13.🥀

2.8K 152 24
                                    

Ještě naposledy jsem se vzhlédla v zrcadle,zhluboka si vydechla a vyšla jsem z pokoje na chodbu,na které netrpělivě čekal blondýn oblečený v dresu nějakého známého fotbalisty za mými dveřmi od místnosti,ve které mám být i v následujících dnech.

"už můžeme?,, otráveně se zeptal,načež jsem jenom přikývla na souhlas a neubránila se uchechtnutí.Ten chudáček tam čekal dobrých pár minut,kvůli tomu,že jsem se musela převléct do čistého oblečení,které by nebylo zpocené z předešlého menšího souboje na hřišti hned vedle domu.Je to ale jeho chyba,že tam čekal tak dlouho.Já mu říkala aby se zatím šel posadit například na gauč,nebo mě vystřídat v koupelně a na chvíli si tak oddechnout od starostí.

"příště se na mě tak nekoukej když půjdu z koupelny zabalená jenom v ručníku.Já chápu že v něm vypadám líp,než v normálním oblečení,ale taky mohl by ses trochu ovládat,,nad mou poznámkou se při chůzi směrem ke schodům okamžitě zastavil a s šokovaným výrazem na tváři a vzpřímenou postavou Koukal před sebe a když si znovu nejspíš přehrál věty,které jsem pravě vyslovila z úst apodíval se na mě.

"uhm..o čem-o čem to mluvíš?,, s obavami v očích,které byly nyní ještě víc temnější než obvykle díky těm poletujícím jiskřičkám,že přijdu na jeho lež se na mě opatrně koukl.Nad jeho roztomilostí jsem se musela uculit a opatrně jsem k němu přešla blíž.Položila jsem dlaň,kterou nehybně pozoroval,na jeho líčko a pod mým dotekem se zachvěl.Fajn,aspoň nejsem sama kdo má takové pocity.

"Marcusi no tak.Snad mi nebudeš lhát,, pohnula jsem palcem proti jeho pokožce a s lehkým úsměvem na něj koukala.Oddělal pohled z mé ruky a jeho kukadla se zabodli do těch mých,až mi z toho naskákala husina po celém těle.Co to se mnou sakra je?! 

"proč mi tohle sakra děláš Kathlyn?!,,s vážným hlasem moji ruku oddělal z tváře.Nechápavě jsem na něj pohlédla avšak ani jsem nestihla nic říct,a mé ruce byly přišpendlené na zdi a já taky.Jakoby se bál že mu uteču nebo co."tohle provokování,, vysvětlil a já se z té nervozity,co se bude dít v následujících sekundách kousla do rtu. "o žádném provokování nevím,, snažila jsem se ubránit slovy,ale nějak mi to nešlo.

"provádíš se mnou věci,o kterých ani já sám nevím co znamenají,, zašeptal blízko mých rtů a jeho horký dech dopadal na mou pokožku,kterou házal do rozpaků a já jsem tam jen tak nehybně stála a začala se poddávat tomuhle okamžiku.Zavřela jsem oči a čekala na to,až se jeho polštářky rtů, dotknou těch mých.

"Marcusi!Pojďte už,nebo přijdeme pozdě!,, byl hlas,který se rozezněl po celém domě z prvního patra."ugh,, zavrčel,konečně pustil mé ruce a rychlou chůzí odešel.Ty jeho rty jsem chtěla cítit na tech mých a ani nevím proč. Strašně mě lákají, ale třeba je to jenom z toho, že nademnou má takovou moc a okamžitě se mu začnu poddávat.

***

"kde jsi byla tak dlouho prosim tě?,, Vyjel po mně Tinus hned potom co jsem došla dolů do předsíně, ovšem nebyl sám,jak jsem si za ty dva dny zvykla.Ruku měl obmotanou okolo štíhlého pasu brunetky,která mě s úsměvem pozorovala,ale to nebyla Sama. Směřovali na mě pohledy všech tří lidi v místnosti ale mě zajímal jenom jeden a to blondýna stojícího vedle mne s obavami na tváři, co si právě vymýšlím, aby jsem neprozradila to, co se stalo chvíli zpátky.

"uhm no já..,, snažila jsem se něco vykoktat ale nešlo to."ona se musela ještě upravit.. Znáte to,, protočil Marcus panenkama a pane bože, teď jsem mu za to lhaní nejvíc vděčná,protože já bych se na víc nezmohla.

"To je jedno. Uhm Zlato? Tohle je Kathlyn teď asi moje nevlastní sestřička na pár dní a Kathlyn, tohle je Theresa,, představil nás Tinus na jeden nádech a já byla že mu vůbec něco rozumím,ale tak nevadí. S Theresou jsme si podali ruce,obě s úsměvem na tváři.Vypadá to jako milá holka,tak snad doufám že se nemýlím.

Uuu😈I Hope u Like it💘

My second family|FF Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat