6.🥀

3.4K 181 22
                                    

Ještě chvíli jsem se bez jakéhokoliv pohybu koukala na dveře, které před chvílí zabouchl ten Egoista.

Co to před chvílí mělo jako znamenat? Vždyť se známe sotva pár minut a on mi dává takovéhle pocity jen jeho jediným dotykem? Co to sakra je!? Jakože sexy je, to ano ale s tímhle si nebudu stejně vůbec rozumět. Vždyť je namyšlený a dělá ze sebe toho nejlepšího. To už se budu raději bavit s Tinusem. Ten vypadá že je v pohodě a už od pohledu mi přijde sympatický.

Nějak jsem našla obývák a viděla zezadu malou hlavičku která se nehýbala, takže se dívala upřeně na běžící pohádku, kterou si tam zapla.Pomalinku jsem se k ní přiblížila, a chňapla ji za rameno až malá Emma leknutím vyskočila na nohy a postavila se naproti mně."Kathlyn!,,skočila mi okolo krku s nadšením."ale no taaak vždyť jsme se viděli pár minut zpátky,, hladila jsem ji po zádech s úsměvem."já vím, ale byla to jako věčnost. Kde máš Marcuse?,,

"ve svém - -,, s leknutím jsem trochu uskočila, když se za mnou ozvaly hlasy, které bych ani za boha nečekala že se ozvou.
"tady jsem,, přerušil mě mužský hlas.
" Marcusi!,, vykřikla brunetka a rychle natahovala ručky k blonďákovi.

"pojď ke mně,, sebral si ji k sobě a pevně ji obejmul. Pane bože! Oni jsou tak strašně roztomilý když se takhle stará. Culila jsem se na ně jako debil a div že jsem se roztomilostí nepropadla k zemi."uhm uhm,, odkašlal si Marcus s pobaveným pohledem.To jsem si ale ještě chvíli neuvědomovala že se červenám jako paprika a civím na oba jako dítě které vidí na ulici štěňátko."uhm jo,, podrbala jsem se ve vlasech a sklonil hlavu dolů i když jenom do té doby dokud jsem nad sebou opět dostala kontrolu. Opět jsem se na ně podívala a zadívala se na blonďáka který stále hladil holčičku po zádech a pohled ze mě stále ještě nespustil.

Jeho rty byly v lehkém úsměvu a mám pocit, že se jeho tvářičky taky i trochu červenali, no to hned skončilo, když svůj zrak odtrhl ode mě a podíval se na holčičku kterou držel ve svých rukách a která vyrušila tenkým hláskem náš oční kontakt.

"půjdete se se mnou koukat na pohádku?,, střídala pohled ze mě na Marcuse a pořád dokola."no jasně princezno!,, oznámil jí kluk stojící vedle mě, pustil ji na zem a popohnal ji tak, aby obešla gauč, svalila se na něj a přesně tak udělala za pomocí hbitého krůčku.

"jdeš za náma nebo tam budeš tak hloupě stát a koukat na nás jako na boží stvoření,, vyrušil mě tón mužského hlasu z mého upřeného pohledu na ty dva andílky.uhm Teda.. vlastně jen jednoho. Jen jednoho adílka jsem chtěla říct.Ale tak oni byli tak roztomilý, když se k sobě tak tulili."řekla bych že jediné boží stvoření je tady ta princezna která tak upřeně sleduje televizi,,

Prohodila jsem sarkasticky při chůzi za nimi na pohovku, posadila se vedle brunetky která nyní seděla mezi mnou a Marcusem který je tak neskutečně sexy. Počkat co? Ne. Není sexy jakože je sexy a taky krásný.. bože ty jeho hnědé kukadla aaaw. Ne ne.. To není pravda. Představuj si rovnátka, brýle jebáky. Jo už je odporný,zachránila jsem to.

I hope u like it❤️🥀

My second family|FF Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat