatırlamıştı. En çok da Salim ve Okan..." O günü yeniden hatırlamak bile istemiyorum. Resmen bende hamilelik fobisi oluştu" dedi Salim. " Hani olur da karım bana bir gün hamileyim derse arkama bakmadan kaçarım."

" Desene iyiyi karın yok o zaman." Oğuz sevgiyle Gizem'in elini tuttu. " Benim için çok büyük bir haberdi. Eğer duyduğumda senin gibi arkamı dönüp kaçsaydım..."

" O zaman seni vururdum" diye tamamladı Gizem araya girerek. Cümlesi ne kadar tehdit içeriyor olsa da sesi tam aksini gösteriyordu.

"Bundan hiç şüphem yok. Sonuçta İnci ile yıllardır dip dibesin. Ya huyundan ya suyundan..."

Yeniden kahkahalar yükseldi. " Seni neden seviyorum biliyor musun Oğuz?" diye sordu İnci.

" Neden?"

" Çünkü hatalarından ders almıyorsun. Ve bu benim çok hoşuma gidiyor. Sen bu şekilde saçmaladıkça tüm stresimi üzerinde atabiliyorum. Şu an da ayağa kalkmamı ister misin?"

Oğuz hemen Gizem'in elini bıraktı. Teslim olan bir suçlu gibi havaya kaldırdı. " Bence hiç rahatını bozma. Yorulmana değmez."

" Bence de "diyerek onayladı İnci onu.

Eğlenceli saatlerin ardından asıl konuya geldi sıra. " Şimdi ne yapacağız?" diye sordu Virüs." Şu an olduğumuz yer de yakında keşfedilir. Bu sığınakta uzun süre kalamayız. Hem çocuklar da var.

" Kalmayacağız " dedi Güney hemen. " Madem bir süreliğine onlar bizi olmuş olarak bilecek, gerçeği anlayana kadar işi halletmemiz gerekiyor. Çok zamanımız kalmadı."

KOD ADI SERİSİ-3 KAN YAĞMURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin