Z pozarohu vyběhli dva vysocí kluci s pohledem zabodnutým na svoje nohy, aby si dávali pozor,kam šlapou a oba měli své koutky rtů roztáhlé od ucha k uchu.No... Páni! K-kde jsou rovnátka!? Kde jsou nagelované vlasy a Muchy okolo nich? Proboha! Vždyť oni jsou tak zatraceně sexy! Ale ne,teď vážně.
Kde je ta rodina,u které mám být? Stejně si někdo cizí našel mé jméno,věděl přesně čas přistání v Norsku a potom snadno stačilo hrát spokojenou rodinku až do teď.Za chvíli mě určo strčí do sklepa za pavoukama a nechají mě tam bez jídla, pití a jakéhokoliv kontaktu s lidmi,do té doby,dokud mě jednoduše nenajdou.Ale přece jenom....Co když mě nikdo nenajde a já tady uvíznu dokonce mého života? Jestli je tohle ale blbá rodina,tak tím pádem ta pravá co si mě měla vzít čeká na letišti! Nebo ne...tahle rodina,u které pravě jsem,tu pravou stoprocentně zamkla taky pod domem a tak zhruba za deset minut se tam s ní potkám.Jasně!Kápla jsi na to Kathlyn!
Oba zvedli hlavu od jejich nohou a jejich chůze rázem zpomalila když zahlédli stát brunetu u dveří s kufry v ruce a která na ně koukala. Pomalu se ke mně začali přibližovat s lehkým úsměvem,až ke mně úplně došli.Kluk s rozpuštěnými krátkými vlasy mi podal ruku na přivítanou,tak jsem mu ji taky podala."Jsem Martinus,, představil se."Kathlyn,, potřásli jsem si a pak se pomalu začal přibližovat i druhý kluk,s úplně jiným výrazem v obličeji,než byl jeho bratra.Martinusův pohled byl takový přívětivý a i úsměv na něm dokázal vykouzlit,zatímco na jeho bratrovi nebyla ani stopa po úsměvu a snad ani touze se představit.
"Jmenuji se Marcus,, neochotně natáhl ruku a já tu svoji spojila z jeho dlaní."Kathlyn,, po vyslovení mého jména moji ruku rychle upustil,odstoupil si ode mě,schoval si ruce za záda kde je nejspíš spletl a s odkašláním sklopil pohled k zemi. "Kluci ukažte Kath její pokoj a pomožte jí donést věci nahoru,, rozkázal Kjele."A co mám dělat já?,, ozval se smutný hlásek malé Emmy a lehce Kjela zatahala za jeho tričko."Ty se jdi koukat na pohádky,, navrhl,ale jí se to moc nezalíbilo."ale já chci být s Kathlyn! Kathy půjdeš si se mnou hrát?,, namítla,přešla ke mně a její dvě hnědá očka s malými jiskřičkami co v nich poletovaly,se na mě podívala.
"Víš Emi,, sebrala jsem si ji na ruce,schovala její pramínek vlásků za ucho,mezitím co jsem přemýšlela jak pokračovat."Kathlyn je unavená z letu Princezno.Budete si spolu hrát jindy ano?,, stoupl si vedle mě její starší bratr a i když jsem z něj po tom jeho nepříjemném představení měla zvláštní pocity,za tohle jsem mu byla vděčná.Převzal si ji do náruče a usmál se na ni."Tak dobře,, smutně sklopila zrak k jeho hrudi a on si sebral její bradu do jeho prstů."nebuď smutná sweetie...Vždyť spolu budete další měsíc.A teď se jdi dívat nebo si jdi hrát ano? Já Kathlyn ukážu její pokoj a provedu tě po domě ,když se všichni někam zdejchli a potom dojdu za tebou jo?,, Po jeho posledních slovech jsem se rozhlídla kolem,a už tam opravdu nikdo nebyl kromě nás tří.Kde sakra všichni zmizeli?
"Ale ať ti to dlouho netrvá! a kathlyn vezmi sebou,, zabodla mu její malinkatý prstík do hrudi s naštvaným výrazem na tváři a z toho jak to bylo roztomilé,jsem se neubránila malému uchechtnutí,zatímco Marcus si protočil očima a hlasitě vydechl z její tvrdohlavosti."nebude to dlouho trvat slibuju,, nakonec prohodil,políbil jí na čelo a pustil ji na zem."Nezdržuj ho dlouho a nedovoluj,aby nějak zrdržoval.To on rád,, promluvila na mě a hned potom svoji malou hlavičku otočila na Marcuse,přičemž na tváři nahodila zákeřný úšklebek.
ČTEŠ
My second family|FF Marcus Gunnarsen
FanfictionSe školou jedeme na měsíční pobyt do Norska a Budem každý bydlet u nějakých cizích rodin.Já vyfasovala nějaké Gunarzeny nebo co to je zač. Úplně se těším,a jo, teď se tady dusím tou ironií která tady páchne po celém městě.