Martinus s Theresou se odebrali z domu jako první, kdy se Theres držela za jeho rámě a něčemu se pobaveně chychotali."to se ti povedlo,, tiše jsem Marcusovi předala pochvalu, aby mne neslyšeli ti dva předemnou a pomalu se rozešli za nimi."léta praxe honey,, pověděl s uchechtnutím, až jsem nad tím egoistou, který právě teď kráčí vedle mě protočila oči v sloup.
***
"Theri vezmi Kath na tribuny se posadit, nebo se jděte někde projít po Trofors ať vás trenér nevidí na hřišti. Víš jaký je na tohle mrzout,, rozplývala jsem se nad tím nejhezčím párem, jaký jsem kdy viděla, protože koukat se na to, jak jí mne palcem líčko a vysvětluje ji situaci,je prostě dokonalý.
"Brácha má holt pravdu. Měli byste jít než přijde,, ozvalo se blízko mého ucha a dvě silné paže si zezadu přivlastnili můj pas.Upřímně mi je jedno jak se na nás čtyři páry očí zvědavě koukají. V jeho objetí mi je prostě poněkud dobře.
"ehm..nechtěli byste nám třeba něco oznámit nebo tak?,, odkašlal si mladší blondýn za pomocí úšklebku který měl na tváři."ehm ne?,, namítli jsme oba s Marcusem jednohlasně ve stejnou dobu a myslím, že jsme se oba i provinile koukali. Sice nevím jak on, ale já určitě.
"jásný. Tak mi už jdeme. Kath můžem?,, navrhla podezíravě brunetka, která měla ve vlasech ještě náznaky červené barvy, jako kdyby se jí z vlasů ještě nepodařila smýt. pouze jsem přikývla a otočila hlavu na kluka který si právě přivlastňuje můj pas nebo spíše tělo? "Marcusi už mě můžeš pustit,, byla slova, která jsem vypustila z tichším hlasem,aby nás opět nikdo neslyšel.
"dávej si na sebe pozor princezno,, sklonil hlavu blíž k mé a letmo mě políbil na čelo. Pak se teprve stisk okolo mého trupu povolil a ikdyž jsem ten pocit bezpečí, který mi dopřávala pouze jenom jeho přítomnost nechtěla opustit,musela jsem.
***
"takže ty a Marcus jo?,,Thesie probořila ticho mezi náma, které již nějakou tu chvíli panovalo při tom, co jsme se koukali z tribun na kluky pobíhající za míčem jak trénují."ale né.. Jen.. Vždyť se teprve známe tak dva dny tak jak jste na to proboha přišli?,, na jeden nádech jsem vysvětlila všechny potřebné informace k tomu, aby si nemyslela že by mezi náma mohlo být něco víc než přátelé, ale při tom jsem neotrhla ani na malou chvilku pohled z Marcuse, který zkouší nějaké triky s míčem.
"nejspíš protože to co dělá s tebou ještě nikdy se žádnou neudělal? Jo a taky protože na něj celou dobu zíráš,, okamžitě jsem se na ni hlavou otočila.Na tváři měla vyrýsovaný pobavený úsměv.
"nekoukám!,,popřela jsem její slova.
"vážně? A proto se teď takhle červenáš a rty se ti vyhouply do úsměvu když jsem řekla, že se takhle ještě k nikomu nikdy nechoval?,, fajn, musím přiznat že ta holka má sakra velkou pravdu.Ale mé srdce z neznámého důvodu začalo bít jako o závod, když mi řekla, že jsem vlastně jakoby jediná, ba div, že se mi z hrudníku neprobilo až ven.Ten úsměv se mi na tváři vyrýsoval sám od sebe a ani jsem nad ním neměla pořádnou kontrolu. No to jsem ráda že si nevšimla mých očních zorniček které se nejspíš zvětšili a ani nevím proč.
"jo a to, že se ti zvětšili zorničky v očích mi chceš vysvětlit jak?,, nadzvedla jedno obočí s pobavením v hlase.ugh. Všimla si toho.
"to nic není! Je to naprosto normální,, chytrolínsky jsem pronesla, i když to vlastně asi normální ani nebude, ale to nemusí vědět."jasný.. Uhm nemáš ještě tak náhodou pocit bezpečí v jeho objetí nebo neproudí ti tělem nějaký výboj elektřiny nebo tak?,, vyzvídala.V tu dobu jsem si vzpomněla na všechny chvilky, kdy jsem se otřásala zimou pouze pod jeho pohledem, nebo jaký vliv měla moje kůže na jeho horký dech. Taky na to, jak těžké bylo opustit jeho objetí.
"jo proč?,, nechápavě jsem se na ni ohlédla."jasný.. Tohle nejsou příznaky zamilovanosti a vy do sebe s Marcusem taky stoprocentně nejste zamilovaný,, z jejího hlasu šla vyznít dost silná ironie.Oběma rukama mě pěvně chytla za ramena a jemně semnou potřásla.
"holka prober se už! Vždyť jste v tom oba až po uši!,, ne to není pravda. Za tak krátkou dobu nejde se do někoho zamilovat, i když o lásce vlastně nic nevím, ale rozhodně nemůžu být s tímhle egoistou, který mě vnímá pouze jako jeho nevlastní sestru a ještě k tomu dočasnou."uhm a co ty a Tini?,, snažila jsem se odvést téma aspoň trochu dál odemě a Maca.
"Je naprosto dokonalý kluk. Myslela jsem že nám to dlouho nevydrží protože jsme na začátku měli hádky kvůli kravinám, ale to se postupem času uklidnilo. Taky jsme že začátku měli pouze takové ty výhody pokud víš co myslím, no a z těch se potom vyklubal vztah protože jsme k sobě začali cítit něco víc než jen přátelství,, zasněně se zadívala na blonďáka právě křičícího na ostatní kluky ať si trochu pohnou a dají gól.
"je tak roztomilý. Jo a ještě se nemusíš bát že to,o čem jsme si povídali před chvílí někomu řeknu.Co se řeklo mně, už nikdo jiný neuslyší,, doplnila nakonec a já se jen s úsměvem podívala a opět odvrátila pohled na hřiště.
***
"tak jak jste se spolu měli?,, přitáhl si Theres k sobě zapás a z úsměvem jí daroval polibek na přivítanou."dalo se to,, Mikla jsem rameny.
"Dneska jste si Teda pořádně mákli,, pohledy nás všech, se upoutali na přicházejícího bruneta k nám, který mne skenoval pohledem."co to je za holku?,, lehce se usmál, když k nám přistoupil blíž." jsem Kathlyn,, pípla jsem. "hezké jméno pro hezkou holku. Nemám pravdu?,, moje tváře začali nabírat růžového odstínu ale periferním viděním jsem zahlédla, jak Marcus toho kluka probodává pohledem.
"no Kathlyn obávám se, že už budu muset jít, ale doufám, že tě ještě někdy uvidím,, vyslovil ještě a bez čekání na mou odpověď odešel."kdo to byl?,, zeptala jsem se s úsměvem na tváři a otočila se za sebe abych měla rozhled po ostatních."jeden debil, ale ten tě nemusí zajímat,, prohodil naštvaně Marcus."jdeme?,, zeptal se konečně o něco příjemněji a já jen nechápavě přikývla tak jako ostatní.
***
Chvilku poté, co jsme všichni došli domů, se Thesie s Tinim odebrali k němu do pokoje a Marcus do koupelny. Já si šla sednout do obýváku na gauč,zapla jsem mobil, aby jsem projela sociální sítě a odepsala na různé zprávy. Jedna zpráva mě ovšem zaujala ze všech nejvíc a také že jsem jí darovala všechnu mou pozornost s úsměvem na tváři.
***
"uhm Anne?,, nejistě jsem promluvila na blondýnku hned potom co jsem vešla do kuchyně a chudák zase opět něco dělala u sporáku."ano?,, odpověděla mi nazpět."no víš.. Je mi to celkem blbé ale..,, znejistěla jsem ještě víc. Složila jsem si ruce k sobě a tak nějak si s nima hrála.
Anne se znervózeně otočila čelem ke mně a pobídla mě ať pokračuju."nemohla bych se jít na malou chvíli projít? Třeba jen tak na dvacet minutek nebo tak?,, zeptala jsem se jí na otázku, ze které jsem měla nehorázný strach jaký názor na to bude mít.
"to víš že ano drahoušku.Jen nechoď moc daleko ať se nám tady nezatouláš,, s úsměvem mi nápad jít ven svolila a já jí vděčně poděkovala.Jsem nervózní, jako ještě nikdy předtím.
Ták, a tady moje plány začínají 😈 jaký máte na Theresu zatím názor? 😏i Hope u Like it babies❤️
ČTEŠ
My second family|FF Marcus Gunnarsen
FanficSe školou jedeme na měsíční pobyt do Norska a Budem každý bydlet u nějakých cizích rodin.Já vyfasovala nějaké Gunarzeny nebo co to je zač. Úplně se těším,a jo, teď se tady dusím tou ironií která tady páchne po celém městě.