Prázdno. Z mého hrudního koše se vypařilo mé srdce. Teda aspoň si tak připadám. Mám pocit, jako kdyby se roztříštilo na tisíc malých kousíčků,které už se nedají slepit dohromady, ani kdyby jsem chtěla sebevíc. Mé srdce by mohl poskládat jako puzzle jedině ten, který to způsobil.
Ten, jehož hlas zní pro mé uši jako rajská muzika, jehož oči jsou jako čokoládky, ve kterých se tak strašně ráda ztrácím a jehož rty chutnají po jahodách.Marcus.Marcus Gunnarsen.
Žádný Chris nebo jak se to vlastně jmenoval. Mé srdce si dokázal získat a rozbít ho jako pohárek jedině ten zaprodanej Gunnarsen, kterého už nikdy neuvidím a uslyším o něm jen v rádiu, díky interwiím které tvoří.
Skončili jsme spolu nadobro. Už to mezi náma dvěma nebude nikdy lepší. On se mi neozval od mého odletu z Norska a já mu první psát nebo volat nebudu, protože se mu nechci vnucovat.
Od té doby, co jsem doma v Anglii, zmocnil se mě chlad, smutek,taky té síly mi ubylo.Přestala jsem mít chuť k jídlu, pití a za den promluvím nanejvýš dvě slova. Ta věc, kterou jsem zažila poprvé a dopadla nešťastně bolí.Láska...
Ugh.. Lidičky.. Je to tady.. Oficiální konec.. 😭 Strašně moc se omlouvam že to skončilo tak jak muselo, i když jsem to tak nechtěla, ale nedá se nic dělat. Dávám si na pár týdnů/měsíců pauzu i se psaním,ovsem doufám že se vrátím co nejdřív🤞😭
Jinak.. Strašně ale strašně moc jsem vám vděčná že jsme dnes 22.1.2019 dosáhli 2000votes na tomhle příběhu a 18k přečtení 😭❤️ pane bože já vás miluju a neskutečně moc😍 když jsem tyhle čísla viděla, rozbrecela jsem se kvůli tomu, že se mi ten příběh nechce opouštět, už jen díky vaší neskutečné podpoře jak už v komentářích, ve zprávách jaké mi pisete a tak. Navíc mi prirostl k srdicku😭❤️
Miluju vás a někdy příště.. Na shledanou🔐❤️Love, Zaši❤️
ČTEŠ
My second family|FF Marcus Gunnarsen
FanfictionSe školou jedeme na měsíční pobyt do Norska a Budem každý bydlet u nějakých cizích rodin.Já vyfasovala nějaké Gunarzeny nebo co to je zač. Úplně se těším,a jo, teď se tady dusím tou ironií která tady páchne po celém městě.